הרשמה

תאריך היציאה של Disco Elysium: The Final Cut נחשף

The Final Cut הופך את המשחק המעולה לעוד יותר מעולה

דיבוב, משימות ודמוית חדשות יהפכו את החוויה להרבה יותר עוצמתית

Disco Elysium, אחד מהמשחקים המוצלחים והאהובים לשנת 2019, היה בלעדי למחשב האישי למשך זמן רב. אתמול, הבלעדיות הזו הסתיימה כאשר Sony יצאה בהכרזה כי המשחק צפוי להגיע ב-30 במרץ בגרסת ה-The Final Cut שלו ל-Playstation 4, Playstation 5 וה-Stadia. 

גרסה זו מכילה דיבוב מלא, לצד משימות ודמויות חדשות שמוסיפות רבדים שונים לחקירה המתנהלת במהלך המשחק. הוספת הדיבוב היא שיפור מבורך בהתחשב בעובדה ש-Disco Elysium מצריך המון, אבל המון טקסטים לקריאה, בין אם זה באינטרקציות עם דמויות אחרות או בטקסטים המייצגים מחשבות, רגשות ורצונות של הדמות הראשית. אם זה לא מספיק, הדיבוב יוסיף לדמויות שתפגשו במשחק הרבה יותר עומק וחשיבות, ויהפכו אותן לזכורות יותר ממה שהיו מלכתחילה, זאת בזכות הכיוון האומנותי הייחודי של המשחק והכתיבה המעולה שלו.

מדובר בהזדמנות נפלאה לאנשים ששמו עין על כותר ה-RPG המיוחד שכעת יכולים לשחק בו על פלטפורמות נוספות. Disco Elysium שם אתכם בנעליו של חוקר פרטי בעל אמנזיה בעודו מנסה להבין מי הוא, ואיזו חקירה הוא מבצע בדיוק. במהלך החקירה תיפגשו ותתחקרו דמויות שונות, ותיחשפו למערכת דיאלוגים שפועלת על בסיס הרגשות והמחשבות של הדמות שלכם, לצד פעולות מסוימות שתוכלו לבצע שמבוססות על מזל בהתאם לנתונים שנתתם לה.

המשחק צפוי להגיע גם לקונסולות ה-Xbox וה-Switch, אך המפתחת ZA/UM טרם שיתפה תאריך יציאה רשמי עבורן. אלו מכם שכבר רכשו את המשחק בגרסתו המקורית על המחשב האישי יקבלו את התוספות שיש ל-The Final Cut להציע, לגמרי בחינם, ב-30 במרץ. מה אתם חושבים על Disco Elysium? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י