הרשמה

האקרים טוענים שהפריצה של Resident Evil 8 משפרת ביצועים

האם האקרים מביאים את הצדק?

יריב ותיק, אנחנו נפגשים שוב

אחרי ציפייה ארוכה (בעיקר מצידו של אור) לפני קצת יותר מחודשיים קיבלנו את ההשקה של המשחק השמיני בסדרת Resident Evil הלא הוא-Village. המשחק התקבל בביקורות חיוביות בסך הכל מהשחקנים ומהמבקרים ובניהם גם אור שנתן למשחק את הציון הכמעט מושלם- 9.5. מאז ההשקה המוצלחת של המשחק לא שמענו עליו יותר מידי אך עכשיו הוא עולה שוב פעם לכותרת והפעם זה מכיוון לא כל כך צפוי. אנחנו לא מרבים לדבר כאן על נושאי פריצת משחקים ופיראטיות אבל החדשות שמגיעות עכשיו מעניינות מאוד והן נוגעות בנקודה הרגישה של כל הגיימרים- ביצועי המשחק.

יאמר לזכותו של Resident Evil Village שהוא לא משחק עם ביצועים נוראיים. למרות זאת ישנו אחוז קטן של שחקנים שמדווח על בעיות ביצועים, ריצודים ובעיות גרפיות שונות בזמנים שונים ומיוחד בזמן שיש נחילי זבובים בקרבות בוס. כאמור, הבעיה לא נפוצה אך כשהיא נוכחת היא פוגעת בביצועים ובחווית המשחק באופן ניכר. עכשיו, Empress שהוא פורץ משחקים טוען שהוא הצליח לפתור את בעיות אלו על ידי פריצה ומעקף של Denuvo הידוע לשמצה. כבר במשך מספר שנים אנו שומעים על בעיות הביצועים של Denuvo במשחקים שונים, לכן העובדה שהוא האשם איננה מפתיעה. Empress אף צירף סירטון שמציג את ההבדל בביצועים בין הגירסאות.

חדשות אלו מזכירות לנו את העובדה שבערך לפני 10 שנים היו דיווחים דומים על משחקי Ubisoft שנפרצו ורצו הרבה יותר טוב מהגירסא החוקית שלהם. אנו מקווים שבעתיד הקרוב יצא ל-Resident Evil Village עידכון שישפר את ביצועיו באופן רישמי וחוקי ללא צורך בפריצתו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י