הרשמה

מיקרוסופט משיקה אוזניות אלחוטיות עבור ה-Xbox

3D audio בדרך גם ל-Xbox?

מיקרוסופט משיקה אוזניות אלחוטיות חדשות עבור ה-Xbox Series X|S והן יגיעו ב-18 למרץ.

מיקרוסופט הכריזה השבוע על סט אוזניות אלחוטיות עבור ה-Xbox Series X|S, ה-Xbox One, מחשב אישי ומכשירים ניידים (או לחילופין, כל מכשיר תומך בלוטות'). מדובר באוזניות הראשונות תחת המותג של Xbox מאז אוזניות הסטריאו שהחברה השיקה ב-2014 עבור קונסולת ה-Xbox One. האוזניות עומדות לתמוך בטכנולוגיות סאונד כמו ה-Dolby Atmos ו-Windows Sonic, זאת על מנת ליצור דיוק בצלילים שמקיפים את השחקן, כל זה יחד עם מיקרופון באיכות גבוהה עם בידוד רעשי רקע, כאשר השחקן לא מדבר המיקרופון יושתק וניתן גם להשתיק אותו בלחיצת כפתור.

בהודעה של מיקרוסופט נכתב: "האוזניות האלחוטיות של Xbox מתחברות לקונסולה באופן ישיר בדיוק כמו הבקר האלחוטי, ומספקת סאונד באיכות גבוהה עם זמן השהיה (Latency) נמוך במיוחד ללא צורך בדונגל או מתאמים מיוחדים. ניתן גם להתחבר למחשב, סמארטפון וכל מכשיר תומך בלוטות', ואף לצמד את האוזניות לכמה מכשירים במקביל לנוחות מרבית." בנוסף נכתב: "בזכות העיצוב ששם דגש על נוחות ונגישות, ניתן לשחק שעות רבות ללא הפרעה. האוזניות קלות וניתנות להתאמה. השליטה בהן נוחה מתמיד: בצדדי האוזניות שי חוגות שניתן לסובב כדי לשנות ווליום או את היחס בין הווליום של המשחק לצ'אט הקולי. המיקרופון נשלף וניתן לקפל אותו כאשר הוא לא בשימוש. ניתן להשתמש באוזניות עד 15 שעות רצוף בלי טעינה."

האוזניות יושקו בישראל ב-18 במרץ ומחירן יעמוד על 439 ש"ח במשווקות המורשות. מחכים לאוזניות אלחוטיות עבור הקונסולה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י