הרשמה

האם Avowed מגיע מוקדם מהצפוי?

במושבע נודר, ייצא מהר

המשחק Avowed הולך לצאת מהר מהצפוי

המשחק Avowed הוצג לראשונה בחודש יוני 2020 כחלק מאירוע Xbox Games Showcase כשכמו כל משחק מבית היוצר של Microsoft, הוא צפוי לצאת למחשב האישי ולקונסולות ה-Xbox. לא המון ידוע עליו בשלב זה אבל מה שאנחנו יודעים זה שמדובר במשחק תפקידים מגוף ראשון המתרחש בממלכת Eola הזכורה לנו מהמשחק המצוין Pillars of Eternity. מעבר לשני הפרטים הקטנים האלו וקצת שמועות יש לנו גם טריילר קצר ששוחרר שמראה את חלקים קטנים מהעולם עצמו ואת המשחקיות ממבט ראשון. בחודש אוקטובר 2021 חלק מסירטון גיימפליי דלף והציג מגוון אדיר של קסמים לשימוש ביד אחת או בשתי ידיים, לצד שיטות לחימה רבות ומגוונות ללוחמים הכוללות גם שימוש ביד אחת או בשניים. ההדלפה דיברה על מספר מקצועות לבחור מהם. המשחק Avowed מבוסס על ה-IP של Pillars of Eternity, כך שמי ששיחק את המשחק הזה צפוי להכיר הרבה כלים ממנו כמו Jolting Touch, כדורי אש ועוד. אם לשפוט לפי המשחק המקורי יהיו גם חיצי קרח, פגיונות רעל ועוד. משחק פנטזיה ממבט ראשון תמיד יצטרך להשוות את עצמו לסדרת Elder Scrolls שגם מחכה להגעת כותר המשך שלה.

באותה הדלפה צויין גם שהמשחק צפוי לצאת בשנת ב-2023, אך לא צויין מתי בדיוק. כעת, הדלפה נוספת שחשף Jez Corden, כתב הגיימינג של Windows Central מעריכה כי המשחק צפוי לצאת ברבעון הראשון או השני של שנת 2023. ככל הנראה, לחברים ב-Obsidian יש כבר גירסאת אלפה פועלת והם אולי אף יציגו אותה בתערוכת E3 עוד השנה. אלה חדשות נהדרות לחטיבת המשחקים של Microsoft, שמתחילה לקצור את פירות הרכישות שלה. כאמור, בשנת 2018 רכשה Microsoft את מפתחת המשחקים Obsidian שפיתחה בעבורה את The Outer Worlds ואת Grounded שזכו להצלחה חלקית. המשחק Avowed יכול לשנות את כל התמונה.

אם השמועות הללו נכונות אנו צפויים להתחיל לראות טריילרים של משחקיות ואולי אף דמו שזמין למשחק עוד השנה. יחד עם Starfield שצפוי לצאת השנה וגם Hellblade 2' חטיבת המשחקים של Microsoft מתחילה לבנות רשימה יפה של משחקים שצפויים לצאת השנה ואולי תצליח להטות את שיווי המשקל בתחרות מול Sony על מכירות של קונסולות.
מה דעתכם על Avowed? מתרגשים לבואו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י