הרשמה

כל ההכרזות מה-Nintendo Direct של פברואר 2022!

2022 נפתחת הכי בסערה שאפשר עם הדיירקט הראשון של השנה! מה היה לנו בו?

הספורט חוזר ובגדול לנינטנדו, Xenoblade מכה בשלישית על ה-Switch והכרזה אחת שהרגישה כאילו כוונה אליי ישירות.

כן, זאת כמעט אותה הכותרת בדיוק מהשנה שעברה, אבל הנה אנחנו שוב בפברואר ושוב עם נינטנדו דיירקט חדש! הפעם לא היינו צריכים לחכות המון בין הדיירקטים אבל זה לא אומר שלנינטנדו אין הרבה על מה לדבר בדיירקט הזה. אז מה היה לנו בדיירקט הראשון מזה כמעט שנתיים שבוודאות לא יכיל הכרזה חדשה על דמות שמגיעה ל-Super Smash Bros. Ultimate? בואו נראה!

Fire Emblem Warriors: Three Hopes

ההכרזה הראשונה שלנו לדיירקט הזה היא לא אחרת מאשר משחק חדש בסדרת משחקי ה-Mosou של Fire Emblem. המשחק החדש יביא איתו גם סיפור חדש שיספר את הסיפור של Fire Emblem: Three Houses המצוין בזווית קצת שונה עם הדמויות המוכרות. המשחק יגיע ב-24 ביוני.

Advanced Wars 1+2: Re-Boot Camp

טריילר חדש למשחק הטקטיקה המחודש נחשף בדיירקט. הטריילר שם זרקור על מוד יצירת השלבים והאפשרות לשחק אונליין ובמוד לוקאלי. המשחק צפוי לצאת ב-8 באפריל.

No Man Sky

אוקיי לזה באמת לא ציפיתי: המשחק No Man Sky מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch בקיץ הקרוב!

Mario Strikers Battle League

משחק כדורגל חדש מגיע לזירה וזה לא UFL! המשחק הבא בסדרת משחקי Mario Strikers מגיע ל-Switch ויביא איתו מתקפות מיוחדות, מודים לוקאלים (עם עוד שבעה חברים במוד של ארבע על ארבע!) וברשת ועוד. המשחק יוצא ב-10 ביוני ואפשר להזמין את המשחק מראש כבר מעכשיו!

Splatoon 3

הטריילר החדש הציג לנו את מוד ה-Salmon Run החדש שייקרא Salmon Run Next Wave. המוד החדש יביא לנו אויבים חדשים ומסוכנים, יכולות חדשות כמו האופציה לזרוק את ביצי הסלמון משחקן לשחקן ועוד. המשחק צפוי לצאת בקיץ הקרוב.

Front Mission 1st Remake

אין לי מושג מה זה משחק הטקטיקה הזה משנת 1995, אבל זה לא משנה את העובדה שהוא ומשחק ההמשך שלו מגיעים אלינו בגרסאות חדשות לחלוטין, כשהמשחק הראשון יגיע השנה.

Disney Speedstorm

משחק קארטינג חדש של דיסני מגיע והוא הולך להיות חינמי לחלוטין. עכשיו חינמי + קארטינג לרוב אומר מיקרו-רכישות, אז מצד אחד אני חושש ומצד שני המשחק נראה טוב והוא מיוצר על ידי היוצרים של סדרת משחקי Asphalt אז אני נותן להם את חמת הספק. המשחק עומד לצאת בקיץ הקרוב.

Star Wars: The Force Unleashed

משחק האקשן Star Wars: The Force Unleashed מגיע ל-Switch. לפי פרסומים שעלו אחרי הדיירקט זה נראה שהמשחק יהיה מבוסס בגדול על גרסת ה-Wii שתאפשר לנו לעשות שימוש ב-Gyro לכל מיני יכולות של ה-Force. המשחק צפוי לצאת ב-20 באפריל.

Assassin's Creed: The Ezio Collection

טריילר חדש ל-Assassin's Creed: The Ezio Collection נחשף בדיירקט. האוסף צפוי להגיע ל-Switch ב-17 בפברואר.

SD Gundam Battle Alliance

אקשן. תפקידים. Mecha. הייתם מוסיפים גם לחימה והייתם מקבלים את המשחק המושלם בשבילי, אבל זה נראה ש-SD Gundam Battle Alliance כבר הצליח לתפוס לי את העין מספיק. המשחק יגיע ל-Switch השנה.

Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition

אין לי מילים. אין לי שום מילים.

אחד המשחקים הכי אהובים עליי אי פעם עומד לצאת על ה-Switch ועל כל שאר הקונסולות בגרסה מחודשת עם פסקול מחודש, פיצ'רים גרפיים ושיפורים למשחקיות. אני שנים רוצה גרסה מחודשת למשחק הזה (ול-Chrono Trigger) ועכשיו כשהיא פה אני לא יודע מה לומר חוץ מתודה. המשחק צפוי לצאת ב-7 באפריל.

Kirby and the Forgotten Land

טריילר חדש ונהדר הוצג למשחק הבא של קירבי שמגיע אלינו בחודש הבא. הטריילר מציג לנו שניים מהחידושים הגדולים של המשחק: Mouthful Mode שמאפשר לקירבי לאכול חפצים גדולים כמו מכוניות ומכונות שתייה ולעשות שימוש בהם כדי להתגבר על אתגרי פלטפורמה וחידות מסוימות, או לתקוף יריבים אחרים (תראו איך הוא אוכל את האוטו - איזה חמוד!). החידוש השני הוא היכולת לשדרג את יכולות ההעתקה של קירבי ובכך לתת להם עוד כוח או פונקציונאליות שונה. המשחק נראה פשוט מעולה מטריילר לטריילר וכבר קשה לי לחכות ליציאה שלו ב-25 במרץ.

MLB 22

MLB מגיע לראשונה לקונסולה של נינטנדו. הטריילר החדש מציג לנו את המשחק והשחקן שעל הקאבר שלו. יד על הלב, הגרסה ל-Switch נראתה לא טוב בטריילר, אבל אני בטוח שהיא תמכור יפה כי בייסבול גדול ביפן וה-Switch גדול ביפן. זה זיווג משמיים.

Kingdom Hearts Integrum Masterpiece for Cloud

אני ממש לא הולך לתת לזה את הבמה יותר מדי. משחקי הענן של Kingdom Hearts מגיעים ל-Switch החודש. אם הדעה שלי חשובה לכם באיזושהי צורה, תתעלמו מהניסיון הזה לעשות קצת כסף על שחקני הקונסולה. זאת לא יצירת מופת בשום צורה.

KLONOA Phantasy Reverie Series

עוד הפתעה סופר נעימה בדיירקט של נינטנדו (בא בדיוק בזמן כדי להוציא את הטעם הרע של Kingdom Hearts): סדרת Klonoa חוזרת לחיינו עם רימאסטר לשני המשחקים הראשונים בסדרה! המשחק צפוי להגיע לקונסולה ב-8 ביולי.

Portal Companion Collection

גלאדוס חוזרת! שני המשחקים הראשונים בסדרת Portal מגיעים ל-Switch השנה, כשהמשחק השני מביא איתו גם יכולות אונליין. אגב, לראות את Portal מגיע ל-Switch באותה השנה שה-Steam Deck יוצא? אירוניה.

Live a Live

משחק התפקידים המסקרן Live a Live יוצא בפעם הראשונה מחוץ ליפן עם גרסה חדשה שעושה שימוש בטכניקת ה-2D-HD שעושים בה שימוש Octopath Traveler, Triangle Strategy וכמובן הרימייק ל-Dragon Quest 3. המשחק יגיע ל-Switch ב-22 ביולי.

Nintendo Switch Sports

אהבתם את Wii Sports? אתם (אולי) תמותו על Nintendo Switch Sports שיגיע ל-Switch ב-29 באפריל. משחק הספורט החדש יעמוד על טהרת ה-Motion Controls, והוא יביא איתו משחקים קלאסים כמו טניס ובאולינג יחד עם משחקים חדשים כמו בדמינגטון וכדורעף. בסתיו של השנה המשחק יביא גם את מצב הגולף שהיה פופולרי במשחק הישן (למה לא לחכות ופשוט לשחרר משחק מלא? אל תשאלו אותי). לאלו מכם שירצו לנסות את המשחק מוקדם: נינטנדו תארח בדיקת אונליין של המשחק בין התאריכים ה-18 ל-20 בפברואר.

