הרשמה

הסטודיו Techland מספק עדכון על המצב של Dying Light 2

המפתחת מספקת עדכון סטטוס על המצב של Dying Light 2

אחרי שתיקה ארוכה מגיעה הסערה

להגיד שתהליך הפיתוח של Dying Light 2 עבר חלק יהיה שקר. כותר הזומבים-פארקור בעולם פתוח נחשף אלינו לראשונה עוד ב-2019 ומאז נעלמו עקבותיו, והפעם האחרונה ששמענו עליו הייתה בקונוטציה לא כל כך חיובית כאשר דיווח חשף סביבת עבודה רעילה אצל הסטודיו המפתח Techland. שבועיים לאחר מכן, הסטודיו החליט סוף סוף לשבור את השתיקה והכריז על Developer Update עבור המשחק המצופה, והנה הוא הגיע.

את העדכון המדובר תוכלו לראות בסרטון שפרסמה החברה, ואם לומר את האמת, אנחנו די מאוכזבים. לא קיבלנו חדשות יותר מדי משמעותיות, ומרבית העדכון בנוי ממפתחים שקוראים תגובות זועמות של המעריצים לצד אלו ששואלים בנימוס את מה שכולנו חשבנו ב-3 השנים האחרונות - "מה קורה עם Dying Light 2?". מה שכן היה משמעותי בעדכון הזה הוא 15 שניות של גיימפליי חדש לצד ההכרזה כי המשחק צפוי לצאת בהמשך שנת 2021. 

"מדובר בפרוייקט מסובך ועצום והיינו צריכים לוודא שהוא יעמוד בחזון שלנו", אומר אחד המפתחים בסרטון. "כולנו כאן שמים את הלב שלנו על מנת לספק לכם משחק שתמשיכו לשחק למשך חודשים". עם כל הדיבורים על הקשיים ותהליך הפיתוח הבעייתי, היינו מצפים לחלון השקה שיכוון יותר ל-2022, אבל אם Techland חושבים שהוא יהיה מוכן השנה, אנחנו סומכים עליהם. בואו רק נקווה שזה לא יעלה לנו ביוקר. הסרטון הסתיים עם הבטחה לעדכונים עתידיים ושוטפים יותר, ובקשה להמתין "ממש עוד קצת". 

Dying Light 2 צפוי לצאת ב-2021 לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One, Playstation 5, Xbox Series X ולמחשב האישי. מה אתם חושבים על המצב הנוכחי של הכותר המצופה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י