הרשמה

כל הפרטים שנחשפו על Marvel's Guardians of the Galaxy

כל הפרטים שרציתם לדעת על המשחק הבא של Eidos Montreal

שומרי הגלקסיה כמו שמעולם לא ראיתם אותם

מסיבת העיתונאים של Square Enix התחילה אתמול בבום ענק עם חשיפתו הרשמית של Marvel's Guardians of the Galaxy, משחק סינגל-פלייר מגוף שלישי שישים אותנו במגפי הסילון של סטאר לורד (Star Lord) המוקף בחבריו הטובים וההזויים - גאמורה (Gamora), דראקס (Drax), רוקט ראקון (Rocket Raccoon) וגרוט (Groot).

עלילת המשחק מציגה את שומרי הגלקסיה פחות משנה מאז שהתחילו לעבוד ביחד. הם התחברו אחד לשני ברמה מסוימת, אך המחלוקות והריבים רחוקים מלהסתיים. טריילר החשיפה מציג את החבורה מתמודדת עם חייזרים מפלצתיים, צבא ה-Nova Corp, אסירים שריריים וסגולים ו-Lady Hellbender אחת, דמות שהופיעה לראשונה בקומיקסים של Marvel בתור נבלית של הענק הירוק ו-Venom, וכנראה בעלת השם הכי קומיקסי שאי פעם נתנו לנבל כלשהו. דן אבנט (Dan Abnett), אשר עבד בעבר על קומיקסים אהובים של שומרי הגלקסיה כמו War of Kings ו-The Thanos Imperative, גוייס ע"י Square Enix כדי לכתוב את העלילה עבור המשחק הזה, לצד קווי עלילה שנכתבו בשיתוף פעולה עם מארבל עצמם.

Marvel's Guardians of the Galaxy Developers on Tackling Space's Most  Dangerous Misfits - Noticias de Tecnología

לפי המפתחת Eidos Montreal, הסטודיו שעבד על משחקי Tomb Raider ו-Deus Ex, המשחק יספק חווית סינגל-פלייר מוחלטת, כאשר שאר החברי הקבוצה נשלטים ע"י AI ויוכלו לבצע מתקפות מיוחדות בפיקודנו. בתור סטאר לורד אנחנו יכולים לרחף באוויר בעזרת מגפי סילון ולהשתמש בצמד אקדחי הלייזר שלו שיכולים לירות תחמושת מסוגים שונים. כפי שניתן לראות בטריילר, עיצוב הדמויות הולך יותר לכיוון המראה שהוצג בקומיקסים של מארבל ופחות מה שהתרגלנו אליו בסרטי ה-MCU, אך האופי של הדמויות נותר אותו הדבר - דראקס עדיין חמום מוח, רוקט זעפן אך מתוק, סטאר לורד מתנהג כמו ילד וגרוט....נשאר גרוט. וכמובן, אי אפשר לקבל משחק של שומרי הגלקסיה בלי פסקול נוסטלגי. המשחק כולו יהיה מלווה בשירים מאומנים מוכרים משנות ה-80 כמו Kiss, Iron Maiden ו-Blondie. נראה כי הסטודיו לא היה מוכן לוותר על הצד הזה במשחק, מכיוון שכולנו יודעים כמה מוזיקה היא דבר חשוב בזמן שאנחנו מפוצצים חייזרים בפרצוף.

Guardians of the Galaxy מנסה ללמוד מכל הדברים שפחות התקבלו בחיוב עבור Marvel's Avengers, כותר ה-Live Service שגם הופץ ע"י Square Enix, בכך שהוא לא יספק שום DLC או מיקרו-רכישות לאחר ההשקה. מה שנקבל במוצר הסופי זה מה שיש, ודברים כמו תלבושות וחפצים קוסמטיים יושגו לא ע"י תשלום או Battle Pass מסויים, אלא דרך השלמת אתגרים והתקדמות בעלילה.

דבר נוסף שהמשחק הזה עושה שונה, הוא הדרך שבה הוא מספר את הסיפור שלו. בסרטון הגיימפליי שהוצג אנחנו נחשפים למכניקת הבחירות ש-Guardians of the Galaxy יציע, דרכה נוכל לבצע בחירות בקטעים מסויימים בעלילה שיקבעו את המשך הסיפור. תוכלו להחליט עם מי לצודד בזמן וויכוח, לעצה של מי כדאי יותר להקשיב, ולעודד או למנוע פעולות מסוימות כמו הקטע שבו דראקס מחליט לזרוק את רוקט מעבר לצוק. במקרה שראינו, סטאר לורד עודד את דראקס לעשות את זה, מה שאמנם אפשר לצוות להתקדם במשימה בעזרתו של רוקט, אך במחיר פגיעה במערכת היחסים ביניכם לבין הדביבון הכועס. מה היה קורה אם היינו מונעים את זה? כנראה שמערכת היחסים עם רוקט לא הייתה נפגעת, והצוות היה צריך למצוא דרך אחרת לעבור את הצוק.

ולמרות זאת, למשחק יהיה רק סוף אחד. בראיון ל-GamesRadar, מארי דמארל (Mary Demarle) , במאי הנרטיב של המשחק, סיפר כי בסופו של דבר סיום המשחק יהיה דומה לכל השחקנים, לא משנה מה בחרתם, בגלל נקודת השיא שלו. "תחילת המשחק וסוף המשחק יהיו אותו הדבר בגלל נקודת השיא שלו, והיא מאוד מרגשת. אנחנו רוצים שכולם יחוו את ההרגשה הזו במשחק כדי שיוכלו לקבל את ההרפתקאה הכי טובה שאפשר". ג'ון-פראנסוה דוגאס ( Jean-Francois Dugas), הבמאי היצירתי של המשחק, הוסיף כי "בחירות ותוצאות הן חלק מהחוויה. אנחנו קוראים לזה 'עץ החיים', כל האפשרויות שיש לכם, הן מאוד עשירות. זה נעשה כדי להשאיר את השחקנים מעוניינים בחוויה. אין תשובה נכונה או שגויה, אבל אני חושב שיש מספיק תשובות שונות שאנשים יהיו סקרנים אחרי שהם יסיימו את המשחק בפעם הראשונה, ולרצות לשחק בו שוב כדי לחוות אותו בדרך אחרת, למרות שהעלילה הראשית תישאר דומה".

Qoo News] E3 2021 - Square Enix Reveals Guardians of the Galaxy Gameplay -  QooApp

Marvel's Guardians of the Galaxy צפוי לצאת ב-26 באוקטובר לקונסולות ה-Xbox Series X, Xbox One, Playstation 5, Playstation 4 ולמחשב האישי. מה אתם חושבים על הפרוייקט החדש של Eidos Montreal? ספרו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י