הרשמה

"התפרצות" - מבט אל המשחקים החמים של חודש יולי

חודש יולי כאן והוא מפוצץ מהרגיל במשחקים גדולים. בואו לקרוא את סיכום משחקי החודש החודשי של שמואל ולראות מה תשחקו החודש!

מונסטר האנטר שני ל-2021, אגדתה של זלדה חוזרת לסיבוב נוסף, עוצרים בלונדון כדי לפתור תעלומות ומשם טסים ליפן כדי לשחק במשחק אכזרי של מלאכי מוות. הכל יש לנו החודש.

אוקי חברים וחברות נכבדים - אם חשבתם שחודש יוני על כל משחקיו היה פסיכי, הנה מגיע חודש יולי ולפחות מבחינת כמות, אוכל אותו בלי מלח. החודש שאחרי E3 מלא השנה בהמון משחקים מעניינים ומרתקים וכמו בכל חודש, אני הולך לעבור כאן על כולם ולדאוג שאתם לא מפספסים שום דבר. גולת הכותרת של החודש? הכמות הפסיכית של משחקים שמגיעים למחשב האישי, כך ששחקני ה-PC, הרשימה הבאה הולכת לעניין אתכם במיוחד. אבל חפרתי מספיק ויש רשימה ארוכה לפנינו, אז הנה רשימת המשחקים החמים של חודש יולי - מקווה שהבאתם אוכל ושתייה, כי זה ייקח קצת זמן.

Ys IX: Monstrum Nox - Nintendo Switch, PC

נתחיל עם אחת מסדרות המשחקים האהובות עליי, Ys. סדרת משחקי האקשן/תפקידים שהגעתי אליה ממש בטעות בגיל 15 בערך כבשה אותי עם המשחקיות המהירה שלה והשילוב בין אלמנטים של משחקי תפקידים לאקשן חסר מעצורים שבמקומות מסוימים משתווה למשחקי אקשן טהורים כמו ביונטה או DMC (לא באותה הרמה כמובן, אבל עדיין - סופר כיף). החודש שחקני המחשב וה-Nintendo Switch מקבלים את המשחק הנחמד לפלטפורמות שלהם וכן - אני יודע שכבר דיברתי על המשחק הזה ברשימת משחקי חודש פברואר של השנה, אבל היי - זאת הרשימה שלי, מי יעצור אותי?

המשחק צפוי לצאת ב-6 ביולי.

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Nintendo Switch, PC

זאת אולי השנה הכי טובה להיות חובב של סדרת Monster Hunter: אחרי Monster Hunter Rise הפנטסטי שנחת במרץ (וכן, הימם גם אותי) אנחנו מקבלים באותה השנה גם משחק חדש בסדרת Monster Hunter Stories החמודה! המשחק השני הולך על אותו הקונספט של המשחק הראשון: במקום אקשן חסר מעצורים ולופ של הרג/תפיסת מפלצות כדי לקבל ציוד משודרג בשביל סשנים יותר קשים מול מפלצות יותר חזקות, Monster Hunter Stories הולך לכיוון של עלילה ומשחקיות בתורות. כן כן, מדובר במשחק תפקידים יפני במלוא מובן המילה, כשהסיפור ייקח אותנו בעולם של Monster Hunter, יאפשר לנו לגדל מפלצות בעצמו ולהילחם איתן בשדה הקרב. דמו של המשחק שוחרר לאחרונה, אז תוכלו לנסות את המשחק בעצמכם. בנוסף, גם המשחק הזה מקבל את הקומבו של Switch + PC - זה נחמד, לא?

המשחק צפוי לצאת ב-9 ביולי.

