הרשמה

פרטים חדשים על Battlefield 2042 נחשפים

עברו רק כמה שעות וכבר קיבלנו המון מידע

כבר כמעט אפשר להריח את אבק השריפה

אחרי שכל ההתרגשות ירדה במעט ונרגענו מהחשיפה של Battlefield 2042 אתמול בערב, נחשפו הרבה מאוד פרטים חדשים על המשחק החדש והענק של EA. המידע מגיע ממספר מקורות רישמיים בין אם אלו מפתחים אשר משתפים אותו בפרופילים שלהם ברשתות חברתיות, יוטיוברים שקיבלו מידע מוקדם היישר מ-EA או אפילו מעמודי הרכישה של המשחק. סביר להניח שבימים הקרובים אנחנו רק נמשיך ונקבל עוד מידע על המשחק כך שאם אתם כמונו ואתם צמאים לכל פרט גם הקטן ביותר, שווה לכם להיות עם יד על הדופק בכל הערוצים הללו.

הפרט הראשון שקיבלנו הוא העובדה שהפיתוח של Battlefield 2042 איננו צעיר כשהוא התחיל כבר בסוף 2017/תחילת 2018 וככבר אז הפוקוס של צוות הפיתוח היה על משחק שכולו מבוסס על Multiplayer ללא כל מצב משחק לשחקן יחיד. למרות זאת, מפתחים ב-DICE אמרו שכן יהיו חלקים של עלילה אשר ישולבו במפות השונות. באשר לכמות השחקנים נחשף ששחקני ה-PC וקונסולות הדור הנוכחי ישחקו בשרתים אשר יתמכו ברף חדש של 128 שחקנים בעוד שחקני הדור הקודם יצטרכו להסתפק בשרתי 64 השחקנים המוכרים. המשחק אף יתמוך לראשונה בשרתי משחק נגד בוטים מבוססי AI ונכון לזמן כתיבת שורות אלו לא נחשף האם המשחק יתמוך בקרוספליי. עם העלייה בכמות השחקנים, צוות הפיתוח של המשחק אף הגדיל את שטח המפות כשאלו (מפות הדור הנוכחי) יהיו הגדולות ביותר בסדרה ויגיעו כ-7 מהן בהשקה.

מבחינת נשקים, רובם מבוססים על נשקים שקיימים כבר היום בשימוש מבצעי או על נשקים שנמצאים בפיתוח. המשחק יציג בפעם הראשונה מערכת שנקראת Plus אשר תאפשר לשחקן לשנות את התוספות כמו הכוונת שעל הנשק שלו בזמן המשחק, בדומה למשחקי Crysis. אם אתם פחות בקטע של נשקים ומעדיפים לשחק עם רכבים אז ל-BF 2042 יש הרבה מה להציע לכם כשגם כאשר תשחקו בתור לוחם חיר תוכלו להזמין כלי רכב הישר אליכם. אם כבר נגעתי בלוחמי חיר אז במועד ההשקה יהיו זמינים כ-10 לוחמים שונים אשר לכל אחד מהם יהיה גאדג'ט שונה ויציע סגנון משחק אחר. כמו מרבית המשחקים בימינו גם BF 2042 יהיה משחק Live Service שישתמש במנגנון ה-BattlePass ועונות המשחק.

המפתחים אף אישרו ש-Battlefield 2042 יקבל בעתיד בטא פתוחה ולא יציג מצב באטל רואיל. לבסוף קיבלנו את תאריך ההשקה של המשחק. Battlefield 2042 יושק ב-22.10 כשמזמינים מראש יקבלו אליו גישה מוקדמת כבר ב-15.10.
מה דעתכם על כל הפרטים שנחשפו? האם אתם מתרגשים כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י