הרשמה

שירות ה-Game Pass חצה את רף 25 מיליון משתמשים

מונוקומה לא יעזוב אתכם לבד

לצד ההכרזה ש-Danganronpa מגיע לשירות גם כן

קשה להגיד ש-Microsoft לא טרפו את כל הקלפים בימים האחרונים בכל מה שקשור לחדשות גיימינג, הקניה של Activision Blizzard היא לא חדשה קטנה בכלל, במיוחד כשמדובר בעסקה מאוד ענקית של כ-69 מיליארד דולר. החדשה הזאת מגיעה אחרי חרושת שמועות שארכה חודשים ארוכים שבהם נשמעו כמה שמות של מפיצות ששקלו לרכוש את החברה, בין השמות היה ניתן גם למצוא את EA שהיתה מעוניינת ברכישה אבל כפי שאנחנו יודעים עכשיו, ענקית התוכנה היא זאת ששלפה את הארנק ראשונה.

אנשים שקראו את ההכרזה של Microsoft בנוגע לרכישה, אולי שמו לב לפרט נוסף שנכתב באופן כמעט קאז'ואלי לחלוטין. אחרי שהחברה דיברה על כך שהיא עתידה להוסיף כמה שיותר משחקים מהקטלוג של Activision Blizzard לקטלוג המשחקים של שירות ה-Game Pass נכתב כך: "אנחנו גם הודענו היום ששירות ה-Game Pass שלנו עכשיו עבר את 25 המיליון משתמשים פעילים. כמו תמיד, אנחנו מצפים להמשיך ולהוסיף עוד ערך ומשחקים לשירות ה-Game Pass."

עוד ידיעה חביבה במיוחד מגיעה בדמות ההכרזה על המשחקים החדשים בשירות ה-Game Pass, בין המשחקים שכבר ידענו שמגיעים לשירות כמו Rainbow Six Extraction (הביקורת שלנו כבר עלתה לאתר, מוזמנים לקרוא!) וטרילוגיית Hitman, הנובלה הויזואלית הפופולרית Danganronpa הגיעה גם כן לשירות ה-Game Pass וכבר עכשיו זמינה למשחק בשירות! למי שמחפש נובלה ויזואלית עם אלמנטיים חקירתיים של רצח, אני ממליץ לכם בחום לנסות את המשחק (ולהחליף דחוף לדיבוב היפני), מבטיח שלא תתאכזבו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י