The Legend of Zelda: Skyward Sword HD - Nintendo Switch

אוקי, גילוי נאות זריז: אני לא מהחובבים הכי גדולים של The Legend of Zelda: Skyward Sword. בזמנו חשבתי שהמשחק מאוד מסורבל ואיטי, עם דגש על כל הדברים הלא נכונים, אלמנטים של שליטה שרק מפריעים לשחקן ובוסים שבמקרה הטוב מעכבים אתכם ובמקרה הרע מתסכלים. הסיפור והמוזיקה של המשחק היו פנטסטיים, אבל כל השאר היה מתסכל. כש-The Legend of Zelda: Skyward Sword HD הוכרז הרבה אנשים הרימו גבה לגבי המחיר של המשחק ובצדק: מדובר בסך הכל בפורט ישיר של המשחק עם גרפיקה מעט יותר משופרת. תוסיפו לכך את כל הסיפור עם האמיבו שמסתיר מאחוריו שיפור QoL משמעותי וההשקה של המשחק מתחילה להדאיג אותי באופן אישי.

נכון, מאז המפתחים כבר הספיקו לציין שהם שיפרו מכניקות שונות, בין אם בשליטה (שעכשיו לא מחייבת שימוש ב-Motion Controls) ובין אם ב-Tutorials שכפי שכל מי ששיחק במשחק יודע, היו מזעזעים. האם זה יספיק כדי להצדיק את תג המחיר הגבוה של המשחק? האם השיפורים שהמשחק נותן ישנו את דעתי על המשחק? נחכה ונראה.

המשחק צפוי לצאת ב-16 ביולי.

Cris Tales - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch, PC

הכניסו כאן סרטון של רפיקי אומר "הגיע הזמן".

משחק התפקידים ששמענו עליו כל-כך הרבה וראינו בכל-כך הרבה טריילרים סוף סוף יוצא לאוויר העולם ואני אהיה כן איתכם חברים וחברות: אני ממש מקווה שמשחק האינדי היפהפה הזה לא יאכזב אותי. המכניקה המרכזית של משחק התפקידים החדש היא שליטה בזמן תוך כדי הקרבות בתורות: בנוסף ליכולות שונות והתקפות רגילות, הדמות הראשית שלכם תוכל לשלוח אויבים אחורה, או קדימה בזמן, מה שישנה את האופי והכוח שלהם ואולי ייתן לכם יתרון. זה עדיין אחד המשחקים היפים יותר שאנחנו הולכים לראות השנה ואני נותן לכם ספוילר קטן: זה נראה שהפסקול שלו הולך להיות פסיכי. אני מחכה למשחק הזה בשקיקה.

המשחק צפוי לצאת ב-20 ביולי.

Death's Door - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

כן כן, אחד המשחקים המעניינים של E3 2021 (או שאולי הייתי צריך לומר אחד המשחקים היחידים שעניינו מישהו) מגיע אלינו מוקדם מהצפוי. Death's Door, משחק האקשן/הרפתקה מבית Devolver Digital, ישים אותנו בנעליו של עורב שמחלטר כמלאך המוות (כמו כל עורב טיפוסי), היוצא למסע לחיפוש נשמה אבודה שנגנבה לו ואת הגנב המסתורי שלה. המשחקיות של Death's Door נראתה מהירה ועצבנית כשהיא טיפה הזכירה לי את מה ש-Hades ניסה לעשות עם המשחקיות שלו. אני באמת מקווה ש-Death's Door יענה על הציפיות שלי כי היו כל-כך מעט משחקים טובים שלקחתי מ-E3 2021 - אני לא צריך שייקחו ממני עוד אחד.

המשחק צפוי לצאת ב-20 ביולי.

