הרשמה

סיכום ה-PC Gaming Show E3 2021!

מה היה לנו באירוע שהוקדש כולו ל-PC? (רמז, לא רק PC)

זה רק לקח לו 298 שנה לסכם את הכל, אבל זה גם ילמד אתכם כמה ארוך היה האירוע של PCgamer.com השנה.

גם השנה אירוע ה-PC Gaming Show חוזר ל-E3 ומציג לנו את כל ההכרזות החמות וחשובות שקשורות למחשב האישי בתקופה הקרובה! אז מה היה לנו ב-PC Gaming Show? בואו נבדוק!

Naraka Bladepoint

משחק Battle Royale חדש מבית 24 Entertainment, המשחק כבר נמצא ב-Steam וזכה לפופולריות יחסית רחבה עם כמיליון שחקנים במהלך ה-Playtest שלו, המשחק צפוי לצאת ב-12 באוגוסט דרך Steam ו-Epic, המשחק זמין כבר עכשיו לרכישה מוקדמת. המשחק יקבל בטא פתוחה מה-16 ועד ה-22 ליוני.

Dodgeball Academia

משחק חדש בהפצת Humble Games, המשחק הוא הכלאה בין נובלה ויזואלית לבין סימולטור ל-dodgeball עם דמויות יחודיות כאשר לכל דמות יש יכולת משלה. המשחק עתיד לצאת השנה לכלל הפלטפורמות.

Chivalry 2

סטיב פיגוט (Steve Piggott), המנכ"ל של המפתחת Torn Banner Studios בהודעה קצרה על מה שעתיד להגיע למשחק בהמשך.

Rawmen

המשחק הבא הוא חדש ונקרא Rawmen, המשחק נראה כמו מלחמת אוכל קבוצתית תחרותית, המשחק אינו מקבל חלון יציאה ספציפי אך יהיה זמין לקונסולות ה-Playstation, Xbox והמחשב.

Dying Light 2

עכשיו אנחנו מקבלים וידאו עם תקציר למניע של עלילת המשחק יחד עם הודעה מהמפתחים והצצה לקליפ קולי של, ככל הנראה, הדמות הראשית, איידן, שמדבר על הקשר שלו לאחותו מיה, מה קורה ביניהם? את כל זה נגלה כשהמשחק יצא ב-7 לדצמבר. המשחק יהיה זמין עבור פלטפורמות ה-Playstation , Xbox והמחשב.

Humankind

המשחק הבא הוא Humankind שנראה באופן מאוד לא מוסתר כמו משחק Civilization. הטריילר מראה מעט את ה-avatar שניתן ליצור במשחק ולשחק עימו מול שחקנים אחרים. המשחק יצא ב-17 לאוגוסט למחשב ול-Stadia, יחד עם רכישה מוקדמת תינתן גישה לבטא סגורה של המשחק.

They Always Run

הטריילר שמציג סרטון אנימציה מרהיב במיוחד, ממשיך להצגת משחקיות יחסית רחבה. המשחק הוא משחק פלטפורמה אקשני. המשחק לא מקבל חלון שחרור ספציפי או הכרזה בנוגע לפלטפורמות שלהן הוא יוצא.

Orcs Must Die 3

אחרי קרוב ל-9 שנים בלי משחק חדש, סדרת משחקי ה-tower defense הפופולרית Orcs Must Die חוזרת אלינו עם משחק שלישי. הטריילר עצמו לא מציג משחקיות אך אנחנו מקבלים אחרי הטריילר ריאיון קצר עם הבמאי של המשחק. המשחק עתיד לצאת ב-23 ליולי ל-Playstation, Xbox ולמחשב.

Vampire: The Masquerade - Swansong

משחק תפקידים חדש בעולם של Vampire: The Masquerade, המשחק מקבל טריילר סינמטי ללא משחקיות. המשחק אינו מקבל חלון השקה אך עתיד לצאת לכלל הפלטפורמות (כאשר במחשב הוא יוצא אך ורק דרך Epic).

Gigabash

משחק ראשון מהמפתחת Passion Republic, Gingbash הוא משחק brawler שבו משחקים קאיג'ו (ביפנית מפלצות) ואולטרה-מנים (מה שהגיע לפני פאוור ריינג'רס), המשחק עתיד לצאת למחשב ול-Playstation 4 אבל אין חלון יציאה רשמי כעת.

