הרשמה

המשחקים של Code Masters כבר זמינים בחנות של EA

EA רצים קדימה עם Codemasters

המשחקים של Codemasters בדרך ל-EA Play

מוקדם יותר השנה חברת המשחקים Codemasters נרכשה על ידי EA לאחר מלחמת מחירים מול Take Two. למי שלא זוכר אני אספר מההתחלה. סטודיו Codemasters מתמחה בעיקר בפיתוח משחקי מירוצי מכוניות כמו Dirt Rally, F1 ועוד. בנובמבר 2020 ניגשה אליהם Take Two וביקשה לרכוש אותם במחיר שנושק למילארד דולר. שתי החברות הסכימו לעסקה ומחיר המניה שיקף לה שווי של מיליארד דולר, ונשאר רק לבקש את אישור בעלי המניות שהם החותמת הסופית שמאשרת את העסקה. בחודש דצמבר ניגשה חברת EA לחברת Codemasters והציעה להם כ-1.2 מיליארד דולר עבור החברה, כולם חיכו לראות מה תעשה Take Two והאם תתחיל מלחמת מכירות על החברה. בסוף Take Two משכה את ההצעה שלה וחברת Codemasters נמכרה ל-EA. וכעת בציוץ רשמי EA מברכת את Codemasters על צירופם למשפחה באופן מלא.

חברת Codemasters מתמחה במשחקי מירוצים וזה עניין גם את EA וגם את Take Two מכיוון שלשתיהן יש חטיבת משחקי ספורט. חברת EA חייבת הרבה מההכנסות שלה ל-EA Sports, חטיבת משחקי הספורט שלה וספציפית למותג FIFA שהוא המשחק הפופולרי ביותר של החברה כולה. ואילו Take Two חייבת גם חלק ניכר מהבנסותיה למותג NBA 2K והיא גם מחזיקה חטיבת משחקי ספורט הכוללים גם את WWE 2K. בנוסף לכך, שנת 2020 היתה שנה שבה לא היה ספורט אמיתי ותחומי הספורט הוירטואלי תפסו חלק ניכר מתשומת לב השחקנים ולכן הצירוף של חברת מירוצי מכוניות לכל אחת מהחברות היה יכול להיות תוספת משמעותית. לבסוף EA ניצחה.

לחברת EA היסטוריה עניפה של רכישת אולפנים, אך לעיתים אלו לא חדשות טובות לחברות. כך למשל הרכישה של Bullfrog Studios, Westwood ואפילו Bioware שיש הטוענים כי תחת השרביט של EA היא איננה מתרוממת. מהצד השני, אפשר לראות כי בשנים האחרונות הרכישות עובדות לחברה הרבה יותר טוב ואפשר לראות את הרכישה המצוינת של Respawn שהצליחה לשמור על אופיה ולעבוד בסינרגיה עם EA. הרכישה של Codemasters מצטרפת לרכישות רבות של החברה בשנה האחרונה, ביניהן GLU Mobile, ו-Playdemic המפתחות משחקים למובייל. האם הרכישה של Codemasters תצטרף לשורת ההצלחות או הכשלונות רק הזמן יגיד.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י