הרשמה

צפו בחשיפת ההרחבה החדשה ל-Elder Scrolls Online!

ההרחבה האחרונה בסדרת Gates of Oblivion הוכרזה

ההחרבה החדשה של Elder Scrolls Online תיקח אתכם אל ה-Deadlands

חברת Zenimax הודיעה כי ההרחבה החדשה למשחק Elder Scrolls Online (בקיצור ESO) תגיע בראשון לנובמבר ותיקרא Deadlands. ההרחבה הזו תסיים את הסיפור של Gates of Oblivion שנמשך במשך שנה ותכלול 20 שעות של קווסטליין שיספר על הניסיון של Mehrunes Dagon להשתלט על ה-Nirn.

כבר עכשיו, ניתן לשחק את הפרולוג ולראות מה מחכה לנו בהרחבה החדשה. איזור ה-Deadlands מוכר למי ששיחק את Oblivion, שכן זוהי הממלכה של Mehrunes Dagon וההרחבה תכלול שלושה איזורים: The Burn הכולל נהרות לבה, מפלצות אש ומגדלי ענק ממתכת, The Sever שזהו איזור רוחות וסערות וגם את העיר Fargrave שצפויה להיות העיר הכי גדולה במשחק. העיר מוקפת מדבר ושלדים, ושחקנים יוכלו לעצור שם כדי לסחור וליצור חפצים. ההרחבה כמובן אפשרית רק למי שרכש את Blackwood שכן מדובר בהמשך ישיר מאותה הרחבה שסיקרנו בעבר. הסיפור כולו מתרחש 800 שנה לפני העלילה של Elder Scrolls: Oblivion שיצא בשנת 2006 וההרחבה האחרונה תביא לסיום הניסיון של Mehrunes Dagon להשתלט כאשר הכל תלוי בשחקנים ובכמה שותפים שיפגשו בדרך.

Bethesda unveils The Elder Scrolls Online's Deadlands DLC • Eurogamer.net

מפתחי המשחק גם הכריזו על אירוע קהילתי בשם Bounties of Blackwood שקורה ברגעים אלו ממש ומאפשר לקהילה לפעול יחד כדי לקבל חפצים, ואף רומז כי אולי יהיה ניתן לקבל את ההרחבה של Deadlands בחינם. כמו כל הרחבה, גם ההרחבה הזו תכלול חפצים חדשים, סגנונות לבוש חדשים, אצ'יבמנטס ועוד, אך מה שמעניין לא פחות הוא התמיכה של Nvidia ב-DLAA ו-DLSS למשחק עצמו. בסך הכל, המשחק Elder Scrolls Online הוא מ-2014 והתוספת של DLAA ו-DLSS עשויה להיות מבורכת ונחוצה למשחק שכן סימני הגיל מתחילים להראות את אואתותיהם, בעיקר עכשיו כאשר משחקי MMORPG חדשים שוטפים את השוק ומציעים גרפיקה ומשחקיות משופרת בהרבה.

ההרחבה כולה תצא כאמור בראשון לנובמבר למחשב האישי, ורק ב-16 לנובמבר ההרחבה תשוחרר ל-Xbox ול-Playstation. ייאמר לזכות Elder Scrolls Online שהם מצליחים לשמר בסיס קבוע של שחקנים אוהדים ועדיין ממשיכים להיות רלוונטיים ומעניינים. אני כולי תקווה שהעבודה על המשחק הזה גם תביא לנו את Elder Scrolls 6 בעתיד הנראה לעין.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י