Lemnis Gate

הטריילר מציג עולם על סף חורבן יחד עם מעט משחקיות, המשחק הוא משחק יריות מגוף ראשון קבוצתי ו-turn based, על פי התיאור של המפתח יהיו מספר מצבי משחק שונים, ביניהם death match ומשהו שנקרא domination. המשחק עתיד לצאת ב-3 לאוגוסט ויקבל בטא פתוחה ביולי.

Next Space Rebels

המשחק הבא מספר (על פי מה שאני מצליח להבין) על קבוצת האקרים שמעודדת אנשים לבנות טילים על מנת לשגר אותם ולבנות רשת אינטרנט עצמאית. המשחק עתיד לצאת בחורף הקרוב דרך Humble Games למחשב, Xbox ו-Nintendo Switch.

WarTales

המשחק הבא מוצג כבר בהתחלה בתור medieval rpg, הטריילר מציג מעט משחקיות, המשחק משוחק top down בסגנון של Diablo, לא לחלוטין ברור האם מערכת הקרב מתבצעת בתורות כמו ב-Baldurs Gate או לא, אך נראה מאוד מסקרן. המשחק עתיד לצאת בהמשך השנה דרך Steam.

Ixion

כמו שהמנחה של האירוע אומרת בשלב הזה, השנה יש לנו הרבה משחקים שמתרכזים בחלל. המשחק הבא הוא משחק בסגנון Frostpunk שבו אנחנו מנהלים את החיים של קהילה בתחנת חלל, בין אם זה לנהל את הציוד שלהם, משאבים ולהציל ניצולים מחלליות אחרות. הטריילר לא מציג ממש משחקיות, הוא עתיד לצאת בשנה הבאה דרך Steam.

Far Changing Tides

המשחק מתרכז בעיקר בשייט ומלווה בסיפור שהמפתחת מגדירה כמרגש, אחרי שפני העולם נהרסים על ידי מים, אנחנו נצטרך לחפש בית חדש. המשחק אינו מקבל תאריך יציאה אך הוא עתיד לצאת לכלל הפלטפורמות

Lakeburg Legacies

משחק 2D עם ציורים מונפשים, המשחק הוא הכלאה בין המשחק Sims ימי הביניים (והיה אחד) לבין Crusader Kings ונראה מעניין. המשחק לא מקבל חלון יציאה רשמי אך ניתן לראות אותו כבר בחנות Steam.

Killing Floor 2: Interstellar Insanity

טריילר קצר ל-event הבא של Killing Floor 2 שהולך לקחת אותנו לירח, ההרחבה תכיל מספר נשקים חדשים ושני מצבי משחק. האירוע יהיה זמין במשחק ב-22 ליוני.

Mech Warrior 5

איש המרקטינג של Piranha Games, דארן קאץ, מגיע לספר לנו מעט על המשחק האחרון בסדרת BattleTech הותיקה, Mech Warrior חזרה אלינו השנה אחרי קרוב ל-20 שנה כאשר המשחק האחרון יצא ב-2002. המשחק כבר זמין דרך Steam, GoG וגם ב-Xbox.

Silt

הטריילר הבא מציג הצצה יחסית קצרה למשחק בשחור לבן עם משחקיות שיכולה להזכיר מעט משחקי פלטפורמה מהשנים האחרונות כדוגמאת Limbo. המשחק אינו מקבל תאריך יציאה אך יהיה זמין דרך Steam.

Hello Neighbour 2

המשחק הבא אינו חדש, אך אנחנו מקבלים טריילר נוסף למשחק ההמשך של Hello Neighbour שהוצג לראשונה כבר באירוע Xbox Games Showcase בשנה שעברה. המשחק עדיין עתיד לצאת השנה ויגיע ל-Steam ול-Xbox.

Jurassic World Evolution 2

המשחק שהוצג לראשונה לפני ימים ספורים ב-Summer Game Fest מקבל היום הצגה קלה מעת הבמאי של המשחק, ריץ' ניובולד. המשחק יתרחש אחרי האירועים של Jurassic World Fallen Kingdom והדמויות האייקוניות יופיעו במשחק. המשחק צפוי לצאת במהלך השנה הקרובה ויהיה זמין ב-Steam, Epic, קונסולות ה-PlayStation וה-Xbox.

