הרשמה

ביקורת: Razer Kaira Pro Headset for Xbox

שמואל קיבל את אוזניות הגיימינג של Razer להתנסות, ובזמן מעולה שכן הוא משחק הרבה יותר על ה-Xbox גם ככה! בואו לקרוא מה הוא חשב עליהן!

מה אגיד ומה אומר: ה-Kaira Pro הן ללא ספק האוזניות הכי טובות שהשתמשתי בהן לגיימינג עד כה - למרות שהן ממש לא מושלמות

עותק סיקור סופק לנו על ידי בנדא מגנטיק, תודה רבה!

יודעים מה מעולם לא היו לי? אוזניות גיימינג אלחוטיות. כן, אני גיימר בוגר כבר למעלה מעשור, אוזניות גיימינג אלחוטיות נמצאות איתו כבר כמה שנים טובות ועדיין לא היו לי זוג אף פעם. זה לא שלא רציתי, זה פשוט שהיו לי אוזניות חוטיות מהממות שמעולם לא רציתי להחליף כי הן יותר מהספיקו. עכשיו באים רייזר כדי לנסות ולהוכיח לי שאני טועה, עם ה-Kaira Pro שלהן - ספציפית הגרסה המותאמת לקונסולות ה-Xbox. אז שחקני ה-Xbox שכאן (וגם המובייל והמחשב, כפי שתראו בקרוב בביקורת) - האם האוזניות הללו שוות את הכסף שלכם? בואו נבדוק!

מה באריזה?

נו כרגיל - עוד ביקורת חומרה שבה שמואל מבזבז זמן בלדבר על האריזה, אבל אין מה לעשות - בעיניי זאת חלק מחוויית הקנייה, ואני באמת מאמין שאריזה טובה ראויה לציון. כיאה לרייזר, המוצר שלהם מגיע באריזה ממש מגניבה, כשכל האביזרים השונים שאתם מקבלים עם האוזניות (אותם אמנה עוד מעט) מגיעים בתוך שקיות ייעודיות להן. בתוך האריזה תוכלו למצוא את האוזניות עצמן, מקל מיקרופון שאפשר לחבר לאוזניות, כבל הטענה קלוע, סטיקרים של Razer וספרון הדרכה לגבי היכולות השונות של האוזניות והכפתורים השונים.

דבר אחד שחשוב לי לציין בחלק הזה של הביקורת הוא ספרון ההדרכה (או יותר עלון הדרכה). כפי שאני אציין בהמשך, יש לאוזניות הללו פיצ'ר מיוחד שמאפשר להן להתחבר לקונסולת ה-Xbox שלכם ולמכשיר אחר בו זמנית ובעוד שאחרי התעסקות עם האוזניות דיי הבנתי איך להתעסק איתן, היה יותר מהיר אם הייתי מסתכל על העלון הדרכה. אז טיפ שלי אל כל מי שקורא את הביקורת הזו: אל תדלגו על העלון הזה, זה יחסוך לכם זמן וכאב ראש.

איכות בנייה ועיצוב

זה הולך להיות עוד חלק קצר בביקורת הזו: איכות הבנייה של האוזניות הללו מעולה. אפילו יותר ממעולה: היא מצוינת. הנ"ל נכון לגבי איכות החומרים עצמם וקשיחות החומר - הפלסטיק הקשיח ש-Razer השתמשה בו תורמות לגמישות והעמידות של האוזניות הללו שבאמת מתאימות להרבה סוגים של ראשים שונים (מקטנים יותר ועד רחבים וגבוהים יותר). תוסיפו לכך את הכריות הנהדרות בכל אחד מהדרייברים בגודל 50mm שיש לאוזניות הללו ואתם מקבלים אוזניות נוחות שאפשר לשים על הראש לאורך זמן.

האיכות המעולה גם ממשיכה לעיצוב של האוזניות שנראות מגניב למדי. האוזניות שחורות לחלוטין עם גימור ירוק בחלקים שונים של האוזניות. אבל זה לא היה Razer ואלו לא היו אוזניות גיימינג אם היא לא הייתה מוסיפה RGB לאוזניות הללו, אז תוכלו למצוא את הסמל של Razer זוהר על כל אחד מהדרייברים (בחלק החיצוני כמובן). האוזניות עצמן גם מאוד קומפקטיות, כשכאן גם יש לי את אחת הבעיות היותר מוזרות איתן: יש המון כפתורים וגלגלות בחלק התחתון של האוזניות הללו במה שגורם להן להרגיש מאוד עמוסות. אני הייתי מוצא את עצמי מחפש את כפתור החיבור למובייל או ל-Xbox או את הגלגלת הנכונה להגברת הווליום של מיקרופון כל הזמן. זה לא משהו שלילי במיוחד - ריבוי הבחירות הוא מבורך, אבל זה כן פוגם בעיצוב המעולה של האוזניות הללו.

איכות שמע, הקלטה וחווית משתמש

נתחיל עם השורה התחתונה של החלק הזה של הביקורת: האוזניות הללו נשמעות מצוין. לא ציפיתי לפחות מאוזניות בתג המחיר של ה-Kaira Pro, אבל זה עדיין מעודד לדעת שאם אתם קונים אוזניות גיימינג יקרות, איכות הסאונד שתופק מהן תהייה נהדרת. ניסיתי את האוזניות הללו בייעוד המרכזי שלהן (גיימינג) וגם בשמיעת מוזיקה וסדרות ואני שמח לבשר שהאיכות שלהן טובה מאוד בכל גזרה: בגזרת הגיימינג, בעוד שהיכולות של האוזניות הן טובות כבר בשימוש ראשוני, Razer איפשרו למשתמשים של האוזניות גם להוריד אפליקציה ל-Xbox שתוכל לאפשר להם לשחק עם הגדרות ה-Equalizer של האוזניות מבחינת שמע, מיקרופון ועוד הגדרות כאלה ואחרות.

