הרשמה

נחשפו פרטים חדשים על הרחבת Dawn of Ragnarok ל-AC Valhalla

בקרוב השקט על סווארטלפהיים יחזור, אבל עד אז יהיה הרבה רעש

מוכנים לקפוץ למיתולוגיה הנורדית?

אחרי שבתחילת דצמבר קיבלנו הצצה לשנה השנייה של חבילות ההרחבה של Assassin's Creed Valhalla, לפני מספר ימים קיבלנו הצגה נוספת לתוכן החדש אך הפעם המפתחת הצרפתית התמקדה בהרחבה הראשונה- Dawn of Ragnarok שצפויה להגיע אלינו בקרוב מאוד. בעוד שאת רוב הפרטים על ההרחבה קיבלנו בעבר נזכיר שב-Dawn of Ragnarok אנחנו ניכנס לנעליו של אודין- אל הקרב והחוכמה מהמיתולוגיה הנורדית שיוצא למסע ברחבי Svartalfheim על מנת להציל את בנו שמוחזק כבן ערובה.

באירוע האחרון של Assassin's Creed Valhalla קיבלנו כמעט חצי שעה של גיימפליי מתוך ההרחבה החדשה ואני חייב לציין שהיא ניראת לא פחות ממדהים. הגיימפליי שהוצג לנו התחיל עם אודין שרוכב על חזיר הבר שלו ברחבי Svartalfheim עד שהוא מבצע קפיצת Leap of Faith אייקונית לכניסה אל מערה מלאת קריסטלים. אני מוכרח להגיד שהדגש והעבודה הרבה על עיצוב העולם של ההרחבה הזאת ללא ספק באו על שכרם בכמה דקות האלה כאשר הסביבות שבהן נשחק ניראות מפורטות וציבעוניות מאוד. אחרי דיאלוג קצר במערת הקריסטלים קיבלנו הצצה קצרה לשידרוגים שנוכל לעשות לדמות שלנו עם דגש על יכולת ה-Raven Assassin מאפשרת לשחקן להפוך לציפור לכמה רגעים ולהתנקש באוייבים מהאוויר. אני רוצה לציין לטובה גם את עיצוב הסאונד, הדיאלוג לא מרגיש כאילו הוא נעשה בוואקום כשאפשר לשמוע גם את האנשים שמדברים ברקע, דבר שגרם לכל הסצינה הזאת להרגיש הרבה יותר אמינה.

אחרי היציאה מהמערה, קיבלנו הדגמה קצרה של ה-Raven Assassin, התנגבות וקרב עקוב מדם נגד כמה עשרות Muspel. אחד מהנשקים שיעמודו לצידנו היא חנית שהתיאור הכי טוב שיש לי עבורה הוא: Easy to learn, Hard to master כשביידים הנכונות היא יכולה למחוק כפר שלם מהר מאוד. ההרחבה החדש שמה דגש גדול על ורטיקליות במפה כשלא מעט פעמים תמצאו את עצמכם משתמשים ב-Raven Assassin כדי לעוף למקומות גבוהים יותר. מעבר לכך אני לא אספר כדי לא להרוס לכם את החוויה ושתוכלו להגיע להרחבה ולחוות את הכל בעצמכם.

כזכור, הרחבת Dawn of Ragnarok תגיע ב-10 במרץ 2022 ותעלה 40 דולר כשרוכשיה יקבלו גם גישה למשחק המלא של Assassin's Creed Valhalla.
מה דעתכם על הפרטים החדשים על ההרחבה? האם תנסו אותה? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:24 13.02.2022 | jokernpc jokernpc

    בשביל לשחק בהרחבה יהיה צריך לשחק במשחק עצמו קודם? או שיהיה פתוח גם בלי זה

  2. 2

       | פורסם ע"י