Gloomwood

כעת אנחנו מקבלים הצצה למספר משחקים שצפויים להגיע מ-New Blood. המנכ"ל של החברה, דייב אושרי (Dave Oshry), מצטרף לספר (בקצרה ממש) על Gloomwood, משחק חדש של החברה שמושפע ממשחקים כמו System Shock, Call Of Cathulu ועוד. המשחק עוד לא קיבל תאריך יציאה, אך הדמו שלו (pre-alpha) כבר זמין ב-Steam.

בנוסף במהלך האירוע הוצגה משחקיות באורך 5 דקות של המשחק.

גייב ניואל מספר על הפסטיבל הבא

בחודשים האחרונים קיבלנו מספר פסטיבלים ב-Steam שנועדו לחשוף משחקי אינדי חדשים לקהל הרחב ונותנים לנו דמואים מיוחדים על מנת שנוכל להכיר את המשחקים במהלך האירוע, ה-Next Fest יגיע אלינו עוד מספר ימים.

Soulstice

הגיע הזמן למעט אקשן! Soulstice הוא משחק פנטזיה אקשן תפקידים מגוף שלישי שמתרחש בעולם הקדוש שנקרא Keidas, כאשר יצורים בשם Wraith פולשים לעולם ומאיימים להרוג את כל החיים בעולם. המשחק עתיד לצאת במהלך שנה הבאה ויהיה זמין למחשב, Xbox Series X|S וה-Playstation 5.

Warhammer Chaos Gate

עכשיו אנחנו מקבלים טיזר למשחק חדש בעולם של Warhammer 40k, לא ממש ידוע מה הוא או מה יש בו, אך טריילר סינמטי מלא עתיד לצאת באוגוסט הקרוב.

Pioner

כעת אנחנו מקבלים טריילר משחקיות למשחק שוטר פוסט אפוקליפטי, הדבר הראשון שנשים לב אליו הוא הדמיון הרב למשחקים כמו STALKER ועושה רושם שמתרחש גם כן בצ'רנוביל יחד עם דיבוב ברוסית. המשחק לא מקבל תאריך יציאה או ידוע היכן יהיה זמין חוץ מהמחשב, על פי PC Gamer המשחק עתיד לקבל בטא.

Eve online Academy

טריילר לייב אקשן ל-Eve Online Academy, המשחק שידוע מאוד בתור משחק שבו החזק מתחזק על גבי השחקן החלש, אנחנו מקבלים טריילר לקצר לכלי שאמור ללמד שחקנים חדשים איך להיכנס למשחק וזמין ממש כאן.

Lumberhill

טריילר קצר ל-party game שבו אנחנו חוטבים עצים (כן, כן, אתם קראתם נכון) ולרעות חיות, בין היתר דינוזאורים, פנדות וכבשות. המשחק זמין כבר עכשיו ב-Steam ויצא לקראת סוף השנה ל-Nintendo Switch.

Arboria

המשחק הזה נותן לי מעט וייבים כבר של Returnal, משחק רוגלייק שבו אנחנו נלחמים על מנת לשרוד ב-random generated dungeons שבהם נילחם ביצורים מוטציוניים לא ברורים ועל מנת לשרוד נצטרך להתחזק בעזאת מוטציות אחרות. המשחק עתיד לצאת באוגוסט הקרוב ל-Steam.

Tinykin

אם כבר משחק שנותן וייבים למשחק אחר, מה דעתכם על משחק בסגנון Pikmon? המשחק הבא שם אותנו בנעליו של ילד שמגיע לעולם שבו הוא בגודל נמלה עם יצורים רביםע שעוקבים אחריו בצבעים שונים כאשר כבר בטריילר אפשר לראות שכל צבע גורם ליצורים לעשות פעולות שונות. המשחק עתיד לצאת בשנה הבאה אך לא ידוע לאיזה פלטפורמות חוץ מהמחשב.