כמו תמיד: כל פעם שמשחק או רכיב חומרה מאפשר לשחקן איזשהו חופש פעולה, זה מבורך בעיניי, אבל לאלו מכם שלא אוהבים להתעסק עם הדברים האלה, האפליקציה מכילה כל מיני הגדרות מוכנות מראש לסוגים שונים של משחק כמו FPS לדוגמא, שנותן דגש לקולות של צעדים מסביבכם - מה שהיה מאוד ברור במולטיפלייר של Halo infinite. גם ה-Latency של האוזניות מעולה, בין אם על ה-Xbox או המובייל והמחשב, חווית המשחק שלי לא נפגעה מאיזשהו עיכוב בין התמונה לסאונד. אבל כדי לבדוק את היכולות של האוזניות הללו באמת, הפעלתי את המשחק היחיד שאני יכול לחשוב עליו כמבחן ליכולות של אוזניות גיימינג: Hellblade.

המשחק הזה באמת מציג את היכולות של ה-Kaira Pro בצורה הטובה ביותר כשכל הרעשים והלחישות שסנואה שומעת באמת הקיפו אותי כשחקן והשתלבו בצורה נהדרת עם שאר הסאונד במשחק. האם האוזניות הללו נמצאות במקום הראשון מבחינת איכות הסאונד שהן מפיקות? לא באמת - אצלי בבית יש לי אוזניות שמפיקות סאונד טיפה יותר טוב מזה של ה-Kaira Pro, אבל א. הן עולות הרבה יותר מהן (אזור ה-200 דולר) וב. זה לא גורע מהיכולות המאוד טובות של ה-Kaira Pro בגזרה הזאת.

הפיצ'ר המרכזי של האוזניות הללו: אינטגרציה ושימוש מקביל בקונסולה ובמובייל גם עובד מצוין: יצא לי כבר לחבר את האוזניות ל-Xbox ולשחק ב-Halo או פורצה ויחד עם זאת לחבר את ה-Kaira Pro לטלפון שלי ולדבר עם אנשים בדיסקורד תוך כדי - זה דיי מגניב, אני לא אשקר. אתם יכולים אפילו להחליט מה ישמעו יותר טוב: את ה-Xbox או את המכשיר שאתם מחוברים אליו. כמובן שעל ה-Xbox זה פחות משמעותי כי אפשר כמובן לפתוח Voice Chat ולדבר עם אנשים, אבל זה עדיין נהדר שיש לנו את האופציה הזו בכלל. על ה-Switch נניח זה היה מצוין, אבל זה לא עובד שם (למרות שאפשר לחבר את האוזניות ל-Xbox ואז ל-Switch ואז לנסות לפתוח Voice Chat ב-Xbox ולדבר עם חברים שם תוך כדי משחק ב-Switch... עזבו מסובך מדי).

אבל כמו תמיד עם אוזניות גיימינג, מה עקב האכילס שלהן? אם ניחשתם "מיקרופון", אז צדקתם ואתם זוכים בפסקה שלמה בנושא: המיקרופון של ה-Kaira Pro הוא בסדר - הוא עושה את עבודתו נאמנה, צלילים עוברים כמו שצריך ואנשים ישמעו אתכם מהצד השני, אבל מבדיקות הקלטה שעשיתי הסאונד לא חלק כמו שהייתם מצפים מאוזניות בתג המחיר של ה-Kaira Pro. נכון, האוזניות מגיעות עם מיקרופון ייעודי שאפשר לחבר לאוזניות, אבל השיפור הוא לא אסטרונומי והאסתטיקה של האוזניות נפגעת, אז אני כבר מעדיף להישאר עם האוזניות במצב הרגיל והנוח יותר שלהן. באמת לא ברור לי למה ב-5 שנים שאני פה עוד לא נתקלתי באוזניות גיימינג (חוטיות ואלחוטיות כאחד) עם מיקרופון שבאמת מצליח להמם אותי או לפחות לגרום לי לומר שהוא שווה את הכסף.

השורה התחתונה

מה אגיד ומה אומר: ה-Kaira Pro הן ללא ספק האוזניות הכי טובות שהשתמשתי בהן לגיימינג עד כה. איכות הסאונד טובה מאוד, האוזניות בנויות נהדר ונוחות להפליא, ה-Latency פשוט לא קיים עם האוזניות האלחוטיות הללו והחיבור לקונסולות, הטלפון שלי והמחשב הוא סופר מהיר. כרגיל, עקב האכילס של האוזניות הללו הוא המיקרופון שפשוט לא מרשים בשום צורה שלו (למרות שהמיקרופון החיצוני שמסופק באריזה טוב יותר, אבל חוץ מזה מדובר ביופי של אוזניות שבאמת קל לי להמליץ עליהן למי שמחפש חווית האזנה מעולה על קונסולת ה-Xbox, הטלפון או המחשב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

8.5
מתוך 10

הטוב

  • איכות סאונד נהדרת
  • עיצוב מגניב למדי
  • איכות בנייה מהמעלה הראשונה
  • אפשרויות קאסטומיזציה רבות (כמעט בכל מישור)

הרע

  • מיקרופון בינוני למדי
  • האוזניות מרגישות עמוסות בכפתורים

וה-RGB

  • אתם לא יכולים לאיית גיימינג בלי RGB
שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י