הרשמה

ביקורת: !WarioWare: Get It Together - תנו למשחקים להתחיל!

המשחק הבא בסדרת המשחקים המשוגעת של נינטנדו הגיע ל-Switch - בואו לקרוא מה חשבנו עליו!

  • Nintendo Switch
  • :זמין לפלטפורמות
תאריך השקה: 16/09/2021

זהו עוד משחק מצוין בסדרת המשחקים המצוינת של נינטנדו שמזכירה לנו כמה זה כיף לפעמים להיות גיימר

עותק סיקור סופק לנו על ידי נינטנדו ישראל, תודה רבה!

ה-Nintendo Switch הוא פשוט מחייה המתים של כמה מהמותגים הגדולים של נינטנדו. חודש הבא אנחנו נקבל משחק חדש בעולם של Metroid, לפני כמה חודשים קיבלנו משחק חדש בסדרת Pokemon Snap ועכשיו אנחנו חוזים בשובה של סדרת WarioWare לקונסולה בכירה בפעם הראשונה מזה 8 שנים. האם החזרה של WarioWare לחיינו הולכת להיות כיפית ומהנה כמו שהתרגלנו מהמשחקים הללו, או שמא היא מסריחה משום? בואו נבדוק!

אחי, שמעתי שאתה אוהב משחקים... אז שמתי משחקים במשחק שלך

סדרת WarioWare לא ראתה משחק חדש על קונסולה בכירה מאז Game & Wario על ה-WiiU, אז למי שלא מכיר את סדרת המשחקים, הנה תקציר זריז WarioWare היא סדרת משחקים שמתרכזת במה שהיא קוראת לו "מיקרו-משחקים". כל שלב ב-WarioWare מורכב בעצם מכל מיני מיקרו-משחקים שהמשחק יזרוק עליכם, כשכולם משחקים מאוד פשוטים. הקאץ'? יש לכם שניות בודדות לשחק כל משחק כשההוראה של מה אתם צריכים לעשות נזרקת עליכם בתחילת כל משחק.

כדי להעלות את רמת הקושי, אחרי כל כמה משחקים המהירות שלהם עולה, כך שתצטרכו לחשוב מהר ויותר ולפעול מהר יותר. באיזשהו שלב הכאוס משתלט במשחקים האלה כשאתם מנסים להחזיק מעמד כמה שיותר זמן בזמן שהמשחק פשוט זורק עליכם מיקרו-משחקים כל שלוש שניות בערך. בהמשך השלבים עולים רמה כך שתצטרכו לבצע את אותה הפעולה ברמת קושי אחרת. !WarioWare: Get It Together הוא משחק נוסף בסדרה וכמו תמיד, הסיפור הגדול שאופף אותו משוגע כמו המכניקה של המשחק: וואריו וחבריו נשאבים לתוך המשחק שהם בנו כשהם צריכים להילחם בסדרת מיקרו-משחקים נגד כל הבאגים ש..."מישהו" שם במשחק.

המיקרו-משחקים ב-Get It Together פשוט מהממים. יש לכם את הדברים המוזרים הרגילים כמו לסובב תחנת רוח עד שיצור מוזר יצוץ ברגע, או לשלוף סלרי מהנדן של וואריו הסייף הצרפתי. רוב המיקרו-משחקים יצירתיים, אבל מה שהם עשו במשחק הזה עם משחקי נינטנדו היה פשוט מהמם. כל פעם שנתקלתי במיקרו-משחק של נינטנדו, חיוך מטופש על לי על הפנים. בין אם מדובר בהחלטה של מי ניצח בקרב הספלאטון שמופיע על המסך, לעזור ללינק להעיף אבן ענקית בעזרת Stasis או לדאוג שרק משחקי נינטנדו יגיעו לקונסולה. כל השלבים הללו היו כיפיים ומהממים, כמעט כמו שאר האתגרים שהמשחק זורק עליכם. כרגיל יש גם כמה פאלטות של משחקים לא ברורים מה שמוביל לפסילות מאוד זולות, אבל בסך הכל רובם עוצבו בצורה נהדרת.

אחד הפיצ'רים החדשים ב-Get it Together הן הדמויות החדשות שאפשר לשחק איתן. בנוסף לוואריו, תוכלו לשחק גם עם דמויות אחרות כמו אשלי המכשפה, 5-וולט הגיימר הצעיר, מייק הרובוט המזמר ועוד. כל דמות מתנהגת שונה: חלקן זזות כל הזמן וצריך לשלוט במתקפות שלהן, חלקן לא זזות בכלל ומשתמשות בטבעות שיש ברחבי השלב כדי להתנייד ועוד. הדמויות החדשות הן קללה וברכה בו זמנית: מצד אחד ריבוי הדמויות הופך את המשחק למאתגר יותר עם הרבה דברים לעשות במשחק. הרי כל המטרה של הסיפור היא לפתוח את הדמויות והשלבים שבמשחק כשחלק גדול מהשלבים יותאמו לדמות. מצד שני, ריבוי הדמויות גם הופך את המשחק למתוסבך יותר, שזה ההפך ממה שמשחקי WarioWare אמורים להיות.

קחו לדוגמא את השלב בו אתם צריכים לעזור לסאמוס להתקדם אל עבר אחת הדלתות. המטרה בשלב הזה היא זהה לכל הדמויות: תהרסו את הסלעים שהיא נמצאת עליהם וגלגלו אותה לדלת. עם 5-וולט המשימה הזאת פשוטה וכיפית ועוד שעם דמויות אחרות המשימה הזאת הופכת למכה של ממש. כנ"ל לגבי הדמויות שלא יכולות לזוז בשלבים בהם תזוזה היא המוטיב העיקרי. זה גורם למצב בו אני מעדיף להשתמש רק בחלק מהדמויות השונות בעוד שמהשאר אני מתעלם כי הן לא כיפיות או מתסכלות בחלק לא מבוטל מהשלבים.

