הרשמה

העיר בעננים: עדכון חדש ל-Star Citizen הוסיף עיר מעופפת

לגור בגובה 80,000 רגל

המשחק Star Citizen מציג את Orison, העיר המעופפת בתוך Crusader, ענק הגז

המשחק Star Citizen, אולי אחד המשחקים היותר שנויים במחלוקת בעולם המשחקים, התחדש בעיר מעופפת. מדובר בתחנת חלל או עיר בשם Orison השוכנת בתוך ענק גז בשם Crusader. העיר הופיעה בעדכון החדש של גרסת אלפא 3.14 והיא באה לבחון את השימוש בטכנולוגיית העננים שלהם (Volumteric Clouds).

ענק גז הוא פלנטה המורכבת בעיקר מגזים. לפלנטה כזו אין משטח מוצק והיא מורכבת בעיקר ממימן והליום. ענקי הגז הם מסיביים בגודלם ומהווים את עיקר הנפח במערכת השמש שלנו. צדק למשל, גדול פי 318 מכדור הארץ, ושבתאי גדול פי 95 מכדור הארץ (במונחי מסה), אך מדובר בעיקר בגזים המקיפים את ליבת הפלנטה. במשחק Star Citizen קיימת כרגע מערכת פנלטרית אחת המשמשת לבחינת הטכנולוגיות של המשחק ובמערכת הזו קיים ענק גז בשם Crusader. עד עתה, לא היה ניתן להגיע אל פני הכוכב והוא שימש בעיקר עבור תחנת חלל הסובבת אותו. כעת, עם צרת העדכון החדש, ניתן לטוס אל תוך ענק הגז ולנחות בעיר Orison ששוכנת בפנים.

החברה תכננה את ענק הגז עוד מראשית המשחק, וכבר בעדכונים האחרונים הם הוסיפו ענני גז בחלקים על המפה כדי לבדוק את ההיתכנות שלהם. הרעיון הטכנולוגי מאחורי ענק הגז הוא להוסיף עננות בשכבות שמצטופפת ככל שיורדים עמוק יותר פנימה, כפי שקורה בענן גז אמיתי. מה שכן, מכיוון שמדובר במשחק ולא במנוע לחקר אסטרונומיה, הם יצטרכו להוסיף תוכן לתוך כל הסיפור הזה של ענקי גז וזה כבר יכול להיות מעניין יותר. הרקע של עולם הסיפור מדבר על לוייתנים ענקיים שחיים בתוך ענקי גז, ובעיר Orison יש אפילו פסל מוקטן של מפלצת שכזו. אנחנו מקווים שזה רק עניין של זמן עד שיצורים כאלה ישייטו בתוך ענקי גז.

Star Citizen Sneak Peek | Planet Crusader & Orison | BoredGamer

חברת Cloud Imperium Games המפתחת את Star Citizen החלה כבר להוציא למיקור חוץ את שאר המערכות במשחק. לפי התוכנית המקורית צפויות להיות עוד כ-100 מערכות כוכבים כמו מערכת Stanton שכיום היא המערכת היחידה במשחק. למשחק אין תאריך יציאה עדיין והוא נחשב לפרויקט מימון ההמונים היקר ביותר שיצא. עד כה, גייס הפרויקט כ-380 מיליון דולר עם למעלה משלוש מיליון תומכים. מדי פעם מפרסמת החברה אפשרות לשחק במשחק ללא תשלום ומי משעוניין יכול לנסות אותו. מה אתם חושבים על העדכון החדש של המשחק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:52 09.08.2021 | Vgut Vgut

    אין ספק שמדובר על פרויקט שאפתני ומרתק ביותר ואני עוקב אחריו ככל שניתן כבר מספר שנים. ניכרת השקעה אדירה בעיצוב המשחקף האווירה וירידה מטורפת לפרטים. יחד עם זאת, ניכר שרבים מקהילת הגיימרים העולמית עדיין לא ממש מצליחים להבין את האופי והסגנון של המשחק (כולל אני כמובן).
    במילים פשוטות, מרוב עצים לא רואים את היער.

  2. 2

       | פורסם ע"י