Chernoblytie

אם לא הספיק לכם מצ'רנוביל עדיין, המשחק הבא לוקח אותנו חזרה לאותו המקום. המשחק הבא הוא משחק אימה הישרדותי שבו אנחנו מובילים צוות ובונים בסיס בזמן שאנחנו חוקרים את צ'רנוביל ומחפשים את האמת מאחורי המצב שבו אנחנו נמצאים. המשחק צפוי לצאת ב-28 ליולי השנה דרך Steam, Epic ו-GoG, בנוסף המשחק יהיה זמין גם על ה-Xbox One וה-Playstation 4 במועד לא ידוע בקיץ הקרוב.

SacriFire

SacriFire הוא משחק side scrolling rpg שמתיימר לשלב אלמנטים של turn-base יחד עם אלמנטים של אקשן בזמן אמת, הטריילר מציג מעט משחקיות ואת העולם הגדול שבו אנחנו נטייל. המשחק נמצא כעת בקמפיין מימון המונים וניתן לתמוך בו כאן.

Icarus

המשחק שהוכרז עוד בשנה שעברה והיה אמור להיות חינמי, חוזר גם השנה לתצוגה כאשר הפעם מדובר במשחק בתשלום, יחד עם תאריך שחרור רשמי, ה-11 באוגוסט וניתן להזמין אותו מראש כבר עכשיו דרך Steam בגרסאות שונות.

Mechajammer

משחק תפקידים עולם פתוח סייברפאנק pixelated שמתרחש בעתיד יחסית מחריד, המשחק משלב מכניקת תורות עם tiles ולאורך המשחק נצטרך לגייס עוד אנשים על מנת לבנות את הכנופיה שלנו. המשחק עוד לא קיבל תאריך יציאה רשמי אך יהיה זמין דרך Steam כאשר כבר אפשר לשחק בדמו שלו.

The Wandering Village

אם המשחק הזה כבר נראה לכם מוכר, אולי זה בגלל שהוא כבר היה בקיקסטארטר ורועי כבר כתב עליו בכתבה שבה סיכם שלושה משחקי בניית ערים לפני כמעט שנה והדגיש כי מדובר לדעתו במשחק מיוחד למדי. המשחק יהיה זמין דרך Steam אך עדיין לא קיבלנו חלון השקה.

Death Trash

משחק פיקסל ארט נוסף שמופיע בתצוגה היום הוא Death Trash, מדובר במשחק אקשן פוסט אפוקליפטי מלא בדם, גור והכל בפיקסל ארט, המשחק משלב אלמנטים של משחק תפקידים יחד עם חופש בחירה כמעט מלא לחלוטין. המשחק עתיד לצאת ל-Early Access דרך Steam ב-5 לאוגוסט.

Songs of Conquest

עוד פיקסל ארט! מדובר במשחק תפקידים אסטרטגי מבוסס תורות שמשלב גם ניהול ממלכה ודיפלומטיה. המשחק עתיד לצאת ל-Steam, Epic ו-GoG מוקדם ב-2022.

Citizen Sleeper

משחק חדש סייברפאנקי שמתרחש בעתיד הרחוק ומתמקד בגלגול קוביות עם אלמנטים של משחק תפקידים, כלל הדמויות מתייחסות לשחקן (ככל הנראה) כ-Sleeper והדמות ככל הנראה גוססת ונרדפת, על ידי מי? המשחק לא מקבל פלטפורמות ספציפיות שאליהן יצא אך הוא עתיד לצאת ב-2022.

Project Warlock 2

הכרזה אחרונה להערב מגיעה בדמות משחק המשך ל-Project Warlock, משחק היריות מגוף ראשון חוזר אלינו אחרי כ-3 שנים יחד עם עוד נשקים, שלבים מעוררי סחרחורת (נקודת מכירה מעניינת) ובוסים חדשים. הפרק הראשון יוצא ל-Early Access ב-29 ביולי דרך Steam. הטריילר גם מציג את הסמל של Kickstarter יחד עם התאריך ה-29 ליוני, פרטים נוספים כמובן יגיעו בעתיד הקרוב.

זהו! אלו ההכרזות והחדשות החמות מהאירוע! מה חשבתם על האירוע שסבב סביב ה-PC? שתפו אותנו בתגובות ואל תשכחו להיכנס לחדר המצב שלנו כדי להתעדכן בכל ההכרזות ממסיבות העיתונאים של אתמול!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י