Orcs Must Die! 3 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

משחק ה-Tower Defense שהוכרז ויצא אקסקלוסיבית לפלטפורמת ה-Stadia הסופר דופר מוצלחת של גוגל, סוף סוף מגיע לשאר הקונסולות - קצת יותר משנה מההשקה המקורית שלו. אני יודע שהמשחק כבר יצא, אבל הוא יצא על Stadia, אז אני לא יודע אם לקרוא לזה השקה או לא. בכל אופן, המשחק קיבל ביקורות חיוביות למדי כשהוא יצא לפני כשנה, ועכשיו, אחרי טריילר חדש ומשעשע שחקני כל הקונסולות יוכלו לחסל אורקים ברבבותיהם על פלטפורמות שאנשים משחקים עליהם באמת. סליחה Stadia, היה לכם רעיון טוב, אבל הקדמתם את זמנכם ממש.

המשחק צפוי לצאת ב-23 ביולי.

The Great Ace Attorney Chronicles - PS4, PS5, Nintendo Switch, PC

פיניקס רייט חוזר! ...אוקי, סוג של חוזר, אבל זה עדיין מרגש! הפריקוול למשחקי Pheonix Wright Ace Attorney סוף סוף מגיע למערב יחד עם משחק ההמשך שלו ב-The Great Ace Attorney Chronicles. המשחקים שעברו לוקליזציה מערבית יעקבו אחרי ריונוסקה נארוהודו, אביו הקדמון של פיניקס רייט, כשהוא פותר תעלומות ושם פושעים מאחורי סורג ובריח. המשחקים החדשים עושים שימוש במנגנון של מושבעים ולא במנגנון של שופט בודד, ויחד עם מנגנון חקירה חדש, צפויים לתת לשחקנים שלהם חווית משחק שונה מהרגיל.

אם כבר אתם פה, פיסת טריוויה נחמדה: במערב הדמות הראשית נקראית Pheonix Wright, מלשון "Right" - בעברית, "נכון" או קריאת הבנה כלשהי. אז מאיפה הגיע הנארוהודו הזה כאב קדמון שלו? ביפן הדמות הראשית נקראת Ryuichi Naruhodo, כש-Naruhodo גם כן אומר קריאת הבנה כלשהי כמו "נכון" או "הבנתי" ביפנית. ידע זה כוח ילדים וילדות!

המשחק צפוי לצאת ב-27 ביולי.

Neo: The World Ends with You - PS4, PS5, Nintendo Switch

אחד המשחקים המצופים ביותר בחודש יולי. אחרי ש-The World Ends with You יצא ב-2007 ופחות או יותר תפס את כולם עם המכנסיים למטה, מעריצי המשחק המדהים של Square Enix רק חיכו ושיוועו למשחק שיפתח עוד יותר את העולם הסודי והמחוספס של שיבויה בטוקיו. החודש אנחנו סוף סוף מקבלים את המשחק שכולנו חיכינו לו בדמות Neo: The World Ends with You. המשחק שומר על עקרונות האקשן של קודמו, אבל בניגוד אליו, יתנהל בסביבה תלת-ממדית לחלוטין, כשהאקשן יהיה יותר סטנדרטי ממה שהמשחק המקורי הציג לנו. השחקנים שיבחרו לצלול למשחק של מלאכי המוות יוכלו לעשות שימוש בסיכות כדי לחזק את עצמם ולהשיג מתקפות מיוחדות. איך יהיה הסיפור לעומת המשחק המקורי? בואו נגיד שאם הוא יהיה חצי ממה ש-TWEWY היה - זאת הולכת להיות ביקורת חיובית למדי (לימיטד אדישן, תירגעו). לפחות מבחינה גרפית המשחק נראה מהמם.

המשחק צפוי לצאת ב-27 ביולי.

