הרשמה

הטריילר של Spider-Man: No Way Home הודלף לרשת, סוני מיהרה להסיר אותו

הרשת גועשת בעקבות דליפה של טריילר לאחד מהסרטים המצופים ביותר לשנת 2021

קדימה סוני, אנחנו מחכים לטריילר הרשמי

אתמול בלילה, טריילר לסרט Spider-Man: No Way Home הודלף לרשת, וכנראה מדובר בסרטון שצפוי להיות מוקרן מאחורי דלתיים סגורות באירוע CinemaCon שמתרחש בימים אלו. הסרט השלישי בטרילוגיית סרטי איש העכביש בכיכובו של טום הולנד (Tom Holland) הוא כנראה הסרט המצופה ביותר מבית היוצר של Marvel מאז Avengers: Endgame, והאינטרנט כולו היה על קוצים בציפייה לטריילר רשמי.

Huge new 'Spider-Man: No Way Home' leak has crazy Marvel spoilers

כעת, לאחר שהוקרן לקהל מאוד מצומצם של אנשים, הטריילר מצא את דרכו לרשת, אך באותה המהירות שהוא עלה - הוא גם הוסר ע"י Sony. הטריילר מצא את דרכו למגוון רשתות חברתיות, העיקריות הן YouTube ו-Twitter, אך התגובה של סוני הייתה מהירה וחדה. לפני שאתם שואלים - לא, אנחנו לא נשתף את הטריילר כאן ולא נדבר על התוכן שלו. מה שכן נוכל להגיד הוא שמדובר בטריילר שנראה אמין למדי, למרות שהאיכות שלו ירודה מאוד ואי אפשר להבין אף מילה ממה שנאמר. איכות הסרטון לא עושה צדק למה שקורה על המסך, ואנחנו ממליצים להמתין לגרסה הרשמית שתצא באיכות טובה יותר.

עד כה, Marvel ו-Sony עשו עבודה די טובה בשמירה על הסוד שהוא העלילה של No Way Home, ועם כל הספקולציות שמסתובבות ברשת לגביו - אפשר להבין אותם. הציפיות לסרט הזה הם בשמיים, עם כל כך הרבה דמויות וקווי עלילה שאושרו ולא אושרו שהדבר היחידי שמעניין את המעריצים הוא לקבל כבר את הטריילר כדי לדעת אחת ולתמיד מה לעזאזל יקרה שם. Spider-Man: No Way Home צפוי לצאת ב-16 בדצמבר 2021.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י