הרשמה

לילה שחור: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 נדחה עד להודעה חדשה

Paradox Interactive מעבירה את הלפיד

בנוסף, Hardsuit Labs הוסרה לאלתר מהפרוייקט

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, כותר ה-RPG השאפתני שהיה אמור לצאת במרץ 2020 ומאז נדחה ל-2021, מקבל כעת תאריך יציאה ל...אף פעם? מפיצת המשחק Paradox Interactive הכריזה כי המשחק נדחה עד להודעה חדשה וכי המפתחת Hardsuit Labs תוסר מהפרוייקט, כשסטודיו אחר יכנס במקומם על מנת לסיים את העבודה.

ההכרזה הגיעה דרך דו"ח פיננסי עבור סוף שנת 2020 שהחברה פרסמה, שם התייחסה לדחיות המרובות של המשחק. "החלטנו לדחות את השקת המשחק קדימה, ואנחנו לא נשיק אותו בשנת 2021. כמו כן, החלטנו ש-Hardsuit Labs לא יובילו את תהליך הפיתוח יותר, והתחלנו שיתוף פעולה עם סטודיו חדש כדי לסיים את הפיתוח. זו הייתה החלטה קשה, אבל אנחנו משוכנעים שזו הדרך הנכונה להתקדם כדי לעשות צדק למשחק".

הודעה רשמית על ההחלטה הגיעה דרך האתר הרשמי של Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, שם החברה הודיעה כי היא מסירה את האפשרות לבצע הזמנה מוקדמת למשחק עד שיוגדר תאריך יציאה חדש, דבר שכנראה לא יקרה בזמן הקרוב. כמו כן, החברה חלקה כבוד אחרון ל-Hardsuit Labs, ואמרה כי "הם עשו עבודה מדהימה ביצירת הבסיס של המשחק ואנחנו מקווים שאתם, הקהילה, תעריכו את התרומה שלהם ל-Bloodlines 2".

אנחנו משערים כי עקב אי עמידה בזמנים ויעדים, Paradox Interactive החליטה להעביר את הלפיד למפתחת אחרת שעדיין לא ידוע מי היא, בעיקר אחרי תקופות ארוכות מאוד בהן המפתחת לא שידרה שום מידע חדש על המשחק לכיוון המעריצים. האם מדובר בהחלטה חכמה? זה ידוע ששינויים קיצוניים בהנהגת פרוייקטים כמו סרטים ומשחקים יכולים להוביל למוצרים סופיים מאוד שנויים במחלוקת בגלל החלטות יצירתיות שנוגדות אחד את השני. האם Bloodlines 2 יהיה שונה? האם יהיה לנו Cyberpunk 2077 נוסף בידיים? רק הזמן יספר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י