הרשמה

סוני מתכננת להביא את Uncharted ו-GoW למובייל

מי לא רוצה אקסלוסיביים של סוני בטלפון?

משחקים של סוני עומדים להגיע אל הטלפונים ואנחנו לא יכולים לחכות לזה

אין ויכוח על כך שהדור הזה של הקונסולות הולך הרבה יותר קשה לסוני. עכשיו ניראה שהחברה האהובה מתכננת צעד חדש שיביא אלינו את המשחקים המקוריים שלה היישר אל הטלפונים הניידים שלנו וכפי המסתמן, ניראה כי החברה רוצה להיכנס יותר ויותר אל התחום הגיימינג במובייל.

חדשות אלו מגיעות מהעובדה כי סוני פרסמה שהיא מחפשת ראש צוות פיתוח למובייל שיש לו את הכישורים הנכונים בשביל להוביל את צוות הפיתוח של המובייל, ואומרת שברצונה שראש צוות הפיתוח המתאים יוביל את הצוות ואת הפיתוח של המשחקים עם אסטרטגיה כדי שיוכלו לשנות יחדיו את העתיד של המשחקים בשביל הסטודיו בינלאומי של סוני. ראש הצוות יעבוד בין כמה וכמה מחלקות שונות של פיתוח כדי שיוכל לקבל הבנה ברמה גבוהה על מנת שיוכל להבין לעומק את המשחקים האקסלוסיביים, ויהיה חלק אינטגרלי ברצון של סוני להתרחב אל תחום המובייל ובכך למצוא את הדרך להצלחה בשוק המשחקים הניידים. בנוסף לאלו ראש הצוות יהיה אחראי לבנות את הצוות לפי איך שהוא רואה כמתאים ולפי כמות האנשים שהוא יצטרך, ויהיה ראש הצוות העסקים של המחלקה החדשה בתוך Playstaion Studios.

כמו שזה ניראה ונשמע סוני רוצה ללכת על שוק המובייל בצורה חזקה מאוד והיא מוכנה לתת לאדם המתאים למשימה את כל חופש הפעולה והתמיכה שהוא צריך כדי להצליח במטרה זאת. בנוסף, נראה שהמשחקים שיהיו עיקר ההתעסקות יהיו - God of War, Uncharted, The Last of Us ועוד אפשרויות נוספות בזכות ספריית המשחקים העשירה שנמצאת בזכויותיה של סוני, אך אלו לא יהיו המשחקים הראשונים שסוני תפרסם בחנויות המובייל, כמו למשל המשחק Uncharted: Fortune Hunter. בניסיון זה סוני לוקחת צעד לצאת מעולם הקונסולות בלבד בשביל להרחיב את האפשרויות הקיימות שניתן לשחק את המשחקים שלה כמו שהם עשו עם Remorte Play, דרך המחשב הטאבלט והטלפון הסלולרי.

PS5 Remote Play Locked To 1080p, PS Messages App Discontinued

לצערנו כנראה שייקח עוד זמן עד שזה יקרה, החוזה יחתים את ראש הצוות לתקופה של 3 עד 5 שנים ולכן ייקח עוד זמן עד שבאמת נראה משחק מקורי של סוני בניידים שלנו ואל תשכחו שיצטרך לעבוד בין מחלקות בתחילת דרכו ולהעסיק את הצוות המתאים לעבודה.
מה דעתכם על העניין? איזה אקסלוסיבי של סוני אתם רוצים במובייל? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:04 12.04.2021 | 7777Mano 7777Mano

    אני חושב שהמשחקים שהכי ירוויחו מזה יהיו משחקים כמו deroit become human או heavy rain בגלל שיהיה קשה להעביר את הגיימפלי של gow או uncharted למובייל והמשחקיים שמתמקדים בסיפור הם משחקים שזה לא יפגע בהם כי הגיימפלי הוא גם ככה עדיפות שנייה

  2. 2

       | פורסם ע"י