הרשמה

משחק ה-MMO של אמזון, New World, מקבל טריילר חדש ותאריך יציאה

טריילר חדש ל-New World, המשחק המצופה של Amazon Games

עולם חדש נפלא, או חזרה על Crucible?

חברת פיתוח המשחקים של Amazon שחררה טריילר חדש למשחק מרובה המשתתפים שלה New World. למי שלא מכיר, Amazon Games היא חברת משחקים בבעלות של Amazon והיא מאוד רוצה לנגוס בנתח משמעותי בתעשיית המשחקים. לצורך כך Amazon Games ניסו לפתח כמה משחקים עד כה שלא זכו להצלחה גדולה, והשניים הגדולים בוטלו. Breakaway נגנז במהלך הפיתוח שלו, ו-Crucible נגנז לאחר השקה שהייתה לא פחות מכשלון מפואר.

לעומת השניים האלה, המשחק New World הולך לכיוון טוב יותר ככל הנראה. לאחר כמה דחיות משנה שעברה, נראה כי הפעם המשחק אכן יושק בזמן, ביום ה-31.08.21. לצורך כך, המשחק יכנס שוב לבטא בחודש יולי ולצורך כך החברה חשפה טריילר חדש שמראה לנו את המשחק במתכונתו החדשה יותר.

המשחק הוא MMORPG בעולם פנטזיה המקביל למאה ה-17 על כדור הארץ ומסופר על עולם חדש שהתגלה ויעודד Exploration קרבות PvP בסקאלות גדולות ושליטה בקרקע באמצעות גילדות. אין מקצועות במשחק וההתקדמות היא על בסיס ציוד וסגנון משחק. לפי כוונת המפתחים, יהיה במשחק מספיק תוכן ל-PvE ו-PvP להתקיים במקביל. אחת היכולות הגדולות של Amazon היא יכולות הענן שלה שאותן היא מנסה ליישם במשחק בכך שתתמוך בשרת יחיד לאלף שחקנים במקביל. מדובר באתגר חישובי מסובך מאוד ואם הוא יצליח הוא יכול להיות נקודת עניין גבוהה מאוד בקרב שחקני MMORPG.

הטריילר החדש מראה את האי Aeternum שאליו מגיעים השחקנים והוא עולם שנרצה לחקור ולגלות, עולם בו החוקים הבסיסיים של חיים ומוות אינם תופסים, בעיקר כי צריך מכניקת Respawn. בכל מקרה, לאי יש קסם משלו המשפיע על הצמחייה והחיים ומי שחי שם לא מסוגל למות, מעין Hotel California גרסת הפנטזיה. בעיקרון הם הופכים לאחד משלושה סיעות של NPC: הנגועים, האבודים והעתיקים. לשחקנים עצמם יש גם שלוש סיעות לבחור מהם: Marauders, Syndicate או Covenant. מכאן העסק מתחיל להידמות למשחק MMORPG קלאסי עם קווסטים ראשיים ומשניים, ולאחרונה Amazon Games הציגו Expeditions, שזו הגרסה של New World לדאנג'נים. הקרבות נראים הרבה יותר מלאי אקשן ממשחקי MMORPG מסורתיים ומזכירים יותר Action RPG כמו המשחקים החדשים.

לפי שחקנים שבחנו את המשחק בשלבים מוקדמים נראה שהחברה הקשיבה טוב לדרישות השחקנים ועשתה לא מעט שינויים במשחקיות כדי להתאים את New World לדרישות השחקנים. לעומת זאת, הפאץ' האחרון שהחברה עשתה עורר זעם רב בקרב שחקנים רבים. התיאור הפאץ' שהעלתה Amazon Games נתגלה שהחברה מתכוונת להוסיף In Game Shop כלומר חנות שאפשרת רכישות בתוך המשחק. עד כאן מדובר בנושא דיי מקובל במשחקים כאלה. עלויות הפיתוח הגבוהות של משחקים כאלה דוחפות את החברות למיקרו תשלומים בשביל הכנסה נוספת.

עוד ב-Vgames:

כמו תמיד, בתיאור מופיע שיהיה אפשר לרכוש תלבושות קוסמטיות וסקינים בכסף אמיתי. אבל, מסתמן שהחברה בוחנת גם מכירות של חפצים שיאפשרו boost לדמויות שגם זה מקובל בקרב משחקי MMORPG. הבעיה היא שזה לא אמור להיות קיים במשחקים חדשים, משחקי MMORPG ותיקים ימכרו לרוב boost כאשר הדרגות כבר פחות חשובות ואנשים רצים יותר לכיוון תכני ה-End Game. לשחרר boost במשחק חדש זה משונה מאוד. דבר נוסף שהם רוצים למכור זו יכולת לקצר את מלאכת ה-Crafting ובכך להקל על שחקנים להרוויח כסף, שזה דיי כמו למכור כסף, כיוון שזה מקצר את עלות ה-Crafting. עכשיו, זה משהו שמקיים ברוב משחקי MMORPG, אבל לרוב זה מגיע בשלב מאוחר יותר. התגובות ברשת היו זועמות ונמתין לראות את התגובה של Amazon.

מה אתם חושבים על ה-MMO החדש של אמזון? מתכוונים לנסות אותו בעצמכם?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:28 18.12.2023 | דניאל ב דניאל ב (אורח)

    הסבר כללי מאוד טוב על המכניקות של המשחק! תודה!
    אם אי פעם מישהו ירצה לשחק במשחק הזה ביחד, אני בדיס הנה savarosse

  2. 2

       | פורסם ע"י