הרשמה

מנכ"ל EA מודה ש-Battlefield 2042 הוא אכזבה

עוד לא הבנתם שהפיתרון הוא לתת לנו את Bad Company 3?

אפילו מנכ"ל EA לא יכול להתעלם יותר מהשחרור המקרטע של Battlefield 2042

המשחק האחרון בסדרת Battlefield לא זכה ליותר מידי רגעי חסד מרגע יציאתו בחודש נובמבר האחרון (כנראה שאחד היחידים הוא הבחירה של רועי במשחק כמשחק השנה שלו). על פי השמועות האחרונות אפילו האופציה להפוך את המשחק לFree to Play על השולחן כרגע מבחינת EA. אחרי ערימות של הייפ מצד השחקנים המשחק התקבל בביקורות פושרות במיוחד גם בעיניי המבקרים וגם בעיניי הקהל. הטענה המרכזית נגד המשחק היא שפע של באגים שהכריחו את המפתחת DICE להיכנס להילוך גבוה ולבצע הרבה תיקונים בזמן קצר יחסית, מה שגרע מהם בטווח הארוך. בנוסף, נראה שהמעריצים הותיקים פשוט לא התחברו למשחק החדש ולשינויים שהוא ניסה להביא אל זירת ה-FPS. רבים מהשחקנים חשו כי מאפיינים אהובים ומרכזיים מידי בגיימפליי של Battlefield נמחקו והמשחק לא שמר על מה שהפך את הסדרה לכל כך אהובה מלכתחילה. Battlefied 2042 הופצץ בביקורות שליליות ב-Steam וב-EA החליטו לדחות את העונה הראשונה של המשחק לקיץ הקרוב כדי ש-DICE ינצלו את הזמן לעוד עבודת תיקונים.

הקהל החליט להצביע ברגליים ונתוני המכירות של Battlefield 2042 היוו אכזבה גדולה עבור המפיצה EA. בהודעה שמסר מנכ"ל החברה אנדרו וילסון (Andrew Wilson) וכוונה אל בעלי המניות ניתן לראות את ההתייחסות הראשונה שלו לדברים: "השחרור של Battlefield 2042 לא תאם את הציפיות שלנו, אפשר להסתכל על מגפת הקורונה ועל העבודה מהבית כגורם מרכזי לכך אבל זה רק חלק קטן מכך שהמוצר הסופי לא יצא כפי שרצינו והשחקנים פשוט לא התחברו לשינויים שביצענו בנוסחא המוכרת של המשחק". ווילסון הוסיף ואמר: "שחררנו את המשחק בצורה יציבה וחזקה, אבל ככל שיותר ויותר שחקנים חוו את המשחק הבנו שמשהו כאן לא עובד ונהיה ברור שיש במשחק בעיות ביצועים וגם בעיות בחלק מהבחירות העיצוביות שעשינו בעיניי הקהילה".

ווילסון התחייב לכך שתיקונים נוספים יעשו במשחק ושהוא סומך על DICE שיהפכו אותו למה שהתכוונו מלכתחילה. למרות הכישלון, נראה שהשחרור הבעייתי לא היווה נזק בלתי הפיך לרווחים של EA שבכל מקרה מגיעים היום בעיקר מ-FIFA ו-Apex Legends, כך לפי הצהרה אחרת. הפעם של מנכ"ל הכספים של EA, בלייק יורגנסן (Blake Jorgensen).
מה דעתכם? כבר יצא לכם לשחק ב-Battlefield 2042? ספרו לנו בתגובות איך והאם העליהום מוצדק!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:56 07.02.2022 | המאסטר המאסטר (אורח)

    אני רוצה את הכסף שלי חזרה

  2. 2

       | פורסם ע"י