הרשמה

העדכון הבא של ה-PS5 יאפשר תמיכה בהעברת משחקי PS5 לכוננים חיצוניים

הגיע הזמן!

אתם עדיין לא תוכלו לשחק בהם על הכוננים, אבל לפחות תוכלו לפנות קצת מקום.

העדכון הבא של ה-PS5 ינחת מחר על המכשירים השונים וסוף-סוף שחקני ה-PS5 יוכלו לעשות משהו שהם קיוו לעשות כבר חודשים: להעביר את משחקי ה-PS5 שלהם לכונן חיצוני נייד. את העדכון חברת סוני הציגה בבלוג של פלייסטיישן יחד עם כל הפיצ׳רים החדשים שיגיעו איתו מחר.

לפי הבלוג, שחקני הקונסולה יוכלו להעביר את המשחקים שלהם לכוננים חיצוניים לפי בחירתם בשביל העברה מהירה חזרה ל-PS5, אחרי מחיקה של המשחק (לרוב זה יותר מהיר מהורדה מחדש, או העתקה מדיסק). החברה עדיין לא תאפשר משחק על גבי כוננים חיצוניים או הורדה ישירות אליהן, אבל כן הזכירה את העבודה שלה בנוגע לתמיכה עתידית בכונני M.2 מסוימים, אז יש עדיין תקווה למשחק ישירות מכונן SSD חיצוני והרחבה של האחסון במכשיר.

הבלוג גם הזכיר את הפיצ׳רים החברתיים החדשים של הקונסולות החדשות ובראשן האפשרות לעשות Share Play עם שחקנים על ה-PS4. בעבר, אם רציתם להראות לחבריכם על ה-PS4 את המשחקים החדשים על ה-PS5 בעזרת מנגנון ה-Share Play החדש והנוצץ שלו, פשוט לא יכלתם לעשות זאת. הפיצ׳ר הזה גם מאפשר לשחק משחקי co-op ביחד עם שחקני ה-PS4, באופן כאילו לוקאלי בין אם על ידי העברת שליטה על הקונטרולר שלכם או ״מסירת״ קונטרולר לחבר למשחק ביחד.

העדכון גם ישפר את ה-Game Base, את מנגנון ההצטרפות למשחק עם חברים, יאפשר הורדה מראש של עדכונים של משחקים חדשים (אם המפתחים יאשרו זאת) ויוסיף עוד פיצ׳רים שיעבדו מול אפליקציית ה-Playstation בטלפונים החכמים שלכם. על כל העדכונים תוכלו לקרוא כאן בקישור. העדכון הזה מגיע בדיוק בזמן למשחק הגדול הבא של ה-PS5, הלא הוא Returnal שינחת בסוף החודש על הקונסולה. אם אתם רוצים לקרוא עוד על משחקי החודש או על ה-PS5, מוזמנים לקרוא את אחת הכתבות כאן למטה:

עוד ב-Vgames:

מתרגשים מהעדכון החדש? עדיין מחכים למלאי בחנות הקרובה אליכם? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י