הרשמה

סירטון חדש מתוך Lord of the Rings Gollum נחשף

משחק שר טבעות חדש עם גיבור לא צפוי, גולום

חיכינו לטריילר של Lord of the Rings Gollum

במסגרת טקס פרסי המשחקים חברת Deadlic Entertainment חשפה טריילר חדש למשחק שיקח אותנו עמוק אל העולם של Lord of the Rings. למי שלא זוכר נספר ש-Lord of the Rings Gollum הוא משחק אקשן והתגנבות שהוכרז לפני מספר חודשים והגיבור הראשי בו הוא לא אחר מאשר Gollum. במשחק נשחק את האישיות המפוצלת של גולום וסמיגל במקביל. והשחקן יוכל לבחור לאיזה כיוון ללכת עם הבחירות של גולום בין אם זה לכיוון הצד האפל או המואר.

הטריילר החדש מראה לנו קרב של גולום עם אורקים אך זהו טריילר סינמטי ולא של גיימפליי לצערנו הרב. יהיה מעניין לראות האם הבחירות בין גולום לסמיגל ישפיעו על היכולות במשחק, וכיצד יהיה ניתן לפתח את הדמות בהתאם לבחירות. המשחק עצמו צפוי להיות משחק אקשן הרפתקאות עם דגש גדול על התגנבויות, קפיצות וטיפוסים. הטריילר מציג שהכלים של גולום יהיו הסביבה, היוזמה והתחכום, יותר מאשר כוח פיזי.

העלילה עצמה מתרחשת ככל הנראה לפני הספרים כאשר גולום מנסה להשיג את הטבעת שאבדה לו. לא ברור בדיוק באיזה שלב, אך כניראה שזה קצת לפני שהוא מתחרפן לגמרי כשהוא עדיין במאבק בין שתי הצדדים באישיות שלו. מכיוון שהתוצאה ידועה מראש, יהיה מעניין לראות איך המאבק הפנימי הזה של גולום ינוהל וכיצד המפתחים יצליחו להישאר נאמנים לסיפור האמיתי. במשחק גם נזכה לראות דמויות מוכרות כמו גאנדלף ו-Mouth of Sauron. וגם דמויות פחות מוכרות כמו Thranduil.

Lord of the Rings Gollum צפוי לצאת במהלך 2022 לקונסולות הקודם, הדור הנוכחי, ה-Switch והמחשב. הוא פותח על ידי Deadlic Entertainment הידועים בעיקר במשחקי Point and Click ובמשחקי Graphic Adventure. נראה שזה המשחק הראשון שלהם בסדר גודל כזה ונחזיק להם אצבעות שיצליחו.
מה דעתכם על Lord of the Rings Gollum? האם הוא מעניין אתכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י