הרשמה

עונה 1 של The Last of Us תכיל 10 פרקים

#התחלנו

בנוסף, עוד פרטים נחשפו על תהליך ההפקה

ההפקה של משחק המופת The Last of Us מבית היוצר של HBO יצאה לדרך רשמית, ואיתה אנחנו מקבלים פרטים חדשים. אחד הכותבים והמפיקים של הסדרה קרייג מזין (Craig Mazin),שהיה אחראי בעבר גם על כתיבת הסדרה המעולה צ'רנוביל, אישר כי עונתה הראשונה של הסדרה תכיל 10 פרקים, כאשר זמן הריצה של כל פרק יהיה כשעה, כלומר עונתה הראשונה של הסדרה תספק לנו עשר שעות צפייה. עשרת הפרקים של הסדרה יחולקו בין חמישה במאים שונים.

עוד ב-Vgames:

ההפקה שומרת את הקלפים קרוב לחזה וכרגע לא ברור כמה מעלילת המשחק הראשון יסופר במהלך העונה הראשונה, כשייתכן שעלילת המשחק הראשון תזלוג לעונות נוספות. בעבר ניל דרוקמן (Neil Druckann) אמר כי העיבוד הטלוויזיוני יצטרך לעבור שינוי מעלילת המשחק בשל העובדה שהרבה סצנות קרב במשחק נועדו בכדיי לאמן את השחקן במכניקה, כך שניתן להניח כי קטעים אחרים יתווספו במקומם. כמו כן, לא ברור אם נקבל הרחבה נוספת במסע של אלי וג'ואל, או שהסצנות החדשות שיתווספו יהיו בכלל בעולם טרום ההתפרצות.

הליהוק האחרון של ההפקה היה לדמות של שרה מילר, הבת של ג'ואל (בגילומו של פדרו פסקל), שלא זכתה לקבל זמן מסך רב במשחק. שרה תגולם ע"י השחקנית ניקו פרקר (Nico Parker), המוכרת מהעיבוד המחודש לסרט דמבו (Dumbo) של דיסני. ההפקה התחילה להצטלם בימים האחרונים ודרך תמונה מהאינסטגרם של גבריאל לונה (Gabriel Luna) שמשחק את טומי, אחיו של ג'ואל, אנחנו מקבלים הצצה ראשונה למאחורי הקלעים של הסדרה בסצנת רכב תמימה למדי (האמנם?)

אל פדרו פסקל, גבריאל לונה, וניקו פרקר יצטרפו בלה רמזי בתפקידה של אלי, מרלה דנדרידג' שחקנית הקול של מרלן שהולכת לגלם אותה גם בעיבוד הטלוויזיוני והמלחין של שני המשחקים הראשונים גוסטבו סנטאולאלה (Gustavo Santaolalla) שיהיה אמון על פסקול הסדרה.

מה דעתכם על בחירת השחקנים והסדרה החדשה? מחכים לה? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י