הרשמה

מיקרוסופט מכריזה על אירוע לייב-סטרים בכנס Gamescom 2021

החברה הירוקה מכריזה על הופעתה ב-Gamescom 2021

מה היא מסתירה בשרוול?

חברת Microsoft הכריזה כי היא תערוך אירוע לייב-סטרים במהלך כנס Gamescom 2021. למרות שהכנס היה מאז ומתמיד אירוע פיזי שמתרחש בגרמניה, החששות שממשיכים לעלות בגלל נגיף הקורונה הפכו את האירוע לדיגיטלי בלבד, מה שמאפשר לכל העולם להתחבר ולקבל הצצות נוספות למשחקים המצופים ביותר של השנים הבאות.

האירוע, שנקרא Xbox Gamescom 2021, יתחיל ב-24 באוגוסט בשעה 20:00 שעון ישראל, ולפי ההכרזה הרשמית ב-Xbox Blog, אנחנו צפויים לקבל "עדכונים מעמיקים על כמה מכותרים שהוכרזו בעבר מאולפני הפיתוח של Xbox לצד מפתחי צד שלישי שעובדים בשיתוף איתנו, ועדכונים על כותרים שצפויים להצטרף לשירות המנוי החודשי שלנו - Xbox Game Pass". בגלל היותה חלק מהמשפחה הירוקה, גם Bethesda צפויה להופיע ב-Gamescom 2021 עם אירוע משלה יום לאחר מכן, ב-25 באוגוסט בשעה 21:00 שעון ישראל.

שאלת השאלות היא, כמובן, מה בדיוק נזכה לראות? הניחושים שלנו עומדים על גיימפליי חדש של Halo Infinite, הכרזה על עדכון חדש ל-Gears 5, טריילר ל-Fable 4, והכרזה על הגעתו של Far Cry 6 לשירות ה-Game Pass. לגבי Bethesda, אנחנו בספק גדול שנקבל הצצות חדשות למשחקים כמו Refall, Starfield או The Outer Worlds 2, אבל אולי הסטודיו יפתיע עם כמה הכרזות מפתיעות שקשורות לזכיונות שכבר זמן מה לא ראינו מהם כלום כמו Dishonored, Prey ו-Wolfenstein.

מה אתם חושבים שמיקרוסופט תכריז באירוע? ספרנו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י