הרשמה

לא לדאוג: Marvel's Wolverine יהיה משחק באורך מלא עם טון רציני ובוגר

Insomaniac כבר הוכיחה שאם כבר משחק גיבורי על, אז רק אצלה

במאי ה-Creative של Wolverine מרגיע אותנו

תסכימו איתנו שאחת ההכרזות המעניינות ביותר מאירוע Playstation Showcase שהתקיים בחמישי שעבר הוא ההכרזה על הפרויקט הבא של Insomniac ואחד מהבלעדיים המצופים ביותר עבור הפלייסטיישן 5 - Marvel's Wolverine. המשחק נחשף עם טיזר קצרצר וכבר הכניס אותנו להתרגשות, במיוחד אחרי הטיפול המסור והמעולה שהמפתחת נתנה בעבר לספיידרמן עם שני כותרים מוצלחים במיוחד. עם ההכרזה, היו לא מעט שחשבו שהמשחק ילך בעקבותיו של Miles Morales ולא יהיה הרפתקה באורך מלא. במאי הקריאטיב של המשחק בריאן הורטון (Brian Horton) הרגיע את החששות דרך חשבון הטוויטר שלו, בו ענה לגיימר לחוץ ואישר שאכן מדובר במשחק באורך מלא עם טון "בוגר".

אפשר להבין את הספקולציה הזו שכן הורטון עבד גם על Miles Moraels בתפקיד בכיר, משחק שאפשר לסיים בשעות ספורות בלבד ומראש לא תוכנן להיות ארוך כמו Marvel's Spiderman. כמו כן, כידוע Insomniac הכריזו באותו אירוע גם על Marvel's Spiderman 2 ועובדים על שני הכותרים במקביל. מאד משמח אותנו לדעת ששני המשחקים מקבלים אותה כמות של תשומת לב והשקעה. כמובן שאי אפשר לדעת בוודאות למה הורטון התכוון כשטען שלמשחק יהיה אופי "רציני", האם מדובר בכך שהמשחק יהיה מיועד לגילאי 18+ מבחינת אלימות או נושאים כאלו ואחרים, או רק שיהיה קודר ורציני יותר ממשחקי Spiderman? את זה נראה רק שנקבל הצצה משמעותית יותר למשחק.

כהרגלנו, אנחנו כבר סיכמנו עבורכם את כל ההכרזות מאירוע ה-Playstation Showcase בכתבה מרוכזת אחת. אם אתם צריכים להשלים פערים תוכלו לבדוק אותה כאן. מה אתם חושבים על הכותר הבא של Insomniac? איזה גיבור-על הייתם רוצים לראות שמקבל משחק ווידאו מהחברה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י