הרשמה

כותר המובייל Final Fantasy VII: The First Soldier מקבל חלון השקה

קצת באטל רויאל ב-Final Fantasy שלנו? אנחנו מסוקרנים

המשחק צפוי להגיע לניידים כבר בנובמבר הקרוב

Final Fantasy VII: The First Soldier, כותר המובייל שלוקח את הסדרה ומוסיף לה טוויסט של משחק באטל רויאל, מקבל סוף סוף חלון השקה רשמי מ-Square Enix, כך נחשף בכנס ה-Tokyo Game Show 2021. המשחק שצפוי להגיע לפלטפורמות ה-iOS ו-Android יעשה את דרכו אלינו בחודש נובמבר, עם אפשרות להרשמה מראש שתיפתח עוד החודש.

The First Soldier מתרחש ברקע של Final Fantasy VII Remake, בסימולציה שנוצרה ע"י חברת Shinra כדי לאמן את החיילים שלה, והיא מציגה מגוון רחב של לוקיישנים ונשקים מוכרים מהמשחק הראשי. המשחק הולך בדרכם של משחקי באטל רויאל כמו PUBG ו-Fortnite ומגיע למובייל עם גרפיקה מרשימה שבוודאות תגרום לטלפון שלכם להפוך לתנור נייד. הוא צפוי להגיע עם תמיכה בשלטים, מצב אימונים שמאפשר לכם להתנסות עם כל סוגי הנשקים ומתקפות Materia, מצב Tutorial עמוק ומספר רחב של קלאסים, כל אחד עם היכולות המיוחדות שלו והחפצים בהם הוא יכול להשתמש, וביניהם ניתן למצוא את ה-Warrior, Monk, Sorcerer, Ranger ו-Ninja.

שחקנים יוכלו לעצב את הדמות שלהם עם חליפות, אביזרים, סקינים לנשקים ולרכבים, Emotes ועוד, וכעת רק נותר לחכות ולראות אם סגנון הבאטל רויאל הוא משהו שבכלל מתאים לסדרה כמו Final Fantasy. אם אתם פחות במצב רוח לכותר מולטיפלייר, אל תחששו, מכיוון וההרחבה Final Fantasy 7 Ever Crisis נמצאת בפיתוח אצל Square Enix בימים אלו ותספק תוספת מבורכת לכותר הסינגלפלייר האהוב. מה אתם חושבים על The First Soldier? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י