במסיבה של הבחור עם השיער הצבעוני

אבל לא רק במיקרו-משחקים עסקינן: המשחק מכיל גם אלמנטים של co-op, בין אם במיקרו-משחקים השונים או במשחקים הנוספים שהמשחק פותח ברגע שסיימתם עם הסיפור (המאוד קצר יש לומר, הודות לאיך שהמשחקים ב-WarioWare עובדים). כל המשחקים הללו נכנסים להגדרה של משחקי מסיבה, כשרובם מותאמים למשחק של שני שחקנים ומעלה. המשחקים האלה דווקא יותר מותאמים לכל הדמויות, למרות שגם כאן יהיו דמויות שיהיו עדיפות מדמויות אחרות ומכאן גם הגיעה ההבנה לגבי חוסר האיזון בין הדמויות השונות.

המיני משחקים הללו נעים בין משחקי כדורעף, קרבות של דמויות אחת נגד השנייה, Survival Mode ועוד. המודים האלה היו ממש כיפיים למשחק עם חבר. הם באמת מעוצבים בצורה טובה, כיפיים למשחק לאורך זמן ולמרות שאין ברובם הגבלה של זמן ומהירות, הכאוס שהפך לסימן ההיכר של משחקי WarioWare עדיין חי ובועט גם במיני משחקים האלה. כמו עם המיקרו-משחקים, גם כאן הייתי רוצה לראות טיפה יותר, ובמקרה של המיני משחקים - הייתי שמח לראות אותם גם נפתחים בשלב מוקדם יותר, מבלי שנצטרך לעבור את כל הסיפור (קצר ככל שיהיה).

המשחק גם מכיל מוד אונליין לא ישיר בשם Wario Cup, בו תוכלו לבצע אתגר שבועי כדי לקבל פרסים ומטבעות איתם תוכלו לפתוח אפשרויות קאסטומיזציה לדמויות שלכם. כן כן - לפתוח אפשרויות קאסטומיזציה במשחק בלי לקנות אותם ב-DLC שבועיים אחרי ההשקה. עבר כל-כך הרבה זמן מאז שראיתי משחק עם כל-כך הרבה אפשרויות שונות לקאסטם את הדמויות שלכם שלא כוללות הורדה של DLC או בונוס Pre-Order שזה אשכרה היה נראה לי מוזר שבכלל יש את האופציה הזאת. אני מקווה שאת ה-DLC שלהם נינטנדו ישמרו כדי להציג לנו שלבים חדשים ומיקרו-משחקים נוספים.

בנוסף לכל אלו, המשחק גם מכיל משימות שונות שתוכלו לבצע כדי לקבל עוד מטבעות, ומוד אונליין מקומי כדי שתוכלו לשחק את המשחקים השונים עם עוד חבר עם קונסולה והמשחק. בסך הכל עם כל המודים השונים זה בהחלט נראה שנינטנדו כיוונה כאן למשחק מסיבות קליל שתוכלו לשחק עם חברים, למרות שאני מצאתי הרבה הנאה בו גם במשחק לבד. ועוד מילה אחרונה על עיצוב הסאונד והגרפיקה: עיצוב הסאונד במשחק הזה פשוט נהדר, עם הרבה צלילים נהדרים וברורים שמראים לכם מתי נכשלתם ומתי הצלחתם במשימה. המוזיקה במשחק גם תורמת לתחושת הבהילות והלחץ של המשחק.

העיצוב האמנותי של !WarioWare: Get It Together פשוט גורם לי לרצות שנינטנדו כבר יכינו משחק Wario Land חדש. הצבעוניות המוגזמת, העולם החי והבהיר, הדמויות המשוגעות, המתקפות הפלאשיות - נינטנדו תפסיקו לעשות לי טיזינג ותביאו לי פלטפורמר דו-ממדי חדש של וואריו! אנחנו כבר כמעט 14 שנה מחכים לעוד משחק בסדרה, והגיע הזמן לאחד חדש.

השורה התחתונה

וואריו, טוב שבאת. !WarioWare: Get It Together הוא פשוט עוד משחק מצוין בסדרת המשחקים המצוינת של נינטנדו שמזכירה לנו כמה זה כיף לפעמים להיות גיימר. התצורה של המיקרו-משחקים הזריזים והמהירים יוצרים אלמנט של כאוס ולחץ כיפיים והתוספת של ה-Co-op, הדמויות השונות ומצב המשחק הנוספים הופכים את המשחק הזה בסדרה למשחק מסיבות פנומנלי. האם כל הדמויות טובות? לא ממש, והייתי שמח לראות קצת יותר מיקרו-משחקים (אני יודע, אני מפונק), אבל בסך הכל מדובר במשחק שכל מי שיקנה אותו ישאב ממנו הנאה. ויקבל גם כמה שיערות לבנות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

8
מתוך 10
נבדק על:
Nintendo Switch

הטוב

  • המשחק שומר על הרוח הכאוטית והנהדרת של הסדרה
  • המון אפשרויות קאסטומיזציה לדמויות שאפשר לפתוח
  • עיצוב אמנותי ועיצוב סאונד נהדרים
  • מצבי משחק נוספים מהנים

הרע

  • כמות הדמויות השונות יכולה לגרום לבלבול וסיבוך יתר
  • הייתי שמח ליותר מיקרו-משחקים

והלחץ

  • תגיעו לרמה 50 באיזה שלב כדי ללמוד איך לעבוד תחת לחץ
שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י