Taiko no Tatsujin: Rythem Festival

סדרת משחקי הקצב הממכרת מקבלת משחק חדש בדמות Taiko no Tatsujin: Rythem Festival. המשחק החדש יביא איתו מעל ל-500 שירים חדשים, ביניהם Megalovania שאני מזכיר אותו כאן רק כדי להבהיר לכם שאם לא שיחקתם עדיין Undertale ואתם עדיין צוחקים על משחקי אינדי/משחקים עם גרפיקה שהיא לא סופר ריאליסטית או יפה במיוחד - תפסיקו, זה לא מוציא אתכם טוב.

Triangle Strategy

טריילר מאוד קצר הוצג למשחק ה-JRPG הטקטי שצפוי לצאת בתחילת החודש הבא. בנוסף, דמו חדש שיאפשר לכם לשחק עד פרק 3 ישוחרר כבר היום ויאפשר לכם להעביר את השמירה שלכם למשחק המלא לכשיצא ב-4 במרץ.

Cuphead - The Delicious Last Course

קיבלנו תזכורת קצרה מאוד שה-DLC של Cuphead מגיע אלינו השנה, ב-30 ביוני.

Metroid Dread Update

שני מצבי משחק חדשים מגיעים ל-Metroid Dread היום: מוד Dread שיתפקד כ-One Shot Kill לשחקנים שרוצים אתגר פסיכי ומוד Rookie לשחקנים שרוצים מצב קל יותר. באפריל יגיע מוד של Boss Rush שיציב אתכם מול כל הבוסים של המשחק אחד אחרי השני.

Earthbound + Earthbound Beginnings

שני המשחקים הראשונים בסדרת Mother מגיעים למנוי האונליין של נינטנדו! Earthbound ל-SNES ו-Earthbound Beginnings ל-NES כבר זמינים למנויי האונליין של ה-Switch.

Mario Kart 8 Deluxe Booster Course Pass DLC

משחק מריו קארט חדש? הצחקתם את נינטנדו: Mario Kart 8 שמכר כבר למעלה מ-50 מיליון יחידות בין גרסאות ה-Switch וה-Wii U עומד לקבל חיזוק ענק בדמות ה-Booster Course Pass DLC: חבילת הרחבה ענקית שתכלול 48 מסלולים שיגיעו אלינו ב-6 גלים שונים (שמונה מסלולים בכל גל). המסלולים יהיו מסלולים מחודשים ממשחקים קודמים ויהיה אפשר לשחק אותם באונליין. החבילה תעלה 25 דולר לכל ה-48 מסלולים, כשמנויי ה-Expansion Pack של נינטנדו ייהנו מהחבילה כחלק משירות האונליין שלהם.

Xenoblade Chronicles 3

ואם כבר לסיים דיירקט, אז לסיים בענק: המשחק השלישי בסדרת משחקי Xenoblade Chronicles מגיע אלינו עוד השנה! הטריילר החדש היה נראה פשוט מקסים (שמישהו ישלח ל-Game Freak איך משחק יכול וצריך להיראות על ה-Switch), המוזיקה נשמעת כמו כזו שאני צריך להתחיל לפנות לה מקום ברשימת פסקולי השנה שלי ל-2022 ואני לא יכול לחכות ולראות מה המשחק החדש הולך להביא לנו. אני ואתם נוכל ליהנות מהמשחק הזה כשהוא יגיע ל-Switch בספטמבר הקרוב.

זהו! עד כאן סיכום ה-Direct המפתיע של פברואר 2022! חייב לומר מהצד שלי שזאת נחמד לראות את נינטנדו מפנקים אותי בדיירקט יום הולדת שנתיים ברציפות - ועוד עם Chrono Cross שהשאיר אותי חסר מילים בלייב! את הדיירקט המלא בלי הפרעות תוכלו לראות בקישור כאן למטה.

מה אתם חשבתם על האירוע של נינטנדו? איזו הכרזה הכי עשתה לכם את זה? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:33 10.02.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    לתגובה שלי בלייב:
    https://youtube.com/clip/UgkxXqMLVAFrvYO5MRvxznnEPkUOr2hbsWtp

  2. 2

    21:28 10.02.2022 | DrizziTx DrizziTx

    חחח, שמואל הרגת אותי, איזה הלם... הייתי רוצה סירטון של מה עבר לך בראש.

  3. 3

       | פורסם ע"י