הרשמה

גם Total War Warhammer 3 נדחה ל-2022

השנה עכברושי ענק יש רק בבוידעם וכאוס רק במגירת הגרביים

אבל יש טריילר הכרזה לאומה חדשה!

מרגע שהוכרז, ודרך כל ההכרזות על הדחיות והמשחקים החדשים שיצאו, אחד הדיירים הקבועים ברשימת ״3 המשחקים המצופים ביותר שלי לשנת 2021״ היה Total War Warhammer 3.

למי שלא מכיר, הכותר השלישי של משחק האסטרטגיה בזמן אמת, אשר מתרחש ביקום פנטזיה, אמור לסגור את הטרילוגיה בתום עשור מתחילת פיתוחה ולהציג את האזורים והגזעים בהם טרם יצא לנו להיתקל. המשחק יושק עם 6 גזעים התחלתיים - 4 גזעי הכאוס האפלים, קיסלב (Kieslev), אומה שהופיעה במשחקים הקודמים אך לא קיבלה מעמד עצמאי ומבוססת על רוסיה עם תמה חזקה של קרח, וקת׳אי (Cathay) אומה שמבוססת על סין והמזרח הרחוק. מבחינה גאוגרפית, המשחק יציג את שממות הכאוס - שממות נרחבות של אש ומוות, כמעט בלתי עבירות לבני אנוש המהוות את מקום יצירתם של שדי הכאוס, וכן מקומות נוספים הגובלים איתן, בהם לא יצא לנו לבקר. המשחק מבטיח קמפיין נוסף לרוכשי כל הטרילוגיה, שכולל מפת ענק המכילה את כל הגזעים והאומות שהוצגו עד כה וכן את הגזעים והאומות שיוצגו בהמשך כחלק מה-DLC (כמובן במידה ותרכשו אותם), וקיבל מהמעריצים את הכינוי הזמני ״Immortal Empires".

אז בין אם אתם מעריצים וותיקים, ובין אם קראתם את הפסקה למעלה וחשבתם לצמכם ״וואלה מעניין, אולי אני אקנה את זה״, יש לי חדשות רעות עבורכם: 

בציוץ שפורסם מוקדם יותר שלשום, פרסם הסטודיו המפתח Creative Assembly שמועד השקת המשחק נדחה לתחילת 2022, כדי לאפשר ״השקה חזקה יותר ואת הצעד הראשון הטוב ביותר האפשרי לתוך עידן חדש של טוטאל וור:וורהאמר״.

אך אל חשש, לא הכול שחור: לצד רמיזה עבה על כך שמדובר במשחק האחרון בטרילוגיה, אך לא במשחק האחרון שנעשה בשיתוף עם יקום הפנטזיה של וורהאמר (רמיזה לסדרת ספין אוף? משחק המבוסס על Age of Sigmar? משהו אחר לגמרי?) ההכרזה גם מהווה טיזר לחשיפה הראשונה של האומה החדשה שתוצג במשחק, קת׳אי. אמנם לא מדובר בטריילר גיימפליי, אך ניתן להבין ממנו את סוגי היחידות שישמשו אותנו בקרב וכמובן הצצה ראשונה לאחת משני הלורדים האגדיים של האומה, מיאו יינג (Miao Ying), שליטת המחוזות הצפוניים, מפקדת המצודה האדירה ודרקון הסערה.

מאוכזבים מהדחייה? מתים כבר לשלוט בפלוגות ענק של נזירים סיניים עם כוחות מיסטיים? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י