הרשמה

שמועה: Injustice 3 יוכרז ב-DC Fandome 2021

אד בון מגיע לעשות בלאגן

אחד ממשחקי המכות המהנים ביותר מגיע לסיבוב שלישי

DC Fandome 2021, הכנס השנתי של Warner Bros בו היא מתמקדת אך ורק בפרוייקטים שלה שקשורים ליקום של DC, צפוי להתקיים ב-16 באוקוטבר. זה אומר שאנחנו צפויים לקבל המון מידע חדש והצצות חדשות לסרטים, סדרות ומשחקים כדוגמת Peacemaker ו-Goham Knights. לפי ציוץ טוויטר שפורסם אתמול, אל הכנס צפויים להגיע כוכבים מוכרים כמו דוויין ג'ונסון (Dwayne Johnson) שצפוי לגלם את הדמות Black Adam בסרט סולו משלו ועזרא מילר (Ezra Miller) שמגלם את הפלאש, אבל שם אחד התעלה מעל כולם, לפחות עבור קהילת הגיימרים.

השם הזה הוא אד בון (Ed Boon), אדם המיוחס לסדרות משחקי המכות Mortal Kombat ו-Injustice, אותן יצר ועבד בתהליך הפיתוח שלהן בתור במאי יצירתי. לראות את השם של בון ברשימת המוזמנים בהחלט הצית להבה קטנה בלבבות המעריצים שכעת בטוחים שהכרזה על משחק שלישי בסדרת Injustice יקרה בכנס. המחשבה על משחק נוסף בסדרת משחקי המכות בהחלט קורצת לנו, ויהיה מעניין לראות אם אכן הדבר יתברר כנכון.

אבל, וזה אבל גדול, יש סיכוי שבון נמצא שם לא כדי לתת הכרזה על כותר המכות המצופה, אלא מסיבה אחרת ולא פחות מרגשת. DC עובדת בימים אלו על סרט אנימציה המבוסס על קו העלילה של Injustice והאירועים שקדמו למשחק הראשון, בהם הג'וקר הורג את לויס ליין, מושא אהבתו של סופרמן, מה שגורם לו להפוך לדיקטטור על כדור הארץ כולו. לא ידוע אם בון קשור לפרוייקט בצורה כלשהי, שכן מעולם לא הוכרז אם הוא לוקח חלק פעיל בפיתוח שלו בצורה כזו או אחרת, אך הגיוני שבעקבות הקשר שלו למשחק הוא יופיע בכנס כדי לתת פרטים חדשים על הסרט. עדיין, אנחנו לא נתנגד בכלל להכרזה רשמית על Injustice 3, ו-DC Fandome 2021 הוא המקום המושלם להכרזה מהסוג הזה.

הדלפה שעלתה ל-Reddit בימים האחרונים חשפה את רשימת הדמויות שצפויה להיות ב-Injustice 3, והרשימה הארוכה מלאה בדמויות אהובות, חלקן הופיעו במשחקים הקודמים וכבר די ברור שנראה אותן כמו באטמן, סופרמן, הפלאש וכו', וחלקן חדשות לחלוטין כמו King Shark, Constantine, Ras' Al Ghul ו-Mirror Master. דמויות ה-DLC שיצטרפו לאחר ההשקה כוללות את He-Man ו-Neo בתור דמויות אורחות, לצד Johnny Cage ו-Fire God Liu Kang מסדרת Mortal Kombat שיקפצו לבקר. אליהם יצטרפו דמויות כמו Killer Croc בתור סקין לקינג שארק, Etrigan ו-Livewire.

תמונה

כמובן שמדובר בשמועה בלבד ולכן מומלץ לקחת הכל בעירבון הכי מוגבל שיש, אבל אם אכן נקבל הכרזה עבור Injustice 3, שנת 2021 תהפוך לקצת יותר משמחת עבורנו. מה אתם חושבים על השמועה? חושבים שהכרזה מסוג זה מתאימה לבמה של DC Fandome 2021, או שכדאי ל-WB להמתין לאירוע גדול יותר כמו טקס פרסי המשחקים או E3 2022? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י