הרשמה

סיכום מסיבת עיתונאים Capcom E3 2021!

אז מה Capcom הביאה איתה ל-E3 והאם היא החביאה כמה אסים בשרוול? Vgames מסכמים לכם את כל הפרטים ממסיבת העיתונאים של Capcom!

ציד מפלצות בסוויץ' ופרקליטים במערב - ההכרזות של קפקום לעתיד הקרוב

מסיבת העיתונאים של Capcom הגיעה לסיומה והגיע הזמן לסכם ולראות מה ענקית הגיימינג מיפן הציגה לנו ב-E3 של השנה!

Resident Evil Village

באופן לא מפתיע, Capcom בחרו לפתוח עם הכותר החזק ביותר שלהם כרגע, Resident Evil Village. מפיק המשחק, טסויושי קנדה (Tsuyoshi Kanda) הכריז שלכל השחקנים שרכשו את RE:Village תהיה גישה חינמית למשחק המולטיפלייר החדש של החברה המבוסס על סדרת המשחקים Resident Evil, וזכה לשם היצירתי RE:Verse. המשחק יציב את השחקנים בנעלי הדמויות והאויבים מסדרת משחקי האימה האהובה ויאפשר לשחקנים להילחם אחד מול השני בקרבות עד המוות כמיטב המסורת. המשחק ישוחרר לקהל השחקנים במהלך החודש הבא. בנוסף, קיבלנו הודעה רשמית על כך שהחלה עבודת הפיתוח על DLC חדש ל-RE:Village, והובטח לנו שנקבל עוד פרטים עליו בהמשך.

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

קיבלנו טריילר סיפור מרשים לכותר החדש בסדרת Monster Hunter Stories. כפי שזה נראה כרגע, המשחק ישים דגש על הסיפור ויתמקד בעיקר בדרקונים ובקשר שלהם עם הרוכבים. המשחק ישוחרר לקונסולת ה- Nintendo Switch ב-9 ביולי 2021, וגרסת ניסיון מוקדמת שלו תשוחרר בעוד 10 ימים מעכשיו, ב-25 ליוני, כשהשמירה שלכם תעבור יחד איתכם למשחק המלא. בנוסף, שני המשחקים Monster Hunter Rise ו-Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin יקבלו תוכן מיוחד מהמשחק המקביל אליהם, בנוסף לקווסטים ופרסים חדשים שיגיעו עם העדכון הבא של Monster Hunter Rise.

The Great Ace Attorney Chronicles

המשחק האחרון בסדרת Ace Attorney המצוינת מגיע סוף סוף למערב עם דיבוב בשפה האנגלית לדמויות השונות. המשחק שישים אותנו בנעליו של אביו הקדמון של פיניקס רייט יביא אותנו ללונדון ויציג לנו שני כלים חדשים בארסנל שלנו בדרך לחקר האמת: Summation Examination ו-Dance of Deduction. את הכלים החדשים זכינו לראות בפעולה בטריילר משחקיות שמסביר בדיוק את השפעתם על מהלך המשחק וכיצד נוכל לנצל אותם לטובתנו. המשחק ישוחרר ל-PS4, Nintendo Switch ו-Steam ב-27 ליולי השנה.

Capcom Pro Tour

לבסוף, קפיצה קלה לסצנת ה - eSports: קפקום התרגשו להציג לנו הצצה לתחרות הבינלאומית שלהם המתמקדת במשחק Street Fighter 5 ופתוחה לשחקני SFV מכל רחבי העולם - Capcom Pro Tour. התחרות תכלול כמה טורנירים בהם יתחרו השחקנים על פרס של 5000 דולרים, ועל כרטיס לטורניר הגדול: ה-Capcom Cup, שניצחון בו מקנה לזוכה את התואר אלוף העולם ב-Street Fighter. נראה שהטורניר לא יבקר גם בארץ הקודש, אבל אם אתם שחקני SFV מחוננים שעושים בקרוב קפיצה לחו"ל, אולי שווה לכם להתחיל להשחיז את האגודלים.

זהו - עד כאן הפאנל של Capcom? שמחים? מאוכזבים? שתפו אותנו כאן או ברשתות החברתיות ואל תשכחו לבדוק את חדר המצב שלנו לעוד חדשות ועדכונים!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י