הרשמה

סקיירים על Game Pass יתמוך חלקית במודים

חדשות טובות לאוהבי המודים

Skryrim על הגיימפס יאפשר תמיכה בחלק מהמודים- מי בפנים ומי נשאר בחוץ?

רק לפני פחות משבוע סיפרנו לכם על כך שעיסקת הרכישה של Zenimax על ידי מקירוסופט הושלמה ועל העובדה שמשחקיה של חברת Bethesda מגיעים לשירות ה-Xbox Game Pass, ועל השיפור בביצועים שם עומדים לקבל עם הגעתם. אך ניראה שמבול החדשות בנושא לא מפסיק לרגע. והפעם, המשחק אולי המזוהה ביותר עם בת'סדה The Elder Scrolls V : Skyrim, מקבל תמיכה במודים, גם על הגיימפאס.

אבל למה זו בכלל כותרת?
מסתבר שרוב המשחקים בחנות של ווינדוס, פרט ליוצאי דופן בודדים כמו State of Decay 2, מותקנים כברירת מחדל בתיקיות לקריאה בלבד, כך שלא ניתן להוסיף להם מודים. לשמחתנו, Skyrim Special Edition יצטרף לרשימת יוצאי הדופן האלה, כך שכל מנויי הגיימפאס יוכלו להנות גם מהשיפורים הנרחבים שקהילת השחקנים הוציאה למשחק עם השנים. למרות זאת, לא כל המודים עוברים את הסלקציה המחמירה של מייקרוסופט- גרסת המשחק שעל הגיימפאס עושה שימוש בקובץ הרצה (.exe) שונה מזה בו משתמשים בגרסת הסטים של המשחק. לכן, גירסאת הגיימפאס לא תומכת באחד המודים הנרחבים והמוכרים ביותר של סקיירים - Skyrim Script Extender (SKSE), שכידוע, הוא מוד בסיסי המאפשר שימוש במודים רבים אחרים.

מפתחי המוד מצהירים כי הוא לא יתמוך בגרסאות שישוחררו ע"י מיקרוסופט, שכן גרסאות כאלה "נעולות באופן דומה לקונסולות ואינן מאפשרות למרחיבי סקריפטים לעבוד". למרות זאת, עדיין יש מודים רבים בהם משתמשי הגיימפאס יכולים לעשות שימוש, כולל אלו שנאספו ב- Bethesda.net.

האם הגיימפאס יגרום לכם לחזור לקטול דרקונים ולחטוף חצים לברכיים? מה אתם חושבים על ההחלטה של מיקרוסופט למנוע שימוש במרחיבי סקריפטים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י