הרשמה

השמועות סביב Warzone 2 מתחילות להתגבש

מוכנים לשדה קרב חדש?

אלו רק שמועות אבל הן מגיעות ממקור אמין מאוד

בין אם אתם אוהבים אותו או שונאים אותו (כמוני) אי אפשר להתעלם מההצלחה העצומה של Warzone. משחק ה-Battle Royale של Activision לקח את כל ז'אנר המשחקים כמה צעדים קדימה והציב לכל המשחקים החדשים בשוק רף מאוד גבוה שהם צריכים לעמוד בו. ההצלחה של Warzone הכניסה ל-Activision המון כסף מאז שהושק ונדמה שהמשחקים שיצאו אחרי הצלחתו של Warzone נועדו כדי להניע אותו עוד יותר, או כמו ששמואל כתב בביקורת שלו ל-Vanguard: "העיקר שהמשחק ייצא בזמן להשקה השנתית שלו ושנוכל להשתמש בו כדי להביא עוד דמויות ונשקים ל-Warzone."

לא ניראה שההצלחה המסחררת של Warzone קרובה לעצירה אך בזמן האחרון אנחנו מתחילים לשמוע יותר ויותר שמועות על משחק המשך. על פי ציוץ של טום הנדרסון (Tom Henderson) המשחק החדש נקרא כרגע פשוט Warzone 2 ועל פי הנדרסון הוא צפוי להגיע לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב כשהוא לא יכיל נשקים מהמשחק הראשון ולא תיהיה בניהם אינטגרציה כלל. Warzone 2 יהיה ככל הניראה משחק חדש לגמרי עם כל המשתמע מכך. מאז הציוץ הראשוני של הנדרסון השמועות סביב Warzone 2 מתפשטות כמו אש בשדה קוצים אבל כמו תמיד נזכיר שאלו רק שמועות וצריך לקחת אותך בעירבון מוגבל אם כי נזכיר גם שטום הנדרסון הביא מספר לא מובטל של פעמים מידע אמין מאוד שהתברר כמדויק.

נכון לעכשיו כל שיש לנו הם שמועות ואת Warzone המקורי להעביר איתו את הזמן. כניראה שנצטרך לתת לזמן לעשות את שלו ולהביא לנו פרטים חדשים, בנתיים נקווה שרכישת Activision-Blizzard על ידי Microsoft לא תפגע בפיתוח של משחקים חדשים.
מה דעתכם על Warzone 2? החלטה נכונה או שעדיף להמשיך לפתח את Warzone?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:36 27.01.2022 | hg545454 hg545454

    אף פעם לא אהבתי במיוחד את COD

  2. 2

       | פורסם ע"י