הרשמה

חברת Take-Two מתכוננת להכרזה על סדרת משחקים חדשה בהמשך החודש

מה החברה מסתירה בשרוול?

משחק אסטרטגיה של Marvel, או משהו אחר לגמרי?

נראה כי Take-Two, אחת ממפיצות המשחקים הגדולות ביותר שאחראית על סדרות משחקים כמו Red Dead Redemption, GTA, Borderlands ו-XCOM, מתכוננת להכרזה על סדרת משחקים חדשה שהיא מתכננת להשיק בשנה הבאה, כך נמסר מדו"ח סיכום ההכנסות של הרבעון האחרון.

את הדו"ח ניתן למצוא כאן, עם התייחסויות למגוון דברים כמו נתוני מכירות של משחקים ספציפיים ותוכניות להכרזות עתידיות. GTA V מכר יותר מ-150 מיליון יחידות, עם עליה של 72% בכמות השחקנים עבור מצב האונליין שלו בהשוואה לשנת 2020. בדו"ח אפשר לראות גם התייחסות ל-Red Dead Redemption 2 שמכר 38 מיליון, עם צמיחה יותר נמוכה של 18% עבור RDR Online, לצד הכתרה עצמית עבור המשחק NBA 2K21 בתור כותר הספורט הטוב ביותר בארה"ב, עם מכירות שעברו את רף ה-11 מיליון יחידות. כל זה טוב ויפה, אבל מה העתיד צופה עבור החברה?

בדו"ח נמסר כי Tiny Tina's Wonderland, כותר הספין-אוף של Borderlands 3, יושק במהלך הרבעון האחרון של שנת הכספים של החברה אשר צפויה להסתיים ב-31 במרץ 2022. בטריילר ההכרזה שיצא למשחק בזמן ה-Summer Game Fest, אושר כי המשחק יגיע בתחילת 2022, אך כעת ידוע לנו שתאריך היציאה שלו לא יעבור את חודש מרץ. לצד האישור הזה, החברה התייחסה לכותר בתור סדרת משחקים ולא משחק עצמאי שמשמש כספין-אוף. האם יש לה תוכניות לטווח הרחוק יותר עבור טינה? נחכה ונראה.

XCOM's Alien Hunters | Enemy, Mirrors edge catalyst, Live wallpapers

סעיף אחד לאחר מכן, החברה הכריזה כי היא צפויה להכריז על "סדרת משחקים חדשה ומרגשת המתוכננת לצאת בשנת הכספים הנוכחית", מה שעלול להיות כותר ה-XCOM Marvel עליו התחילו לצוץ שמועות לפני E3 2021. למי שלא מכיר, שמועה על משחק אסטרטגיה ביקום של מארוול מהיוצרים של סדרת XCOM החלה להסתובב ברשת, עם פוטנציאל להכרזה רשמית באחת ממסיבות העיתונאים הרבות של אירוע המשחקים הגדול של השנה, אך המציאות הייתה עגומה יותר ולא קיבלנו אף מילה על משהו בסגנון. יתכן ומדובר במשהו חדש ומפתיע לחלוטין שאפילו לא נרמז עליו בשמועות, ויהיה מעניין לראות מה Take-Two מסתירה בשרוול.

מה אתם חושבים על העתיד של החברה? אילו משחקים הייתם רוצים לראות מהם, והאם משחק XCOM Marvel הוא משהו שאתם חושבים שתשחקו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י