הרשמה

שבוע גיקים בנטפליקס יוצא לדרך!

אילו הפתעות מחכות לנו?

לזה אני אוהב לקרוא קסם של שבוע

ההשתלטות של נטפליקס על המסכים שלנו היא עובדה מוגמרת, עד כדי כך שלעתים זה נראה כאילו היא תמיד הייתה שם. נטפליקס לעומת זאת, לא שוכחת מי עזר לה להגיע עד הלום, ובוחרת להשיק מחווה למעריצי סדרות המד"ב והפנטזיה שעזרו לה לחדור לשוק עם תכני המקור שלה בימים של תחרותיות גוברת, תכנים שעד היום נחשבים לאהובים והנצפים ביותר בשירות הסטרימינג הידוע. המחווה הזו זכתה לשם "Geeked Week" (פוליטיקלי קורקט מדי בשביל לנצל חרוז טוב?), ומבוססת על שבוע, או ליתר דיוק 5 ימים, בין ה-7 ל-11 ביוני, ובו נטפליקס תשחרר חדשות אקסלוסיביות, טריילרים, Live Action, ריאיונות עם כוכבים, ועוד ממתקים הקשורים לסדרות היותר "גיקיות" שלהם.

האירוע צפוי לכלול נציגות מסדרות מוכרות ואהובות כמו לוציפר, אקדמיית המטרייה והוויצ'ר, סדרות חדשות כמו Resident Evil, The Sandman (הגרסה של ניל גיימן, לא של מארוול), ו- Cuphead, וגם סדרות אנימה ואנימציה שונות. האירוע עצמו יהיה וירטואלי וחינמי לחלוטין, ויהיה זמין למשתתפים מכל רחבי העולם ללא הגבלה.

עדיין אין הרבה מידע בנוגע לתכנים המדויקים להם נוכל לצפות, אבל כמו שאנחנו מכירים את נטפליקס, שמקפידה באופן דתי כמעט לשחרר תכני מקור איכותיים בז'אנר ותורמת בגדול להבאתו למיינסטרים, היינו מצפים לכמה הפתעות מעניינות.

בכל מקרה, מחווה לציבור חובבי הז'אנר בכלל ולחובבי הגיימינג בפרט, והנגשת התוכן שלו לציבור הרחב היא תמיד דבר חיובי שאנחנו שמחים לדווח עליו, בוודאי אחרי השנה הקשה שעברה על תעשיית הבידור. אם גם אתם מתכננים לצלול לעולם של כישוף וכוחות על בבינג' של שבוע עמוס בחדשות, ספרו לנו על זה בתגובות. אני אנצל את הזמן בינתיים ואצטייד בכמה שיקויים ובגרזן טוב, כי אם יש משהו שלמדתי מגיימינג, הוא שאין דבר כזה "מוכן מדי".

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י