הרשמה

המפתחת Bloober Team מודיעה כי היא אינה עובדת על Silent Hill

אך עוד לא אבדה תקוותנו!

אחרי חרושת שמועות ארוכה במיוחד, המפתחת Bloober Team מודיעה כי השמועות אינן נכונות.

לפני קצת פחות משבועיים, כתבתי כך בכתבה שמדברת על שיתוף הפעולה בין Konami לבין סטודיו Bloober Team: "חרושת השמועות ככל הנראה מתחילה להגיע לקיצה ואנחנו לפני הכרזה רשמית שאכן מדובר במשחק Silent Hill חדש. או לפחות כך אני מקווה (אל תאכזבו אותי!)". על השמועות בנוגע לפיתוח הזה דיברתי לא פעם ולא פעמיים, אבל בחודשים האחרונים הם קיבלו גיבוי כמעט מכל כיוון אפשרי. עם זאת, עושה רושם שכרגע, יכול מאוד להיות, שהפרויקטים הנוכחיים של Bloober Team מתעסקים בקונספטים מקוריים אחרים. אבל בואו ואספר לכם למה השמועות קיבלו תמריץ נוסף בשבועיים האחרונים ואיך הן הוכחשו בשבוע שעבר.

כמו שכבר הזכרתי בהתחלה, ממש בסוף יוני, Bloober Team ו-Konami הכריזו כי חתמו על הסכם שיתוף פעולה, בזמן שאנחנו לא באמת יודעים מה הדבר אומר, ההודעה הזאת הציתה מחדש את השמועות בנוגע לקיום של משחק Silent Hill חדש בפיתוח של Bloober Team. לאחר מכן, אנשים שונים באינטרנט החלו לחקור את הנושא יותר לעומק והצליחו למצוא שלושה פרויקטים עם שמות קוד שונים באתר Creative Europe (ארגון שמתעסק בתמיכה ביצירות אומנות שונות כמו סרטים, סדרות טלוויזיה, ו... משחקי מחשב) שמשוייכים ל-Bloober Team ונקראים: "H2O", "Black" ו-"Dum Spiro" ובזמן שאף אחד מהם לא נראה או נשמע קשור ל-Silent Hill, אנשים היו בטוחים שמדובר במשחק Silet Hill חדש בכל מקרה.

שבוע שעבר, מנהל השיווק של Bloober Team, תומאס גואליקווסקי (Tomasz Gawlikowski) הגיב לשאלה ש-IGN שלחו להם בנוגע לשמועות האחרונות סביב משחק Silent Hill חדש. תומאס התייחס לכל פרויקט שצף החודש באינטרנט, תחילה התייחס ל-H2O ואמר כי לא מדובר בשום דבר מרגש מאחר ומדובר בשם הקוד של Layers of Fear 2 שיצא כבר לפני כשנתיים.

הפרויקט השני נקרא Dum Spiro (מלטינית דום ספירו ספרו, "בזמן נשימה, אני מקווה"), העלילה שלו התרחשה בזמן מלחמת העולם השניה בגטו לודז' בפולין (Litzmannstadt) ועוקבת אחר ילד שכלוא בגטו וכנגד כל הסיכויים נלחם על מנת להגן ולהסתיר את אחותו. הפרויקט נגנז לבנתיים, ומהמפתחת נמסר כי ;"אחרי מספר ניסיונות ואיטרציות שונות ל-Dum Spiro, הגענו למסקנה כי איננו מסוגלים לפתח את המשחק בצורה שהיא רגישה בצורה נכונה לנושא שבו המשחק יעסוק וגם בצורה שיהיה ניתן לפרסם אותו באותו הזמן. בקיצור, Dum Spiro לא נמצא בשום שלב של פיתוח כרגע."

הפרויקט השלישי נקרא Black, פרויקט שבמרכזו יש שילוב "לא שגרתי" בין ימי הביניים לבין גזעים חוצניים, קונספט שלטענת Bloober Team יכל להביא למשחקי ספין אוף בזמנים היסטוריים שונים. אבל גם המשחק הזה ככל הנראה נגנז גם כן (לפחות לעת עתה), "הרעיון של Black הושאר על המדף גם כן, ובזמן שאנחנו עובדים על משחק נוסף תחת אותו השם קוד, זהו פרויקט שונה בתכלית ממה שככל הנראה נתקלתם בו בימים האחרונים."

לסטודיו יש שני משחקים שנמצאים כרגע בפיתוח, אבל אף לא אחד מהם קשור לשמועות שרצות כעת ברשת. "אנחנו ב-Bloober Team מפתחים כרגע שני פרויקטים, אחד נמצא בשלבי פיתוח ואחד בשלב מקדים לפיתוח, שניהם הולכים להיות גדולים יותר מ-The Medium, אף על פי כן, אף לא אחד מהם מבוסס על אף לא אחד מהקונספטים שהחלו להסתובב ברשת בימים האחרונים." כל האמור לעיל לא באמת מכחיש כי הסטודיו עתיד לעבוד על כותר בסדרת Silent Hill, אבל בשום שלב תומאס לא הרחיב בנוגע למערכת היחסים החדשה של המפתחת עם המפיצה Konami.

מה אתם חושבים על כל העניין? האם אתם מצפים למשחק Silent Hill מ-Bloober Team? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י