הרשמה

"עושים מתיחות״ - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אפריל

שמואל מביא לנו עוד סיכום של המשחקים החמים שאתם חייבים לנסות החודש! בואו לקרוא על המשחקים הגדולים של אפריל!

מלחמת הקונסולות בין סוני למיקרוסופט עולה עוד שלב, בזמן שנינטנדו מחזירה לחיים מותג אהוב במיוחד

אני יודע, אני יודע - עברו כמה ימים מאז תחילת החודש והכתבה הזאת מגיעה טיפה באיחור, אבל היה לי חול המועד עמוס במיוחד (המפלצות ב-Monster Hunter Rise לא הולכות לצוד את עצמן). אנחנו נכנסים לחודש הרביעי של 2021, ועם כמה שהדברים משתפרים בחוץ וכולנו יכלנו לחגוג את כל החגים האהובים עלינו בחיק המשפחה (פסח, המימונה וכמובן - אחד באפריל), בואו לקרוא על המשחקים שישפרו את הבפנים ויעשו לגיימר/ית שבכם ובכן שמח. אולי אין המון משחקים גדולים באפריל הקרוב, אבל מה שיש לנו כאן שווה זהב. בואו נצא לדרך!

Outriders - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אני יודע שעברו כבר כמה ימים ואפילו אצלנו כבר עובדים על ביקורת למשחק, אבל זה לא אומר שזה לא אחד המשחקים הגדולים של החודש. המשחק החדש של המפתחים ב-People Can Fly (היוצרים של משחקים כמו Bulletstorm ו-Painkiller), מביאים לנו משחק יריות חדש מגוף שלישי שמשלב בתוכו אלמנטים של משחקי תפקידים, כמו סט סקילים ויכולות שונות שהשחקן יכול לפתח, יחד עם האפשרות לבחור באחד מתוך ארבעה קלאסים שונים. עכשיו, אני יודע שזה נשמע כמו משחק אחר שהשם שלו מתחיל עם האות א׳ ומסתיים עם ״נת׳ם״, אבל אני בחור אופטימי מטבעי, אז אני אקווה ש-Square Enix ו-People Can Fly יוכלו לתת לנו משחקיות מאתגרת וכיפית, יחד עם סיפור שיהיה לי אכפת ממנו. ההתחלה של המשחק כבר טובה, שכן המשחק הגיע לשירות ה-Xbox Game Pass של מיקרוסופט כבר מהיום הראשון שלו.

המשחק יצא ב-1 באפריל.

Oddworld: Soulstorm - PS4, PS5, PC

אבל התשובה של סוני לא איחרה לבוא: המשחק החדש בסדרת משחקי Oddworld סוף סוף מגיע והוא נראה מעניין במיוחד. Oddworld: Soulstorm מחזיר אותנו לנעליו של אייב, המודוקון החביב שרק רוצה להציל את העם שלו מעבדות ולהוביל אותם לחירות (היי, זה משתלב יפה עם פסח!). המשחק החדש יוסיף אלמנט חדש של יצירת נשקים מה שיוכל לעזור לאייב להציל כמה שיותר מודוקונים מהשמדה על ידי הסליגז. כפי שניתן לראות מהכותרת, המשחק הזה יהיה זמין על ה-PC, אבל מבחינת הקונסולות, רק אלו של סוני יוכלו ליהנות מהמשחק. בנוסף, מנויי ה-PS Plus על ה-PS5 יוכלו ליהנות מהמשחק בחינם במסגרת משחקי החודש של השירות, אז מהרו להוריד אותו!

המשחק צפוי לצאת ב-6 באפריל.

Nier Replicant ver.1.22474487139... - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

ברוכים הבאים לפינת ״המשחק שנמצא ברשימת משחקי החודש רק כי אור רוצה שהוא יהיה כאן״. המון אנשים שיחקו ב-Nier Automata, שזה פנטסטי - זאת הייתה הפתעת השנה שלי ב-2017 ואחד המשחקים שאני מפציר מכל מי שקורא את הכתבה ללכת לשחק ולסיים אותו. מה שכן - הרבה אנשים לא יודעים שמדובר בספין-אוף לסדרה אחרת וישנה יותר בשם Drakengard ושלמשחק הזה יש משחק קודם: Nier. המשחק המקורי יצא לראשונה לפני יותר מעשור כשתי גרסאות: Nier Replicant ו-Nier Gestalt, כשלכל אחד מגיע עם גרסה שונה מעט של הדמות הראשית. בדיוק כמו המשחק השני בסדרה, גם Nier Replicant עוסק בנושאים אפלים מאוד ועושה שימוש חכם בפלטפורמת המשחק כדי להעביר את הסיפור שלו. אני לא אהרוס יותר מדי מהסיפור והעלילה אבל אני בהחלט ממליץ לכם לשים עין על המשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-23 באפריל.

