הרשמה

סוני מכריזה על אירוע State Of Play בחמישי הקרוב

האירוע יציג גיימפליי של Horizon: Forbidden West

ומה לעזאזל יש לנורה נגד המערב?!

חדשות טוב לבעלי קונסולות מבית סוני: האירוע הכמעט - חודשי של סוני Playstation State of Play הוכרז והחלה הספירה לאחור לקראתו. האירוע יחל ביום חמישי הקרוב, 27 במאי, בשעה 19:00 שעון ישראל, ויועבר בשידור חי לצופים בכל רחבי העולם דרך ערוצי היוטיוב והטוויץ' הרשמיים של פלייסטיישן.
החדשות היותר מעניינות, עם זאת, קשורות בתוכן שהאירוע המדובר עומד לכלול, והתוכן הזה הוא משהו שהרבה מאיתנו ציפו לו בקוצר רוח כבר כמה חודשים- חשיפה ראשונה של גיימפליי מ- Horizon: Forbidden West, כותר ההמשך ל Horizon Zero Dawn הנהדר. Forbidden West נחשף כבר באירוע ההשקה של ה- PS5. הכותר אמור להמשיך את ההרפתקה שהחלנו לפני כארבע שנים על ה- PS4 ולהמשיך לספר את סיפורה של אלוי, הלוחמת אדומת השיער משבט הנורה, ואולי אחת הדמויות האהודות ביותר שנראו על הקונסולות בדור הקודם הקודם.

החלק שיעסוק ב-Forbidden West יהיה באורך כולל של 20 דקות, מתוכן 14 דקות של גיימפליי נקי של המשחק, שהורץ וצולם כולו על החומרה של ה-PS5. אלו שמעוניינים לצפות בחלק זה בלבד מוזמנים לקפוץ לשידור בשעה 00:00 שעון ישראל, בלילה שבין חמישי לשישי. במאי המשחק, מתאיס די ז׳ונג (Mathijs de Jonge), שהכריז על אירוע ה- State of Play בבלוג הרשמי של פלייסטיישן, כתב בהכרזה: "החשיפה היא מאמץ קבוצתי אמיתי ואנחנו מתרגשים מאוד להראות לכם מה יש לנו להציע. בין אם הייתם איתנו ועם אלוי מאז Horizon Zero Dawn או שאתם רק מתחילים להכיר את העולם המדהים הזה, אנחנו רוצים לחלוק איתכם את ציון הדרך העצום הזה ומחכים כבר לראות את תגובותיכם ואת הרגעים האהובים עליכם".

אנחנו במערכת כבר מתחילים לשמן את המיתר בקשת ומצפים לראות מה יש ל- Guerrilla Games להציע לנו. אם גם אתם מתרגשים, ומעוניינים לחלוק איתנו את החששות והתקוות שלכם מהמשחק החדש, אתם יותר ממוזמנים לעשות זאת כאן בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י