הרשמה

אפשר להירגע: Microsoft מאשרת ש-Call of Duty ייצא לכל הפלטפורמות

הדרך החדשה של Activision מתחילה להתבאר

באמת חשבתם שהם יוותרו על הכסף הזה?

בצעד יחסית חריג הבהירה חברת Microsoft את כוונותיה לגבי סדרת Call of Duty ועוד סדרות פופולאריות של מבית Activision Blizzard. העסקה בין החברות שהוכרזה בחודש שעבר עוד רחוקה מלהיחתם באופן רשמי אך היא צפויה להעביר את השליטה בכל הסטודיואים והזיכיונות של Activision Blizzard לידיים של Xbox באופן מוחלט, בדומה לעסקה שנחתמה בעבר בין ענקית הגיימינג ל-Bethesda. רק שבשונה Bethesda, מיקרוסופט החליטה להבהיר עוד לפני סגירת העסקה בפוסט בבלוג הרשמי של החברה את כוונותיה לגבי העתיד.

"כדי להיות ברורים, מיקרוסופט תמשיך להפוך את משחקי Call of Duty וכותרים פופולריים אחרים של Activision Blizzard לזמינים ב-PlayStation עד לתוקף כל הסכם קיים. התחייבנו בפני סוני שנהפוך אותם לזמינים גם ב-PlayStation מעבר להסכמים הקיימים." נראה שלא רק הכותרים העתידיים בסדרת היריות האולטרה פופולארית של Activision יישארו זמינים לכל הפלטפורמות, אלא גם גם משחקים פופולאריים אחרים של החברה. בין אם מדובר ב-Overwatch 2,Diablo 4 או Crash Bandicoot, ל-Activision יש לא מעט סדרות ענק ויהיה מעניין לראות אם מיקרוסופט יחליטו להשאיר חלק מהן אקסקלוסיביות ל-Xbox.

הפוסט אגב ממשיך בהבעת רצון מצד מיקרוסופט להביא כותרים של Activision ל-Nintendo Switch. "אנחנו מתעניינים בלקחת צעדים דומים בתמיכה לקונסולה המצליחה של נינטנדו" - האם אנחנו בדרך לראות את Modern Warfare על הסוויץ'? כנראה שלא, אבל יש לא מעט מועמדים אחרים. מיקרוסופט כבר תקופה נחשבת לענקית גיימינג, אך הרכישה האחרונה שלה הקפיצה אותה למעמד חדש בתעשייה. יהיה מעניין מאוד לראות איך יתנהלו העניינים ב-Activision אחרי סיום העסקה וכולי תקווה שזה יסמן עבורה דרך חדשה ונקייה יותר. לאיזה כותר עתידי של Activision Blizzard אתם הכי מחכים? ספרו לנו למה זה אוברווטץ' 2 בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:12 15.02.2022 | Avishay2007 Avishay2007

    איזה כיף! תודה רבה למייקרוסופט שנותנת לכולם לחוות את המשחקים של Activision ו Blizzard.
    נ״ב ספיירו גם חלק מהאישור או רק קראש והמשחקים שציינת?

  2. 2

    11:30 17.02.2022 | OfirOm OfirOm

    לאבישי,
    כל הזיכיונות של אקטיבישיין יהיו שייכים למיקרוסופט.

    אני מקווה שיעשו חידוש ל- Blur אפילו שביזאר קריישיין כבר מזמן עברו מן העולם

  3. 3

       | פורסם ע"י