הרשמה

סוני מכריזה על 5 משחקים חדשים עבור פלטפורמת ה-Playstation VR

קבלו את כל ההכרזות החדשות עבור ה-PSVR

Sony הולכת על כל הקופה

אחרי חשיפה רשמית של גרסאת VR לכותר האקשן Doom 3, סוני הפשילה שרוולים והכריזה על 5 משחקים חדשים נוספים עבור פלטפורמת ה-Playstation VR, וכולם נראים פשוט מצויינים.

After the Fall

הסטודיו שמאחורי כותר הזומבים Arizona Sunshine מביא לנו המשך רוחני בשם After the Fall, כותר מולטיפלייר לקסדת המציאות המדומה שיתן לכם ולחבריכם להילחם בגלים של זומבים רגילים ומיוחדים בעולם פוסט אפוקליפטי בשנות ה-80'. הטריילר מציג מנהרות חשוכות, אזורים מושלגים ופסקול קריפי במיוחד.

Song in the Smoke

משחק ההישרדות הפרה-היסטורי Song in the Smoke יציב שחקנים בעולם פתוח בו תאלצו לצוד ולאסוף משאבים על מנת לשרוד. לפי הטריילר עולם המשחק מלא בחיות פראיות ויצורים מיסטיים אותם יוכלו להביס וליצור מהם אוכל או חפצים מיוחדים אשר יעזרו להמשך המסע שלכם. הכיוון האומנותי של המשחק נראה פשוט יפהפה, זאת מכיוון שהוא מגיע מקאטסויה טרדה (Katsuya Terada), מאייר יפני אשר ידוע בזכות עבודתו על כותרי The Legend of Zelda המוקדמים, לצד עבודות נוספות כמו Tekken 5.

Fracked

אי פעם חשבתם איך זה ירגיש להיות בקרב יריות תוך כדי החלקה על הר מושלג? סוני כאן כדי להגשים לכם את החלום! Fracked הוא משחק אקשן שמאפשר לשחקנים להשתמש בסביבה שלהם לטובתם, בעזרת טיפוס על קירות, תפיסת מחסה ושימוש ב-Zipline תוך כדי שאתם מחסלים את אויביכם בנחיל של קליעים. נראה שהמשחק לוקח הרבה השראה מ-Half Life: Alyx עם האינטראקטיביות שהוא נותן לשחקן עם חפצים והסביבה, דבר שמתקבל בברכה ואנחנו מקווים לראות יותר משחקים הולכים בכיוון הזה.

I Expect You To Die 2

I Expect You To Die הוא אחד ממשחקי ה-VR הפופולרים ביותר, אשר סיפק שורה של חדרי בריחה אינטראקטיביים אותם תצטרכו להשלים בעזרת כוחות טלקינזיס. כותר ההמשך שלו שואף לעשות בדיוק את אותו הדבר, רק שזה נראה הרבה יותר מופרע ויצירתי.

Zenith: The Last City

כותר MMORPG במציאות מדומה? חברים, אני חושב שהעתיד כבר כאן. Zenith נראה כמו שילוב של אנימה ו-Final Fantasy עם מערכת קרב שמאפשרת לשחקנים להשתמש במגוון נשקים וכשפים והטריילר מציג עולם פתוח ורחב שמשותף להרבה שחקנים באותו זמן.

אלו כל ההכרזות החדשות של סוני! אנחנו שמחים לראות שהחברה לא מוותרת על קסדת המציאות המדומה שלה ודוחפת קדימה עם כותרים שנראים מבטיחים מאוד ושואפים להעלות את רף האיכות שהתרגלנו לקבל ממשחקי VR. בואו רק נקווה שהם יהיו טובים כמו שהם נראים.

מה אתם חושבים על הרשימה? נשמח לשמוע את דעתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י