הרשמה

חוזרים לרכב? Mad Max 2 החל פיתוח כבר ב-2017

ניראה כי המשחק האהוב מ-2015 רוצה לעשות קאמבק

האם אלו רק שמועות או הכנה לקראת הכרזה מרגשת?

המשחק של Mad Max יצא ב-2015 בצמוד להשקה של הסרט Mad Max: Fury Road והרבה חשבו על המשחק כעל טריק שיווקי שנועד בעיקר לרכב על הצלחת הסרט. אני חושב שאני בדעת מיעוט כשאגיד ש-Mad Max היה אחד המשחקים הטובים ששיחקתי ב-2015, שנה שבה יצאו כותרי ענק כמו The Witcher 3, Dying Light, Halo 5 ו-Metal Gear Solid: The Phantom Pain. למרות כל המשחקים האלה ועוד רבים אחרים מצאתי את עצמי מבלה עשרות שעות של נהיגה בדיונות אינסופיות כשאני נלחם עם הרכב שלי ברכבים אחרים ולאט לאט אני מוסיף לו שידרוגים והופך אותו לחזק יותר. 

לאחרונה אנחנו מתחילים לשמוע על משחק Mad Max חדש שניקרא נכון לעכשיו Mad Max 2. בימים האחרונים התחילו להתפרסם תמונות בטוויטר על צילום וסריקה של אנשים בתלת מימד עבור Mad Max 2. התמונות האלה צולמו לפני תחילת מגיפת הקורונה, למעשה הן צולמו הרבה לפניה ב-2017 זאת אומרת שהפיתוח של Mad Max 2 החל כבר לפני 5 שנים לפחות.

5 שנים זה ללא ספק הרבה מאוד זמן לפיתוח וסביר להניח שאם המשחק היה בפיתוח פעיל עד היום הוא כבר היה מוכן או לפחות סביר שהיינו שומעים עליו במסגרת הכרזה כלשהי מצד החברה. מכאן אפשר להסתכל על העניין בשני כיוונים. מצד אחד, אם אחרי 5 שנות פיתוח לא שמענו באופן רישמי על Mad Max 2, כניראה שהוא נגנז ולא יושק. מצד שני, אם המפתחת או מפיצת המשחק לא מיהרו להוריד את התמונות מטוויטר כמו שראינו אותן עושות זאת בעבר, ניראה שהן בסדר עם העובדה שהשמועה על Mad Max 2 תתחיל להתפשט ברשת וכך הם יקבלו שיווק ו"מופע חימום" לקראת ההכרזה הרישמית שאולי תגיע בקרוב.

שתי האפשרויות האלה הגיוניות ואנחנו תמיד נשמח שהאפשרות שההכרזה נמצאת מעבר לפינה היא הנכונה, אבל כאמור כרגע אין לדעת ויכול להיות ש-Mad Max 2 לא יושק לעולם.
מה דעתכם על העניין? תרצו לקבל את Mad Max 2? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י