הרשמה

המשחק Justice Online מגיע למערב

נמר, דרקון ונופים מרהיבים

המשחק הסיני הפופולרי צפוי להגיע למערב בסוף השנה

משחק התפקידים מרובה המשתתפים (MMORPG) בשם Justice Online צפוי להגיע למערב ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית. מדובר במשחק MMORPG בסגנון סיני מסורתי (Wuxia) הכולל אומנויות לחימה, תעופה וקסמים צבעוניים. המשחק יצא בשנת 2018 והפך לפופולרי מאוד בסין והסביבה כשהוא כבש את ליבם של עשרות מיליוני שחקנים במדינה. המשחק מתהדר בגרפיקה מדהימה והוא אפילו תומך בטכנולוגיית Ray Tracing לתאורה מתקדמת ומציאותית הרבה יותר.

המשחק דומה לרוב משחקי MMORPG שתמצאו היום עם דמויות, מקצועות ותפקידים כמו DPS טנק ומרפאים בנוסף למערכת קרב קצבית. הדמויות אינן נעולות למין ספציפי כמו הרבה משחקים סיניים ויש דמויות חדשות שיוצאות כל זמן מה. המשחק מכיל תשעה איזורים שונים עם למעלה מ-24,000 קמ"ר של שטחים למשחק כשיש דגש גדול על מחקר וטיול ברחבי העולם. יש הרבה תכני PvE כמו גם תכנים קהילתיים עם מנגנונים של מנטורים וחניכים שנועדו להקל על שחקנים חדשים. כמו משחקים סיניים רבים יש דגש רב על הסיפור והעלילה, כאשר בגרסה הסינית קו העלילה הראשי מדובב במלואו, כפי שראינו במשחק Swords of Legends Online הדיבוב לאנגלית לא תמיד עובר חלק, נראה אם Netease ילמדו מהטעויות הללו. חיות רכיבה גם הן חלק אינטגרלי מהעולם וניתן לצוד ולאלף חיות רכיבה כולל עכבישי ענק מפלצתיים, אבל בינינו, הכי כיף לעוף בין המקומות באמצעות קפיצות קונג פו מרשימות.

המודל הסיני הוא Free to Play עד דרגה מסוימת ואז יש לעשות מנוי. נכון לעכשיו לא ידוע מה יהיה התמחור המערבי אך אפשר להניח שהוא יהיה מעט שונה כפי שקרה עם משחקים סיניים אחרים שהגיעו למערב. חברת Netease טובלת את אצבעותיה במים עם משחק AAA ראשון שמגיע למערב תחת ידיה, מדובר בחברה השניה בגודלה בסין כמעט ללא אחיזה עם משחקים למערב שאינם למובייל. אם כבר מדברים על מובייל יש עדיין שמועה עיקשת על כך שהמשחק ייצא גם למובייל, לא ברור אם כמשחק נפרד או המשך של המשחק הזה. 

חברות סיניות רבות מחפשות להתרחב מערבה בשל הרגולציה הכבדה על משחקי אונליין של ממשלת סין על אזרחיה. אך זו אינה משימה פשוטה, הטעם המערבי שונה מאוד מהחך הסיני ושחקני פנטזיה מערביים מעדיפים לראות ויקינגים ופנטזיה מערבית מאשר משחקי הפנטזיה הסינית. האתגר של Netease איננו פשוט הן מבחינת התכנים הסיניים והתאמתם לטעם המערבי, והן מבחינת המודלים הכלכליים הסיניים שאוהבים לשלם כדי להתקדם במשחק, מודל שמאוד שנוא במערב. 

כמי ששיחק כמה עשרות שעות בגרסה הסינית של Justice Online אני בהחלט מצפה לגרסה המערבית ומקווה שהיא תצליח. חברת Netease מתכננת להשקיע הרבה במשחק בשנת 2022 עם לא מעט תכנים חדשים אמורים לצאת, כמו גם גרסת ענן שתאפשר לשחק ללא מחשב, אך אינני יודע אם ואיך זה יגיע אלינו, כל שנותר הוא רק לקוות.

מה דעתכם על הגעתו של Justice Online? האם תנסו אותו? ספרו לנו בתגובות!

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:34 27.01.2022 | hg545454 hg545454

    נשמע משחק יפה

  2. 2

    12:44 10.06.2023 | גדי גדי (אורח)

    מוכר לי מהאתרים האלה כמו משחקים לילדים

  3. 3

       | פורסם ע"י