הרשמה

הקונסולה הניידת של Razer דלפה לראשונה

חברת הגיימינג רוצה להיכנס גם לשוק הקונסולות הניידות

אנחנו תמיד אוהבים לראות שיתופי פעולה בין חברות

אנחנו כאן בצוות אוהבים מאוד את הקונספט של קונסולות ניידות. בשנים האחרונות השוק הזה נשלט על ידי ה-Nintendo Switch הנהדרת אך לפני מספר חודשים קיבלנו את ההכרזה שחברת Valve מתכוונת להיכנס לשוק ולקרוא תיגר על ה-Switch עם קונסולת ה-Steam Deck שצפוייה להגיע בחודש פאברואר. אך עכשיו אנחנו מקבלים הדלפה חדשה שרומזת שגם חברת Razer רוצה לתת ביס בעוגת השוק הנייד עם קונסולה חדשה שהיא עובדת עליה. בשנים האחרונות אנחנו רואים ש-Razer מכוונת להיות יותר חברת חומרה מאשר חברת ציוד היקפי כשהיא השיקה לפני מספר שנים קו לפטופים ולפני מספר חודשים גם מסך ראשון מתוצרתה. לכן הדיווחים על קונסולה ניידת לא מפתיעים אותנו במיוחד.

על פי דיווח שהתפרסם באתר Videocardz ניראה כי כמה שקופיות מתוך מצגת של חברת Qualcomm דלפו לרשת. Qualcomm היא יצרנית השבבים הניידים המובילה בעולם ועל פי מספר דיווחים שונים היא עובדת על שבב אשר מיועד לגיימינג בשם G3x. ככל הניראה על מנת להציג את היכולות של ה-G3x החברה משתפת פעולה עם Razer כדי לפתח קונסולה ניידת (כרגע זה רק Dev Kit) מבוססת אנדרואיד. על פי אחת השקופיות לקונסולה יהיה מסך OLED בקצב 120Hz, סוללה בנפח של 6000mAh, תמיכה ב-5G,שתי מצלמות ו-Haptic Feedback. 

התמיכה ב-5G היא חשובה במקרה הזה שכן על פי דיווחים שונים המכשיר צפוי להסתמך רבות על שירותי הזרמת משחקים כמו GamePass, Steam Link ודומיהם. אבל כאמור הקונסולה צפויה להיות מבוסס אנדרואיד כך שסביר להניח שיהיה אפשר להתקין גם משחקים ואימולטורים שונים מה-PlayStore. נכון לעכשיו אלו כל הפרטים שיש לנו על הקונסולה הניידת של Razer אך אנחנו כבר לא יכולים לחכות לקבל עליה מידע נוסף.

מה דעתכם על שיתוף הפעולה הזה? האם יש לו מקום בשוק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י