הרשמה

הדלפה חדשה: האם God of War מגיע למחשב?

שוב פעם, ההדלפה מגיעה מכיוון ממש לא צפוי

האם קרייטוס סוף סוף ילמד להשתמש במקלדת ועכבר?

אם לפני 3 שנים הייתם קוראים את הכותרת הזאת סביר להניח שהייתם אומרים שזה שטויות במיץ עגבניות. אבל השנים האחרונות הן תקופה נהדרת להיות שחקן PC שלאט לאט ראינו עוד ועוד משחקים גדולים ואפילו אקסלוסיביים שוברי קופות של Sony אשר מגיעים למחשב. רק לפני שבוע קיבלנו תזכורת לכמה שסוני רוצה לדחוף את משחקיה על גבי ה-PC כשהיא הכריזה באירוע המשחקים הגדול שלה על כך ש-Uncharted 4 יגיע למחשב במקביל להשקה שלו על ה-PS5. ואם זה לא מספיק בשבילכם אז עכשיו מתפרסמת הדלפה חדשה שמכה גלים בתעשייה.

כורי מידע ומספר אנשים חכמים למדי שחפרו בקבצים של Geforce Now (שירות הסטרימינג של Nvidia) גילו את חלק מהמשחקים שככל הניראה יגיעו לשירות של ענקית החומרה ב-2022. הרשימה כללה מספר משחקים מעניינים במיוחד כמו "New Super Mario Bros" לצד Dolphin Emulator אך הגילוי הגדול והמפתיע מאוד הוא לא אחר מאשר God of War שיצא ב-2018 ונחשב בעיניי רבים לאחד המשחקים הטובים ביותר שיצאו ל-PS4 ואף שיצאו אי פעם לקונסולות של סוני. כמובן שמהר מאוד אחרי הפירסום Nvidia דאגה לסגור את הפירצה שאיפשרה וטענה שכל המידע שפורסם הוא "ספקולטיבי" אבל כמו שאתם רואים מטה, המידע כבר יצא לאור והאינטרנט לא שוכח שום דבר. נכון לעכשיו הגעתו של God of War 2018 ל-Geforce Now ולמחשב לא אושרה באופן רישמי אך ההדלפה מגיעה מגורם אמין מאוד ואנו מקווים שנקבל את ההכרזה בקרוב מאוד.

מה דעתכם, האם תקנו את God of War כשיגיע למחשב? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:52 30.09.2021 | Avishay50 Avishay50

    אני אישית לא אקנה שוב את המשחק אבל אני מאוד מאוד שמח בשביל שחקני המחשב שיוכלו לנסות את המשחק הזה, ולפי דעתי זה יכול להיות משחק מצוין להראות את הכישרון של סוני וסנטה מוניקה במשחקי עולם פתוח. אני הייתי ממש רוצה שהמשחקים marvel's spider-man remastered, marvel's spider-man miles morales יגיעו באוסף מיוחד למחשב האישי.

  2. 2

       | פורסם ע"י