הרשמה

צפו בשעה של משחקיות אקסקלוסיבית מ-Far Cry 6!

בעוד שכתבת הרשמים הראשוניים שלנו תעלה מחר, אתם מוזמנים בינתיים לצפות במשימות הראשונות על האי יארה, ובתרנגול מפרק צבא שלם כשאנחנו מנסים לעמוד בקצב שלו. אנחנו לא צוחקים.

תודה רבה ליוביסופט אירופה על הגישה המוקדמת למשחק החדש ולפול על הסרטונים!

הודות ל-Ubisoft אירופה וחברינו הטוב פול דייוויס מאנגליה, אנחנו זכינו לקבל הצצה רחבה ל-Far Cry 6, משחק האקשן הבא בסדרת המשחקים האייקונית של Ubisoft. כאן בכתבה ובערוץ היוטיוב שלנו תוכלו למצוא שני סרטונים מהמשחק, כל אחד באורך של כחצי שעה, כשבכל סרטון תוכלו למצוא משימות שונות ודמויות שונות מהאי יארה בו נבלה את זמננו. הסרטון הראשון ברשימה נלקח מהדקות הראשונות שלנו במשחק, כשהדמות הראשית שלנו מוצאת את עצמה זרוקה על החוף של האי יארה ומבינה מהר מאוד שהיא צריכה להגן על עצמה ולהתחבר לאנשים הנכונים על האי:

הסרטון השני היה פסיכי לגמרי לעריכה והוא עוד יותר פסיכי להסבר: במשימה של הסרטון השני אנו נפגוש את ריינלדו, אבל יותר חשוב מכך: את צ'יצ'רון. צ'יצ'רון הוא תרנגול הקרבות המסוכן וצמא הדם של ריינלדו, כשאחד הדברים שהוא הכי אוהב לעשות הוא לחסל את כלבי התקיפה של הצבא ששולט במדינה. וגם את החיילים השונים ששולטים במדינה. זאת משימה לא נורמלית גם מבחינת התיאור שלה, וגם מבחינת מה שהולך בה.

אבל שני הסרטונים הללו הם רק טעימה מהסשן הארוך שפול זכה לעשות עם Far Cry 6, כשכתבת הרשמים המלאים שלו מתורגמת ממש בדקות אלה ותעלה מחר בצהריים יחד עם תמונות חדשות מהמשחק, הסרטונים הללו כמובן ועוד המון פרטים לגבי השינויים שהמשחק החדש עושה ברמת העיצוב שלו, מה פול אהב או לא אהב ב-Far Cry 6 ולמה השחקנים יכולים לצפות כשהם ינחתו באי יארה באוקטובר.

מה אתם חשבתם על הסרטונים מהמשחק? גם אתם חושבים שכל הקטע עם צ'יצ'רון פסיכי ושהוא הדמות הכי טובה בגיימינג השנה? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:53 31.08.2021 | elad9219 elad9219

    אוף, אני מת על Ubisoft, אבל למה תמיד ה-FPS במשחקים שלהם כזה גרוע?

  2. 2

       | פורסם ע"י