הרשמה

מפתחים ב-Relic Entertainment: ״לא שכחנו מ-Age of Mythology״

מפתחי Age of Empires רומזים על עתידו של הספין-אוף האהוב

האם נזכה לראות קאמבק מיתולוגי?

בתחילת השבוע רועי הביא לנו פרטים חדשים מאירוע ההכרזה הרשמי על כותר האסטרטגיה החדש בסדרה האהובה והמוכרת, Age of Empires 4.

בזמן שאנחנו הכנו את עצמנו נפשית להכרזה על כותר ה-RTS המצופה, מיקרוסופט לא קפאה על שמריה והחליטה לראיין את המפיצה Microsoft Game Studios והסטודיו שקיבל על עצמו את פיתוח זיכיון Age of Empires ויוצר את הכותר הרביעי בסדרה - Relic Entertainment. מטבע הדברים, הריאיון התמקד רובו ככולו במשחק החדש AoE 4 ובפרטים שישוחררו לגביו באירוע. עם זאת, לאחר מתיחת הפנים הרצינית שנעשו ל-3 המשחקים הקודמים בסדרה בגרסאות ה-Definitive Edition שלהם, המראיינים חשבו שמתבקש לשאול על כותר אחר מבית היוצר של AoE, דמיוני קצת יותר אבל אהוב לא פחות, והוא כמובן Age of Mytholgy.

הספין-אוף לסדרת המשחקים המקורית, אשר יצא ב 2002, השתמש במכניקות המוכרות מ AoE אך לקח אותן לכיוון קצת אחר, כאשר הוא נוטש את הדיוק ההיסטורי ומסתמך במקומו על אגדות ומיתוסים מהמיתולוגיות היוונית, המצרית, הנורדית והאטלנטית לרוכשי ההרחבה הראשונה. המשחק מאמץ את המשחקיות ממשחקי הסדרה המקוריים אך בנוסף מאפשר לשחקן לשחק בתור אלים מהתרבויות השונות ולזמן יצורים מיתיים לעזרתו. יותר מ-12 שנים לאחר צאתו, המשחק קיבל הרחבה נוספת ב-2016 המוסיפה אליו את התרבות הסינית, אך מאז לא שמענו עליו יותר מדי, למורת רוחם של המעריצים.

עוד ב-Vgames:

המראיינים תהו האם גם כותר הספין-אוף האהוב יזכה לטיפול ה - Definitive Edition שזכו לו 3 משחקי AoE. ואף על פי שהמפתחים לא אישרו את קיומו של סיקוול לכותר או אפילו של הרחבה חדשה בעתיד הנראה לעין, תגובתם מעלה אופטימיות בקרב מעריצים רבים: "תישארו מעודכנים, לא שכחנו ממנו. אני אוהב את Age of Mythology. אני אוהב מיתולוגיה בכללי. אנחנו אוהבים את הזיכיון. אנחנו לא מעמידים פנים שהוא לא שם או משהו כזה. אנחנו יודעים... יודעים בהחלט, ומקשיבים. אנחנו מקשיבים ב-100 אחוז לבקשה הזו."

כחובב מיתולוגיה מושבע וצרכן חסר תקנה של משחקי RTS, באופן אישי אני מחכה בקוצר רוח לחזור לשדה הקרב ולהכות באויבי הפנתאון ביד חזקה ובזרוע נטויה, כמעט כמו שרועי מצפה להשקתו של AoE 4.

גם אתם מעוניינים בחידוש ל-Age of Mythology? חושבים שאתם יודעים מה Relic Entertainment זוממים בנוגע לעתיד זיכיון? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י