הרשמה

אילו משחקים חדשים יצטרפו לשירות ה-Xbox Game Pass במרץ?

המון משחקי ספורט ומלחמה אחת בכוכבים

EA מזכירה לנו את השותפות עם Microsoft עם תוספות חדשות לשירות

בספטמבר שעבר הבאנו לכם הכרזה על שיתוף פעולה בין EA ל-Microsoft, בו החברה תהפוך את שירות ה-EA Play שלה לאחת מהתוספות הנחמדות שמנויים יקבלו כאשר יצטרפו לשירות ה-Xbox Game Pass בגרסאת ה-Ultimate שלו. החברות בין שתי חברות הענק נתנו למנויי הגיים פאס גישה למשחקים כמו Star Wars Jedi: Fallen Order, משחקי Fifa, Need For Speed ו-Battlefield השונים. כעת, כמיטב המסורת, מיקרוסופט מכריזה על תוספות חדשות למנוי אשר צפויות להגיע במהלך חודש מרץ וכנראה יהפכו מעריצים של משחקי ספורט למאוד מאושרים.

החל מהיום, כ-4 משחקי ספורט ממגוון סדרות שונות יהיו זמינים להורדה מאפליקציית ה-Xbox Game Pass שעל הקונסולה שלכם או דרך דפי המכירה של המשחקים בחנות ה-Xbox Live Store. הראשון מביניהם הוא Madden NFL 21, אשר מלא בפיצ'רים חדשים וחידושים לגיימפליי שנותנים לשחקן שליטה מוחלטת ומעודדים יצירתיות בין אם אתם נמצאים על המגרש או מחוצה לו. שחקנים שיורידו את המשחק לקונסולת ה-Xbox Series X יהנו משיפורים גרפיים משמעותיים בזכות החומרה של הדור החדש.

אחריו יש לנו את Football Manager 2021, הכותר החדש בסדרת משחקי ניהול קבוצת הכדורגל בו תחתימו ילדי פלא על חוזים ותפתחו אותם למלוא הפוטנציאל שלהם דרך בניית תוכנית אסטרטגית שתנצל את החוזקות שלהם במגרש. המשחק מכיל יותר מ-2,000 מועדונים שונים אליהם אתם יכולים להצטרף ולהוביל לגדולה ומציג עולם חי ונושם ששואף לדמות כמה שיותר את עולם הקריירה של הכדורגל. המשחק יהיה זמין להורדה למחשב האישי בלבד.

רגע, לא באמת חשבתם ששחקני הקונסולה ישארו מאחור, נכון? Football Manager 2021 Xbox Edition לוקח את סדרת המשחקים שבעבר הייתה זמינה לפלטפורמות המחשב האישי וה-Switch בלבד ומביא אותה לקונסולות ה-Xbox, עם שינויים שנעשו לממשק כדי להפוך את השימוש בשלט להרבה יותר נוח.

לבסוף, שחקנים יוכלו לקפוץ עוד היום ל-NBA 2K21, כותר הכדורסל שמספק את חווית המשחק האותנתית והריאליסטית ביותר שנראתה עד היום, עם מצב MyCareer שיקח אתכם מליגת הצעירים בתיכון, דרך משחקים בקולג' ועד לליגות הגבוהות ולקבוצות המוכרות ביותר שקיימות, בעוד שהאספנים שביניכם יהנו ממערכת ה-MyTeam שנותנת לכם לאסוף שחקנים אלמותיים וכוכבי NBA אהובים.

ובמעבר חד אנחנו עוברים ל-Star Wars: Squadrons, הכותר החדש ביותר של EA בזיכיון של מלחמת הכוכבים. עלו לחלליות וחממו מנועים, כי המשחק הזה לא הולך לתת לכם להילחם עם חרבות ולהשתמש בכוחות מיוחדים, אלא שם אתכם בקמפיין בתור טייס שנלחם עבור האימפריה או המורדים בקרבות אוויריים בחלל. את הכישרון המולד שלכם תוכלו להעביר למצב המולטיפיליר ולהתמודד מול שחקנים אחרים בעודכם עולים רמות ומשפרים את החללית שלכם ומעצבים אותה כאוות נפשכם. עדיין לא קיבלנו תאריך רשמי להגעת המשחק לשירות, אך הוא צפוי להיות זמין בהמשך החודש.

כרגיל, כשדלת חדשה נפתחת, דלת אחרת נסגרת, ועזבו שאומרים את הביטוי הזה הפוך, כי אנחנו צריכים לדבר. שני משחקים גדולים ואהובים במיוחד עוזבים את שירות הגיים פאס ב-15 במרץ, כך שאנחנו ממליצים בחום לרוץ ולהוריד אותם למקרה ועדיין לא ניסיתם אותם, או שניסיתם ופשוט התגעגעתם אליהם. המשחקים ישארו בספרייה שלכם כל עוד ישארו מותקנים על הקונסולה.

  • Alvastia Chronicles
  • Astrologaster
  • Bloodstained: Ritual of the Night
  • Kona
  • The Witcher 3: Wild Hunt

מה אתם חושבים על המשחקים החדשים של חודש פברואר? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י