הרשמה

סוף סוף: הטריילר הרשמי של Spider-Man: No Way Home שוחרר!

קבלו את ההצצה הראשונה לסרט הבא של ספיידרמן!

אהלן, פיטר

כמה זמן חיכינו, וכמה זה היה שווה. הטריילר הרשמי הראשון של Spider-Man: No Way Home שוחרר היום בבוקר, פחות מ-24 שעות מאז הדלפתו לרשת. אנחנו לא מצליחים להיזכר במקרה דומה בו כל קהל המעריצים של Marvel השתוקק כל כך לטריילר כמו במקרה של הסרט השלישי של ספיידרמן ביקום ה-MCU. אנחנו ממליצים להישען אחורה, ללחוץ פליי, וליהנות מההצצה הראשונה שלנו לאחד מהסרטים המצופים ביותר לשנת 2021.

חזרתם? מעולה. עכשיו אפשר לדבר על כל מה שראינו שם, וראינו הרבה. בתור התחלה, פיטר פארקר מתמודד עם החיים החדשים שלו, עכשיו שכל העולם יודע שהוא ספיידרמן לאחר אירועי Spider-Man: Far From Home. אנחנו רואים הפגנות שקוראות לו השטן, חרם בבית הספר שלו, ואפילו חקירה משטרתית על פעולותיו בתור ספיידרמן. אז, פיטר פונה לדוקטור סטריינג' ומבקש שיעזור לו למחוק את הזיכרון של כולם על הזהות הסודית שלו, אך משהו משתבש בכישוף והסצינות שאנחנו רואים מרגע זה יגרמו לכל לסת של מעריץ להישמט לרצפה.

עוד ב-Vgames:

בטריילר ניתן לראות רמיזות לכמה נבלים שהוצגו בסרטי ספיידרמן במהלך השנים, וביניהם אפשר למצוא את השוקר (Shocker) ואת הלטאה (Lizard) מסרטי The Amazing Spider-Man, את איש החול (Sandman) ומה שנראה כמו הרימון של הגובלין הירוק (Green Goblin), וכמובן, התות שבקצפת, האיש והזרועות - דוקטור אוקטופוס (Doctor Octopus) בגילומו של אלפרד מולינה (Alfred Molina). כפי שהשמועות אמרו, הסרט הזה בונה את ה-Sinister Six, קבוצת הנבלים האייקונית ביותר של ספיידרמן, ומביא את הנבלים שהוצגו בסרטים הישנים יותר היישר ל-MCU. ספירה מהירה מראה רק 5 נבלים, כך שייתכן ואפילו העיט (Vulture), אותו ראינו ב-Homecoming, יצטרף לחגיגה בתור החוליה השישית והאחרונה.

Alfred Molina's Doctor Octopus returns in Spider-Man: No Way Home's first  trailer - Esquire Middle East

הדבר היחידי שנותר לצפות לו הוא האישור הרשמי והבלתי נמנע על הגעתם של שני אנשי העכביש הנוספים - טובי מגוואייר (Tobey Maguire) ואנדרו גארפילד (Andrew Garfield). האם Marvel ישאירו את הקלפים קרוב לחזה עד יציאת הסרט, או שישברו תחת הלחץ ויציגו את הופעתם של שחקני העבר של ספיידרמן כדי להפסיק עם השמועות אחת ולתמיד? נצטרך לחכות ולראות, אך כרגע אנחנו שמחים עם ההצצה הראשונה והמאוד מעניינת שקיבלנו. מה אתם חושבים על הטריילר? ספרו לנו בתגובות!

Spider-Man: No Way Home צפוי לצאת לאקרנים ב-16 בדצמבר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י