הרשמה

משחקי PS Plus לחודש אוקטובר נחשפו

שחקני PS4 לא הולכים להיות מרוצים (אלא אם הם חובבי גולף רציניים)

משחק יריות מציאותי, משחק גולף מציאותי ומשחק לחימה סופר מציאותי

המשחקים החינמיים של חודש אוקטובר למנויי שירות ה-PS Plus נחשפו אתמול. שחקני סוני יוכלו ליהנות משלושה משחקים, כששניים מהם יגיעו ל-PS4 ואחד ל-PS5 (הנורמה בשנה האחרונה). להלן המשחקים שיגיעו בחודש אוקטובר:

Hell Let Loose

משחק היריות המציאותי להחריד של Black Matter ו-Team17 מגיע לקונסולות לאחר יציאה יחסית מוצלחת מ-Early Access על ה-PC. המשחק יציב אתכם בקרבות של עד 50 מול 50, כשכל צד יהיה מחולק לצוותים. הדבר הייחודי ב-Hell Let Loose הוא מנגנון המפקד: לכל צוות יש מפקד שיעביר הוראות לצוות וידאג לזמן תקיפות אוויריות ולנהל את המשאבים של הצוות במפה.

Mortal Kombat X

משחק הלחימה שיצא לפני MK11 מגיע למנויי השירות. בעוד שזה עדיין משחק לא רע בכלל עם מצב סיפור מצוין, המשחק גם זמין למנויי שירות ה-PS Plus על ה-PS5 כחלק מהמשחקים ב-PlayStation Plus Collection. ועדיין, אם לא יצא לכם לשחק במשחק ועדיין יש לכם PS4, אתם מוזמנים לשחק במשחק הלחימה מ-2015.

PGA Tour 2K21

PGA Tour 2K21 יצא בקיץ שעבר והוא סימולטור הגולף המרכזי שקיים היום בשוק. המשחק קיבל ביקורות חיוביות לרוב, אז חובבי הגולף שבינינו צפויים ליהנות מ-PGA Tour 2K21.

משחקי ספטמבר עדיין זמינים להורדה עד ה-4 באוקטובר, אז אל תשכחו להוסיף אותם לספריית המשחקים שלכם. אני אישית חושב שזה חודש חלש עבור ה-PS Plus. ההגעה של Hell Let Loose בחינם היא מבורכת, אבל שחקני ה-PS4 חטפו כאן ובגדול. בואו נקווה שנובמבר יהיה טוב יותר.

מה אתם חושבים על משחקי אוקטובר ל-PS Plus? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י