Returnal - PS5

Destruction Allstars אולי עשה סדק בסכר, אבל זהו Returnal שיגיע אלינו החודש שבאמת פורץ אותו ומבשר את תחילת שנת המשחקים של ה-Playstation 5. בתור משחק אימה/יריות מגוף שלישי אתם הולכים לחוות הרבה דברים מוזרים במשחק החדש של Housemarque, החברה שהביאה לנו את Outland ב-2011. המשחק יעקוב אחרי סלין, אסטרונאוטית שמוצאת את עצמה תקועה על כוכב לכת זר ומרוחק. אם זה לא היה מספיק מוזר, סלין תקועה בתוך לולאת זמן: כל פעם שהיא מתה היא קמה לתחייה מחדש (או בקיצור - הולכים להיות כאן אלמנטים של משחק Roguelike). המשחק יעשה שימוש רב בטכנולוגיית ה-Tempest של ה-PS5 כדי לספק אודיו תלת-מימדי שיתרום לתחושת הקריפיות שהשחקן ירגיש בזמן שהוא ישחק במשחק המצמרר הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-30 באפריל.

New Pokemon Snap - Nintendo Switch

22 שנים. זה הזמן שמעריצי Pokemon Snap היו צריכים לחכות בין המשחק הראשון שיצא ל-Nintendo 64 בשנת 1999 לבין המשחק השני שמגיע אלינו החודש. אבל אתם יודעים מה אומרים: עדיף מאוחר מאשר אף פעם, וכמו שזה נראה במקרה של New Pokemon Snap - המשפט הזה לא יכל להיות יותר נכון. משחק צילום הפוקימונים החדש נראה פשוט פנומנלי, כשנוכל לצאת למסע לצילום הפוקימונים האהובים עלינו בכל מיני סיטואציות ומצבים מגניבים ומשונים כאחד. המשחק החדש יאפשר לנו לערוך את התמונות שצילמנו ולהעלות אותן לרשת כדי ששחקנים אחרים יוכלו לדרג אותן, להשתמש בכדורים מיוחדים כדי ליצור מצבים ששווה לצלם וזה נראה ש-Bandai Namco שעבדו על המשחק, עשו עבודה מטורפת על האנימציות של הפוקימונים השונים במשחק כדי שירגישו אותנטיים וחיים. אני כבר לא יכול לחכות.

המשחק צפוי לצאת ב-30 באפריל.

הנה עוד כמה משחקים שכדאי לכם לשים עליהם עין החודש:

  • המשחק Star Wars: Republic Commando מגיע לקונסולות ה-Nintendo Switch וה-PS4 ב-6 באפריל.
  • חובבי בייסבול יקבלו את MLB The Show 21 לכל הקונסולות )למעט ה-Switch( ב-20 באפריל.
  • המשחק Judgment מגיע לקונסולות הדור הבא ב-23 באפריל.
  • GTA VI יגיע ב-32 באפריל ויהיה אקסקלוסיבי לקונסולת ה-PS5 וה-Super Nintendo Switch.

זהו, אלו המשחקים החמים של חודש אפריל! פספסתי איזה משחק אהוב שאתם רוצים לדבר עליו? שתפו אותי בתגובות כאן למטה או ברשתות החברתיות שלנו ואל תשכחו לחזור אלינו בחודש הבא כשכולנו הולכים לתת כבוד לאחד המשחקים הכי חמים שאנחנו עומדים לקבל השנה (ולערפדית גדולה במיוחד שמתלווה אליו...). נתראה במאי!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:35 04.04.2021 | elad9219 elad9219

    חודש חביב.
    לגבי GTA VI, טעות, הבנתי שזה יוצא ביום ה-57 לספירת העומר.

  2. 2

       | פורסם ע"י