הרשמה

תתכוננו: Sony הודיעה כי היא מתכננת לרכוש עוד חברות משחקים בעתיד

סוני לא מתכננת לעצור

מי הבאים בתור?

מנכ"ל סוני ג'ים ראיין (Jim Ryan) הודיע כי בכוונת החברה לרכוש עוד חברות משחקים בזמן הקרוב. החדשות הגיעו במסגרת הפודקאסט הרשמי של סוני PlayStation, שם התראיין המנכ"ל וסיפר כי כיום לחברת סוני יש שמונה עשר אולפני משחקים בבעלות החברה, ושהרשימה עומדת להפוך להרבה יותר ארוכה בעתיד.

לאחרונה חברת Sony רכשה לא מעט אולפנים בפרופיל גבוה כמו הרכישה האחרונה של Bungie במחיר של כ-3.6 מיליארד דולר. ניתן להוסיף לרשימה עוד רכישות כמו Bluepoint Games, הסטודיו שעומד מאחורי החידוש ל-Demon Souls. לאחרונה אף רכשה חברת Sony את Haven, סטודיו שנפתח לא מזמן ולא שיחרר אפילו משחק אחד. הסטודיו הוקם על ידי ג'ייד ריימונד (Jade Raymond), עובדת Ubisoft לשעבר וכמי שעמדה מאחורי כותרים כמו Assassin's Creed ו-Watch Dogs. ריימונד הקימה את הסטודיו במרץ שנה שעברה והודיעה כי תתחיל לפתח משחק מרובה משתתפים, וסוני שמשוועת למשחקים כאלה הודיעה כי תרכוש את הסטודיו עוד בטרם הספיק לפרסם פרטים כלשהם על המשחק.

סוני הודיעה בשבוע שעבר כי תתחיל לשווק את תוכנית המנויים שלה המתחרה ל-Xbox Game Pass. המנוי החודשי אמור לספק לשחקנים גישה לספריה ממנה יוכלו לשחק משחקים רבים במנוי חודשי. הבעיה היא שסוני אינה יכולה להרשות לעצמה לשחרר את הכותרים הגדולים שלה במחירי המנוי כיוון שזה יהיה הפסדי בעבורה. לכן, היא מנסה לפתח משחקים מרובי משתתפים ששם תוכל להציע את המשחק כחלק משירותי המנוי שלה. Haven התאימה להם כמו כפפה ליד ולכן רכשו אותה.

בהמשך הפודקאסט ראיין מציין כי החברה לא תוכל לעמוד בהשקת המשחקים הגדולים שלה בתוך שירות המנויים. לטענתו, ההכנסות מהמשחק לא יצדיקו את עלויות הפיתוח ולכן הם לא יוכלו להשקיע במשחקים הללו כמו שהם באמת היו רוצים. המחירים שפרסמה סוני עבור השירות מגיעים ל-120 דולר למנוי הפרימיום, כאשר הכותרים הגדולים שלהם נמכרים בשישים או שבעים דולרים לכותר. אם סוני היתה כוללת את המשחקים בשירות, זה היה פוגע לה בהכנסות שכן מדובר במחיר של שני משחקים. כדי שתוכל להצדיק את המנוי, חברת סוני חייבת ליצוק תוכן לתוכו, ולכן נראה שהיא מחפשת לרכוש עוד חברות כדי להגדיל את פורטפוליו המשחקים שלה.

מה אתם חושבים על ההודעה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י