Microsoft Flight Simulator - Xbox Series X

אחד ממשחקי 2020 בעיניי היה ללא ספק Microsoft Flight Simulator. החוויה שהמשחק הזה (אם אפשר בכלל לקרוא לו ככה) נתן לי הייתה לא מהעולם הזה. טסתי לכל מיני מקומות בעולם, ביקרתי בערים מפורסמות, ראיתי פלאי עולם, ג'ירפות רצות, וזה בלי שום קשר לסדרת סרטוני Microsoft Flight Simulator שלנו שרועי הכין. החודש לא רק שחקני ה-PC יוכלו לחוות את מה שאני עברתי, אלא גם שחקני ה-Xbox Series X, שיוכלו לנצל את הכוח של המפלצת של Xbox כדי להריץ את המפלצת השנייה שלהם. זה לקח להם קצת זמן, אבל הרגע הגיע ואין לכם מה לדאוג: אנחנו נבדוק את הגרסה הזו ונמסור לכם את הרשמים שלנו ממנה.

המשחק צפוי לצאת ב-27 ביולי.

Tribes of Midgard - PS4, PS5, PC

אחד הדברים החיובים הבודדים שהיו לי לומר על המצגת של Gearbox. המשחק Tribes of Midgard מגיע לקונסולות הפלייסטיישן והמחשב האישי ויאפשר לנו להילחם בענקי קרח לבד או עם חברים. המשחק יאפשר לנו להקים מחנה עם אנשים נוספים, לבנות פלטפורמות כדי להגיע למקומות חדשים וכמובן, להילחם במפלצות שיצאו ישר מהמיתולוגיה הנורדית. האמת שזה "המשחק שנמצא ברשימה רק כי שמואל רצה שהוא יהיה בה", בעיקר כי המשחק הזה פה בגלל כמה שאמיר רחום מערוץ לבלים נהנה מהטריילר הזה. אם אתה שמח אחי, גם אני שמח. והמשחק נראה טוב, אז יהיה מעניין לנסות אותו.

המשחק צפוי לצאת ב-27 ביולי.

The Ascent - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

ונסיים עם עוד משחק אקסקלוסיבי "לפלטפורמות של Xbox". המשחק The Ascent הוכרז כמשחק השקה של ה-Xbox Series X|S לפני יותר משנה באירוע ה-Inside Xbox של מיקרוסופט. מאז משחק ה-Twin Stick Shooter של Neon Giant הספיק להידחות כבר, אבל מאז Cyberpunk 2077, כל דחייה לטובה. הסיפור של המשחק הוא פשוט עלילה דיסטופית דיי גנרית, אבל המשחקיות היא זאת שעניינה אותי. האם ה-TSS הזה יעשה את העבודה וייתן לאנשים עוד סיבה לרכוש מנוי Xbox Game Pass לשלוש שנים הקרובות? טוב, גם אם לא, Halo כנראה יעשה את זה.

המשחק צפוי לצאת ב-29 ביולי.

ואחרי כל אלו, הנה עוד משחקים שכדאי לכם לשים עליהם עין החודש:

  • Ender Lilies: Quietus of the Knights, משחק ה-Metroidvania המעניין מתחילת השנה מגיע לפלייסטיישן ב-6 ביולי.
  • חובבי ה-Musou יוכלו ליהנות מ-Samurai Warriors 5 שמגיע לכל הפלטפורמות ב-27 ביולי.
  • Pokemon Unite אמור לצאת מתישהו החודש - בגלל שאין תאריך ממשי אז הוא יושב כאן. מצטער מעריצי פוקימון ו-MOBA. אבל היי, זה משחק מספיק גדול ומעניין כדי לקבל את הטריילר שלו כאן למטה.

וואו, אוקי, זאת הייתה המון עבודה, אבל היא הייתה ממש כיפית אז אני לא מצטער על כלום. שכחתי משחק כלשהו שאתם חייבים שכמה מאות אנשים ישמעו עליו? שתפו אותנו בתגובות כאן למטה או ברשתות החברתיות שלנו! עד כאן ממני לחודש יולי, זה נראה שחודש אוגוסט הולך להיות יחסית רגוע יותר מבחינת משחקים מה שייתן לי מספיק זמן להתכונן נפשית לחודשים ספטמבר ואוקטובר שכנראה יהרגו לי את הכיס. פאן.

נתראה בחודש הבא!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י